Zo 05/12/2010 Aarschot

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
DudeWithBike
Mountainbiker
Berichten: 374
Lid geworden op: ma 13 sep 2010 12:55
Rijdt met: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Bericht door DudeWithBike »

Knappe rappe rosse Raf schreef:en is -1 dan : totaal niet akkoord ? :lol: :P #-o
absoluut!
ivovlo
Mountainbiker
Berichten: 86
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 20:03
Rijdt met: mountain roller - rohloff

Bericht door ivovlo »

en +-1 is ongeveer akkoord...
Gebruikersavatar
davefsr
Mountainbiker
Berichten: 278
Lid geworden op: di 31 mei 2005 08:55
Rijdt met: Scott Spark SL

Bericht door davefsr »

waar ging deze topic weer over?? #-o
nielsvds
Mountainbiker
Berichten: 113
Lid geworden op: zo 16 jan 2005 16:54
Rijdt met: granville slider fr/Scott Scale 60
Contacteer:

Bericht door nielsvds »

Als ik er geraak zondag, dan wordt dit mijn 2de toertocht. Vorige week zondag de toertocht van 45 km in Boutersem gereden. Ik ga de tocht van 35 km proberen. 2 weken geleden zijn we met de start to MTB al gaan trainen in Langdorp. Hopelijk overleef ik het.
pierrot le fou
Mountainbiker
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 21 sep 2007 09:01
Rijdt met: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully

M I

Bericht door pierrot le fou »

Monté impossible

Volgens gegevens uit vorige topics ligt de MI in Rillaar in het Tien -Bunder Bos.
Heb al eens zoiets gereden , (Echte MI ?? ), maar toen was er om de 10m een kalkstreep, (of paaltjes met meters-verloop), op de grond , om u moed te geven .
En boven stond iemand van de organisatie met speciale bonnetjes voor zij die WEL boven konden komen (zonder voet op de grond)

Of je nu met ijs en sneeuw op geraakt ???

En daarbij , vlak erna komt nog een helling met boomwortels , en trapjes-verhogingen !! Die was zwaarder wegens energie verbruik op MI :evil:
The Doctor 46
Mountainbiker
Berichten: 496
Lid geworden op: wo 15 sep 2010 00:58
Rijdt met: Trek & epic 29er

Bericht door The Doctor 46 »

Is er iemand nog het parcours gaan verkennen vandaag ?
Gebruikersavatar
davefsr
Mountainbiker
Berichten: 278
Lid geworden op: di 31 mei 2005 08:55
Rijdt met: Scott Spark SL

Bericht door davefsr »

ik verwacht ne update via via .... als ik iets gehoord heb post ik het hier wel ...
Gebruikersavatar
Ghost-biker
Mountainbiker
Berichten: 528
Lid geworden op: wo 30 nov 2005 21:46
Rijdt met: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Contacteer:

Re: M I

Bericht door Ghost-biker »

pierrot le fou schreef:Monté impossible

Volgens gegevens uit vorige topics ligt de MI in Rillaar in het Tien -Bunder Bos.
Heb al eens zoiets gereden , (Echte MI ?? ), maar toen was er om de 10m een kalkstreep, (of paaltjes met meters-verloop), op de grond , om u moed te geven .
En boven stond iemand van de organisatie met speciale bonnetjes voor zij die WEL boven konden komen (zonder voet op de grond)

Of je nu met ijs en sneeuw op geraakt ???

En daarbij , vlak erna komt nog een helling met boomwortels , en trapjes-verhogingen !! Die was zwaarder wegens energie verbruik op MI :evil:
Die MI kan nu zijn naam alle eer aandoen, vermoedelijk is dit de klim van de ijsbeek (35% op steilste stuk) =P~
Gebruikersavatar
rocco
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 05 sep 2004 15:11
Rijdt met: xesco tix,specialized FSR s-work carbon 2007
Contacteer:

Bericht door rocco »

is de inschrijving aant zwembad?
Gebruikersavatar
BVC
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 12 nov 2010 17:46
Rijdt met: GT Zaskar 9R

Re: M I

Bericht door BVC »

Ghost-biker schreef:
pierrot le fou schreef:Monté impossible

Volgens gegevens uit vorige topics ligt de MI in Rillaar in het Tien -Bunder Bos.
Heb al eens zoiets gereden , (Echte MI ?? ), maar toen was er om de 10m een kalkstreep, (of paaltjes met meters-verloop), op de grond , om u moed te geven .
En boven stond iemand van de organisatie met speciale bonnetjes voor zij die WEL boven konden komen (zonder voet op de grond)

Of je nu met ijs en sneeuw op geraakt ???

En daarbij , vlak erna komt nog een helling met boomwortels , en trapjes-verhogingen !! Die was zwaarder wegens energie verbruik op MI :evil:
Die MI kan nu zijn naam alle eer aandoen, vermoedelijk is dit de klim van de ijsbeek (35% op steilste stuk) =P~
De MI en de klim van de ijsbeek zijn er twee verschillende ,ze liggen wel maar ong 50m van elkaar.
Plaats reactie