Empuriabrava I : 23 tm 27 juni 2011

Flowtrack Bike staat met haar Shortbikeweekends voor korte, goed georganiseerde bikevakanties met gemiddeld drie fietsdagen. Voor alle vragen i.v.m. de bestemmingen voor 2014 kan je hier terecht.
Gebruikersavatar
Splenter
Mountainbiker
Berichten: 463
Lid geworden op: zo 14 jul 2002 02:00
Rijdt met: rocky mountain etsx-70
Contacteer:

Empuriabrava I : 23 tm 27 juni 2011

Bericht door Splenter »

Voor wie het wat verder van huis mag zijn: Spanje.

Geniet van de goede temperaturen en de 99% zekere zon. We verblijven bovendien in een kuststadje vlak aan zee, waar vanalles te beleven valt. Ideaal om met partner naartoe te komen of voor wie ook de activiteiten naast de fiets niet onbelangrijk zijn.

Empuriabrava ligt in Noord-Spanje aan de uitlopers van de Pyreneeën. We maken een combinatie van tochten aan bergachtige kust (klimmen van 7km met zicht op zee…) en een tocht in het Spaanse binnenland. Het contrast tussen de mondaine kuststreek en het Middeleeuwse binnenland zal jullie zeker niet ontgaan…

Foto’s en info? http://www.ShortBike.be
Gebruikersavatar
bip bip
Mountainbiker
Berichten: 999
Lid geworden op: do 07 jun 2007 21:32
Rijdt met: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Bericht door bip bip »

deze staat al lang op mijn lijstje voor 2011.Ik wacht enkel nog op de prijzen van de vluchten. @ Splenter,hebben jullie een idee wanneer we de vluchten van Ryanair gaan kunnen booken?
Gebruikersavatar
Schijfrem
Mountainbiker
Berichten: 2677
Lid geworden op: zo 30 mei 2004 21:23
Rijdt met: Moots 29" / Lynskey M290 29" / OnOne Gravel

Bericht door Schijfrem »

bip bip schreef:deze staat al lang op mijn lijstje voor 2011.Ik wacht enkel nog op de prijzen van de vluchten. @ Splenter,hebben jullie een idee wanneer we de vluchten van Ryanair gaan kunnen booken?
Het vervoer via Ryanair die je zelf te regelen, ik had ik voor de editie september 2009 mijn vlucht geboekt ergens in juni. Dus tijd zat.
Ik denk dus dat een 3-tal maand voor de vertrekdatum voldoende moet zijn.
Gebruikersavatar
bip bip
Mountainbiker
Berichten: 999
Lid geworden op: do 07 jun 2007 21:32
Rijdt met: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Bericht door bip bip »

Schijfrem schreef:
bip bip schreef:deze staat al lang op mijn lijstje voor 2011.Ik wacht enkel nog op de prijzen van de vluchten. @ Splenter,hebben jullie een idee wanneer we de vluchten van Ryanair gaan kunnen booken?
Het vervoer via Ryanair die je zelf te regelen, ik had ik voor de editie september 2009 mijn vlucht geboekt ergens in juni. Dus tijd zat.
Ik denk dus dat een 3-tal maand voor de vertrekdatum voldoende moet zijn.
idd,tijd zat maar ik had wel graag geweten wat de vlucht me ongeveer zal kosten.Als deze prijs me wat meevalt zou ik misschien nog de shortbike van Gerolstein aan mijn lijstje toevoegen.Ik heb in ieder geval de smaak te pakken na de geslaagde trip naar Rothau eerder dit jaar :drunk: .
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

bip bip schreef:idd,tijd zat maar ik had wel graag geweten wat de vlucht me ongeveer zal kosten.
Dat kan je nu toch al checken op de site van Ryanair, zelfs boeken zal al gaan...
Gebruikersavatar
bip bip
Mountainbiker
Berichten: 999
Lid geworden op: do 07 jun 2007 21:32
Rijdt met: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Bericht door bip bip »

kawa schreef:
bip bip schreef:idd,tijd zat maar ik had wel graag geweten wat de vlucht me ongeveer zal kosten.
Dat kan je nu toch al checken op de site van Ryanair, zelfs boeken zal al gaan...
momenteel geeft de zoekrobot op de Ryanair-site nog geen resultaten voor juni 2011. Ik zal regelmatig hun website eens checken en post het hier wel als de tickets kunnen geboekt worden.
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

bip bip schreef:
kawa schreef:
bip bip schreef:idd,tijd zat maar ik had wel graag geweten wat de vlucht me ongeveer zal kosten.
Dat kan je nu toch al checken op de site van Ryanair, zelfs boeken zal al gaan...
momenteel geeft de zoekrobot op de Ryanair-site nog geen resultaten voor juni 2011. Ik zal regelmatig hun website eens checken en post het hier wel als de tickets kunnen geboekt worden.

Allez gij...

http://www.ryanair.com/nl

Heen en terug voor de data van deze shortbike momenteel 67.98€
Gebruikersavatar
Splenter
Mountainbiker
Berichten: 463
Lid geworden op: zo 14 jul 2002 02:00
Rijdt met: rocky mountain etsx-70
Contacteer:

Bericht door Splenter »

kawa,

je hebt waarschijnlijk gekeken bij de vluchten naar Barcelona?

De vlucht die je moet boeken is naar Girona, en deze vluchten staan momenteel inderdaad nog niet online. We volgen het mee op!


groeten
Gebruikersavatar
bip bip
Mountainbiker
Berichten: 999
Lid geworden op: do 07 jun 2007 21:32
Rijdt met: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Bericht door bip bip »

de vluchten naar Girona staan online,enkel de vertrekuren verschillen van wat er op de shortbike-website is aangegeven #-o .
Is het deze middagvlucht die we moeten booken?
Gebruikersavatar
Splenter
Mountainbiker
Berichten: 463
Lid geworden op: zo 14 jul 2002 02:00
Rijdt met: rocky mountain etsx-70
Contacteer:

Bericht door Splenter »

We bekijken de nieuwe vluchturen even en laten zo snel mogelijk de juiste vluchtmomenten weten!
Gesloten