Hermida vrijdag op Bikemotion in Utrecht.

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Plaats reactie
doctor
Mountainbiker
Berichten: 327
Lid geworden op: di 25 nov 2008 21:12
Rijdt met: Bulls team

Hermida vrijdag op Bikemotion in Utrecht.

Bericht door doctor »

Vrijdag en zaterdag aanstaande kan men op de stand van Merida wereldkampioen MTB Jose Hermida ontmoeten. Hermida zal ook handtekeningen uitdelen en men kan ook met hem vrijblijvend een gesprek hebben. Spaans of Engels.Men mag hem zeker niet vergeten te vragen met welk supplement hem het gelukt is om in zijn nadagen toch nog een eerste Wereldtitel te behalen. Hij gaat er een eerlijk antwoord op geven, je zal merken dat Jose Hermida een aangenaam en gemakkelijk bereikbaar te sympathiek sporter is. Echt een aanrader voor bikers.
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Bericht door El Perro Diablo »

Contador staat er met een hamburger/biefstukken kraam.
Gebruikersavatar
Vintage
Mountainbiker
Berichten: 525
Lid geworden op: di 25 jul 2006 20:04

Bericht door Vintage »

El Perro Diablo schreef:Contador staat er met een hamburger/biefstukken kraam.
:lol: =D>
iron
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 09 aug 2010 22:06
Rijdt met: scott

Supplementatie

Bericht door iron »

Docter?? iedereen die het leest weet dat wederom reclame is voor concap
het is voledig natuurlijk niks verkeerd maar toch nog bijkomende vitamines moet je erbij nemen???waarom niet ales ineen want zo word het wederom duur
doctor
Mountainbiker
Berichten: 327
Lid geworden op: di 25 nov 2008 21:12
Rijdt met: Bulls team

Bericht door doctor »

iron, je stelt een zeer interesante vraag. Ik zal je er een antwoord op proberen te geven. Er is geen enkel vitamine die voldoet voor elke sporter, de formule mag/kan nooit voor ieder voldoende gedosseerd zijn. Ik geef een vb., je bent een sporter van +/- 25jaar, duursporter en bijna konstant een tekort van ijzer en feritine. Dan bv. een sporter van 45-50 jaar, teveel van deze stoffen in zijn lichaam. Dus kunnen die nooit resultaat hebben met bv dezelfde formule. Je kan zo ver gaan, ik ben bezig met een formule, al aan de 9é aanpassing. (ben er nog niet uit) Wat nogmaals bewijst, een super formule all-inn is niet of bijna niet te ontwikkelen. Want men moet ook rekening hoiuden met de wet omtrent dosis. Ik kan je wel met zekerheid zeggen, al wat men combineerd met concap gaat men voelen, bv neem eender welke vitamine, gebruik deze 3 weken. Na 3 weken is er geen verbetering, nooit ! Ik heb er voor een fortuin uitgetest, eerste dagen voelt men iets. Helaas altijd placebo effect,
wel nu gebruik dezelfde vitamine, gebruik daar concap bij. Ik garandeer je dat je de werking zeker gaat voelen, ook nog na 3 weken. Doe een dubbel test, bij het begin van de inname laat je een bloedanalyse doen, herhaal deze analyse na 4 - 5 weken en je ziet dan wel echt daarvan resultaat. Idem met personen met hoge cholesterol en of bloeddruk, neem omega 3 + Q10. Je voelt geen verbetering, doe nu hetzelfde maar neem er telkens dagelijks een 4 tal capsules concap bij.Doe na 5 weken een bloedanalyse en neem je bloeddruk, je gaat versteld staan van het resultaat. De werking ervan wordt veel krachtiger omwille van de verbeterende doorbloeding en de organen gaan erdoor beter door functioneren.
Gebruikersavatar
viperke
Mountainbiker
Berichten: 1212
Lid geworden op: ma 07 apr 2003 22:08
Rijdt met: Merida flx 5000
Contacteer:

Bericht door viperke »

Doctor, welke wetenschappelijke testen tonen het effect van jullie producten aan? Uiteraard testen afgenomen door een onafhankelijk instituut ;) En waarop basseer je de uitspraak dat doorsnee supplementen nooit helpen ? Als je een tekort aan vitamines of mineralen hebt, kan dit toch vaak worden opgelost met supplementen. Jij beweert dat deze allemaal placebo zijn? Er wel vanuitgaande dat je een tekort hebt natuurlijk.
doctor
Mountainbiker
Berichten: 327
Lid geworden op: di 25 nov 2008 21:12
Rijdt met: Bulls team

Bericht door doctor »

viperke, onze testen worden oa. gedaan in univ. Antwerpen. Prof. Apers S. Ik spreek hier niet over tekorten afzonderlijk. Ik spreek hierover een multi vitamiene formule all-inn. Staat toch duidelijk geschreven ? Dat er geen enkele is die doeltreffend werkt. Neem bv. supradyne, centrum vit, pharmaton en alle ander. Gebruik ze 3 à 4 weken zo enkel en je blijft zonder werking. Neem dan de buitenlandse (te hoog gedoseerde) volgens Belgische wet. En ge krijgt een verstoring, bv teveel B12 en te weinig ijzer of vice versa. Of andere waarden die uit balance geraken. Het gaat erom dat er geen formule bestaat die voor IEDEREEN goed werkt.Wat goed is voor u is meestal niet goed voor je maat.
Plaats reactie