Welschbillig (Moezel): 5-8 mei 2011 -- ism Mountainbike.be

Flowtrack Bike staat met haar Shortbikeweekends voor korte, goed georganiseerde bikevakanties met gemiddeld drie fietsdagen. Voor alle vragen i.v.m. de bestemmingen voor 2014 kan je hier terecht.
Gebruikersavatar
Splenter
Mountainbiker
Berichten: 463
Lid geworden op: zo 14 jul 2002 02:00
Rijdt met: rocky mountain etsx-70
Contacteer:

Welschbillig (Moezel): 5-8 mei 2011 -- ism Mountainbike.be

Bericht door Splenter »

Na de succesvolle reizen naar La Bresse, Gerolstein en Echternach, staat voor 2011 de Moezel gepland als buitenlandse mountainbike.be reis. Op dit weekend komen zoveel mogelijk bezoekers van de website en het forum bijeen om de persoon achter de nickname te ontdekken. Samen met de crew van mountainbike.be en ShortBike.be wordt hier een onvergetelijk weekend van gemaakt.

De Moezel kennen we van de wijnhellingen, die uiteraard ook heel geschikt zijn om te biken. De streek herbergt vele toffe bospaadjes , pittige beklimmingen en dito afdalingen.

Volg dit topic zeker op als je op de hoogte wil blijven van wat allemaal speciaal te beleven valt dit weekend…
Info vind je ook op de homepage

Reisinfo vind je op http://www.ShortBike.be
sn42
Mountainbiker
Berichten: 175
Lid geworden op: zo 31 aug 2008 19:50
Rijdt met: granville evo 4

Bericht door sn42 »

ik ben ingeschreven samen met een kameraad,ben eens benieuwd
Speedy G.
Mountainbiker
Berichten: 945
Lid geworden op: zo 18 jul 2010 21:12
Rijdt met: Santa Cruz Tallboy XXL & Scott Scale 40 XXL

Bericht door Speedy G. »

Is dit te doen voor ECHTE beginnelingen zoals mezelf met een overgewicht om u tegen te zeggen???
MLamote
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: za 29 dec 2007 20:33
Rijdt met: Merida Big Nine

Bericht door MLamote »

Ik zou ook wel willen weten of het te doen is voor mensen met een basisconditie. Klimmen is niet echt mijn grootste specialiteit...
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

wil me ook inschrijven voor deze tocht,altijd leut met mtb.be volk :-D
alleen vervoer vinden das mijn prob,maar voor elk probleem bestaat een oplossing zeggen ze :lol:
Gebruikersavatar
Splenter
Mountainbiker
Berichten: 463
Lid geworden op: zo 14 jul 2002 02:00
Rijdt met: rocky mountain etsx-70
Contacteer:

Bericht door Splenter »

Speedy G. schreef:Is dit te doen voor ECHTE beginnelingen zoals mezelf met een overgewicht om u tegen te zeggen???
Dag Speedy G,


de standaard tochten zijn haalbaar voor iedereen met een gewone basisconditie. Als je dus éénmaal per week op de fiets zit, kun je zeker mee!

Als je ECHT een beginneling bent, dan kan ik je beter Sankt Wendel voorstellen: hier is er immers een specifiek aanbod voor mensen die nog niet zoveel ervaring hebben op de fiets. Check de ShortBike 4 All in Sankt Wendel!
Speedy G.
Mountainbiker
Berichten: 945
Lid geworden op: zo 18 jul 2010 21:12
Rijdt met: Santa Cruz Tallboy XXL & Scott Scale 40 XXL

Bericht door Speedy G. »

Splenter schreef:
Speedy G. schreef:Is dit te doen voor ECHTE beginnelingen zoals mezelf met een overgewicht om u tegen te zeggen???
Dag Speedy G,


de standaard tochten zijn haalbaar voor iedereen met een gewone basisconditie. Als je dus éénmaal per week op de fiets zit, kun je zeker mee!

Als je ECHT een beginneling bent, dan kan ik je beter Sankt Wendel voorstellen: hier is er immers een specifiek aanbod voor mensen die nog niet zoveel ervaring hebben op de fiets. Check de ShortBike 4 All in Sankt Wendel!
U hebt een PB hierover.
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

heb me ingeschreven voor deze tocht.
ben Marc en karin vandaag tegengekomen in oostmalle en marc zou deze begleiden.
Wel 1 probleem en dat is mijn vervoer (en kon nergens aangeven voor karpooling) :-?
Speedy G.
Mountainbiker
Berichten: 945
Lid geworden op: zo 18 jul 2010 21:12
Rijdt met: Santa Cruz Tallboy XXL & Scott Scale 40 XXL

Bericht door Speedy G. »

Ik ben nog zwaar aan het twijfelen.
Heb echt schrik dat ik niet goed genoeg ga zijn om ginder mee naar boven te kunnen enzo.
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

Speedy G. schreef:Ik ben nog zwaar aan het twijfelen.
Heb echt schrik dat ik niet goed genoeg ga zijn om ginder mee naar boven te kunnen enzo.
geen schrik hebben, gewoon doen.
dees is mijn derde keer (sankt wendel en vogezen, nu den deze) en mijn niveau is groen of rood en nog gene ene keer spijt gehad =D>
Het is voor iedereen zijn plezier en geen wedstrijd .

ps: als ge een keer per week op de mtb zit en geregeld vl br of ardenne doet (afstand 45 km of meer) dan lukt dees ook wel :wink:
En dan zou ik met u kunnen meerijden als t mogelijk is (is mijn prob ineens opgelost).
Ben trouwens ook van vosselaar/Turnhout
Gesloten