Zo 19/12/2010 Sinaai-Waas

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
peir de worst
Mountainbiker
Berichten: 370
Lid geworden op: do 09 feb 2006 23:54
Rijdt met: orbea occam, merida big nine xtr di2, orbea oiz

Bericht door peir de worst »

den boskletser schreef:den dezen zal ook present zijn voor een ritje in een prachtig landschap ;-)
Prachtig prachtig bovenop die berg achter het station met een blauwe lucht en zonnetje, zo zag ik Lokeren nog nooit.
butcher
Mountainbiker
Berichten: 67
Lid geworden op: di 30 mar 2010 14:48
Rijdt met: id worx mountain rohler

Bericht door butcher »

peir de worst schreef:Prachtig prachtig het landschap nu.

Laat je zeker niet afschrikken door de sneeuw, er zijn ongelooflijk mooie idyllische landschappen nu.

Die castrollen zijn wel van u, Kwiet
Ha, daar zijn mijn castrollen,haha
een geluk dat ik ook weet hoe je een gasvuur aansteekt,
allee, tot morgen
Mario282
Mountainbiker
Berichten: 93
Lid geworden op: di 20 jul 2010 18:02
Rijdt met: Specialized Stumpjumper Comp Carbon 29er

Bericht door Mario282 »

de dustbikers hebben ulder kostelijk geamuseerd deze morgend, super tocht, mede door de sneeuwval van de laatstse dagen !! super van de organisatie om de tocht niet af te lassen door de sneeuw, hetgeen elders misschien wel is gebeurd.....

ohja, aan 'peir de worst' nog nen dikke proficiat met uwe verjaardag en merci voor de hamburgers en de leffekes :P

grtz
van een tevreden dustbiker
Gebruikersavatar
Renegade
Mountainbiker
Berichten: 38
Lid geworden op: wo 28 okt 2009 16:45
Rijdt met: Granville Pulse V3

Bericht door Renegade »

Wij hebben met z'n 8-en ook meegedaan. Fantastische tocht, hartstikke mooi winterlandschap en parcours. Alleen op de gewone wegen was het wat glad, maar op de paden e.d. was het goed te doen.

Diegene die er niet bij waren hebben wat gemist...
Gebruikersavatar
duvel
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 19 jun 2006 12:28
Rijdt met: Canyon Lux mr

Bericht door duvel »

50 km offroad , wat kan ne mens nu meer willen :P
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3821
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Bericht door Dickie »

Samen met Bulls-Eye van Beveren naar Snoa gefietst.
Zolang de sneeuw niet verijst is het goed te doen, iig genoten van de mooie landschappen.
Regelmatig bikers gezien met een bevroren body.
De soep op de ravi deed deugd.
Een leuke tocht!
Op de aprés was het wel wat rustiger dan anders.
De terugweg ging vlotter, de fietspaden waren ondertussen vrijgemaakt.
Gebruikersavatar
Bulls-Eye
Mountainbiker
Berichten: 299
Lid geworden op: zo 07 mei 2006 11:09
Rijdt met: Merida Matts Lite

Bericht door Bulls-Eye »

Dickie schreef:Samen met Bulls-Eye van Beveren naar Snoa gefietst.
Zolang de sneeuw niet verijst is het goed te doen, iig genoten van de mooie landschappen.
Regelmatig bikers gezien met een bevroren body.
De soep op de ravi deed deugd.
Een leuke tocht!
Op de aprés was het wel wat rustiger dan anders.
De terugweg ging vlotter, de fietspaden waren ondertussen vrijgemaakt.
Bij mij ging de terugweg minder vlot plat gereden in de Lindenlaan en geen goesting, mijn vingers hadden toch te koud, om een andere band te steken dus maar van net voorbij Dirk C verder te voet naar huis in de sneeuwbui. #-o
pum
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: do 24 apr 2008 12:46
Rijdt met: Cube Reaction

Bericht door pum »

Initieel niet gepland om te gaan rijden wegens de sneeuw, maar uiteindelijk toch afgezakt naar Sinaai (ipv Lennik). Hierdoor wel later vertrokken, rond 10.00 de rit aangevat voor de 50 km (vertrek mogelijk tot 10.30). Echter heb ik wel nergens een bevoorrading gezien, ook andere fietsers bevestigden mij dit. Op de parking wist men mij te zeggen dat de bevoorrading in centrum Lokeren was, deze heb ik dan toch helegans over het hoofd gezien, maar blijkbaar was ik niet de enigste. Mij lijkt het dus dat ze ondertussen reeds vertrokken waren. Heb een gemiddelde van 21km/h gereden, dus dan kan je het niet op het late vertrekuur steken. De eerste maal in 4 jaar tijd mtb-en dat ik dit tegenkom, matig! Voor de rest best wel leutig om te rijden in het besneeuwde landschap.
Gebruikersavatar
peir de worst
Mountainbiker
Berichten: 370
Lid geworden op: do 09 feb 2006 23:54
Rijdt met: orbea occam, merida big nine xtr di2, orbea oiz

Bericht door peir de worst »

pum schreef:Initieel niet gepland om te gaan rijden wegens de sneeuw, maar uiteindelijk toch afgezakt naar Sinaai (ipv Lennik). Hierdoor wel later vertrokken, rond 10.00 de rit aangevat voor de 50 km (vertrek mogelijk tot 10.30). Echter heb ik wel nergens een bevoorrading gezien, ook andere fietsers bevestigden mij dit. Op de parking wist men mij te zeggen dat de bevoorrading in centrum Lokeren was, deze heb ik dan toch helegans over het hoofd gezien, maar blijkbaar was ik niet de enigste. Mij lijkt het dus dat ze ondertussen reeds vertrokken waren. Heb een gemiddelde van 21km/h gereden, dus dan kan je het niet op het late vertrekuur steken. De eerste maal in 4 jaar tijd mtb-en dat ik dit tegenkom, matig! Voor de rest best wel leutig om te rijden in het besneeuwde landschap.
Bevooradding was voor de deur bij mobibibikes.
Inderdaad een beetje moeilijk zichtbaar, maar een bevooradding was mogelijk tot 16u, er was nl. noog een feestje nadat de bevooradding opgeruimt was.
Gebruikersavatar
MTBert
Mountainbiker
Berichten: 352
Lid geworden op: za 30 sep 2006 00:41
Rijdt met: Univega HT UPCT 2011

Bericht door MTBert »

peir de worst schreef:
Bevooradding was voor de deur bij mobibibikes.
Inderdaad een beetje moeilijk zichtbaar, maar een bevooradding was mogelijk tot 16u, er was nl. noog een feestje nadat de bevooradding opgeruimt was.
Precies goed gefeest aan de nieuwe naam van de zaak te lezen :P
Plaats reactie