Zo 09/01/2011 Herentals

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
pukkie89
Mountainbiker
Berichten: 756
Lid geworden op: ma 08 okt 2007 17:04
Rijdt met: Specialized Stumpjumper sworks 29", Epic sworks 29"
Contacteer:

Bericht door pukkie89 »

knappe Specialized te winnen

Heb em woensdag zien hangen bij Bike Inn
Gebruikersavatar
Torfoe
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: do 17 jul 2008 17:00
Rijdt met: Scott Scale 20 2010

Re: toertocht herentals

Bericht door Torfoe »

jefke4800 schreef:de inrichters van deze tocht mogen in het militair kamp als ze mee helpen aan de organisatie van andere tochten ingericht door de troontrappers. deze zijn de fietsende militairen. aangezien ze de voorbije zomer niet geholpen hebben bij de 10 uren van grobbendonk en andere tochten vrees ik dat ze aan het kamp weer voor gesloten deuren gaan staan. ik ben zelf van herentals maar voor 4 euro te betalen voor een tocht die ik elke week kan doen zonder iets speciaals betaal ik niet meer.

groetjes jef
Yep, +1 correct statement.
Kan er nu eindelijk eens iemand van de organisatie bevestigen of het militair kamp erin zit of niet ? Ik vind dat het wreed stillekens blijft als deze vraag gesteld wordt. :^o
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

dat wil ik ook wel weten,de hoeveelheid bloso, militar kamp ?
organisatie,laat eens iets van jullie horen !!
Gebruikersavatar
dejos^^
Mountainbiker
Berichten: 578
Lid geworden op: zo 21 feb 2010 13:27
Rijdt met: cube ltd race 2011

Bericht door dejos^^ »

iemand enig idee hoe het er een beetje bij ligt nu ?
want met al dat ijs dat ontdooid en dan gaat het weer vriezen en donderdag en vrijdag gaat het al dik regenen dus zal er waarschijnlijk een grote boel vuiligheid worden ... of is de ondergrond best te rijden met modder ? ( ervaringe van vorige jaren ? )
ivovlo
Mountainbiker
Berichten: 86
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 20:03
Rijdt met: mountain roller - rohloff

Bericht door ivovlo »

tof jongens!
zo gaat ge ver geraken. Als gij mij niet helpt moogt ge niet meer in mijne (militaire) hof kome spelen.
grow up!!!
Gebruikersavatar
crazy ivan
Mountainbiker
Berichten: 276
Lid geworden op: za 12 jun 2004 16:55

Bericht door crazy ivan »

Vorig jaar ging de toer ook niet over het kamp,dat hebben ze toen ook stil gehouden.
En stil dat het is :^o [-X
Gebruikersavatar
Torfoe
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: do 17 jul 2008 17:00
Rijdt met: Scott Scale 20 2010

Bericht door Torfoe »

crazy ivan schreef:Vorig jaar ging de toer ook niet over het kamp,dat hebben ze toen ook stil gehouden.
En stil dat het is :^o [-X
Correct, vorig jaar zelfde zwijgzaamheid. Hierdoor ben ik er eigenlijk al zeker van dat 95 % Bloso parcour is en geen mil. domein.
OP zich eigenlijk spijtig. Militairen denken dat dit hun prive domein is maar weten niet goed dat wij belastingbetalers alles maar dan ook alles van hun financieren, zelfs hun loon. Daarom zou iets meer openheid naar de burgers wel welkom zijn. Of heb ik het fout ?
Gebruikersavatar
crazy ivan
Mountainbiker
Berichten: 276
Lid geworden op: za 12 jun 2004 16:55

Bericht door crazy ivan »

Dat van die belastingen klopt zeker.
Maar het zijn de groen jongens en meisjes die baas zijn kijk maar wat ze daar gedaan hebben met een deel van het bos.
En dat is ook ons geld.
De soldaten zijn zeker niet alleen baas in hun hof.
En wie is de pineut????? #-o [-o<
Gebruikersavatar
flyboy
Mountainbiker
Berichten: 322
Lid geworden op: ma 11 mar 2002 02:00

Bericht door flyboy »

Torfoe schreef:
crazy ivan schreef:Vorig jaar ging de toer ook niet over het kamp,dat hebben ze toen ook stil gehouden.
En stil dat het is :^o [-X
Correct, vorig jaar zelfde zwijgzaamheid. Hierdoor ben ik er eigenlijk al zeker van dat 95 % Bloso parcour is en geen mil. domein.
OP zich eigenlijk spijtig. Militairen denken dat dit hun prive domein is maar weten niet goed dat wij belastingbetalers alles maar dan ook alles van hun financieren, zelfs hun loon. Daarom zou iets meer openheid naar de burgers wel welkom zijn. Of heb ik het fout ?
Gezien de langste afstand 65 is, da kan je nie enkel opvullen met bloso dus er zal ook nog wel iets anders bijsteken. Richting Poderlee en Lille vallen ook nog wel wat knappe stukskes te rapen maar is natuurlijk peanuts ivm de 12 km singletrack van het militair domein.

Heb ook geen antwoord gekregen op private message met de vraag of er nu wel of geen militair domein inzit. Mannen, jullie kunnen er mss zelf niks aan doen maar wees gewoon open en eerlijk en zeg waar het op neerkomt.
Gebruikersavatar
kangoeroe
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: do 30 dec 2010 18:18
Rijdt met: Specialized Epic 2011

Bericht door kangoeroe »

Mor nu weten we't nog niet eh!!
Plaats reactie