Zo 10/10/2010 Kastel / Moerzeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Bulls-Eye
Mountainbiker
Berichten: 299
Lid geworden op: zo 07 mei 2006 11:09
Rijdt met: Merida Matts Lite

Bericht door Bulls-Eye »

Samen met Dickie, naar Kastel gebold en tocht was in orde alles lag er goed bij, dacht dat er toch een beetje verschil in zat met de vorige jaren qua aan een schakelingen heb mij in ieder geval geamuseerd, het naar huis rijden verliep minder vlot na een half uurtje 'ne klop van den hamer' en de resterende 15km waren er precies 30 #-o
Maar volgende week beter zeker :-k

En inderdaad 'Trappist van vat" is trappist en gene Leffe
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3821
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Bericht door Dickie »

's Morgens met Bulls-Eye in Beveren om 7,30u met het fietsje vertrokken naar Kastel.
Aan de inschrijving mijn futske geparkeerd achter ne Niner in kermitgroen met vaste vork...een zeldzaam moment, 2 Air9'ers broederlijk naast elkaar :wink: .
De toer dan:
Een snel bollend tt'tje en eens gene modder in een mooie streek.
De opkomende zon, de blauwe hemel, de velden rond Driegoten, we hebben genoten.
Via de Oude Durme ging het richting ravi met sportdrank, koekjes, peperkoek, enz. Ruim voorzien.
De tocht passeerde langs de ingang van het crossparkoers in Hamme, aan de Mirabrug gekomen bleek die speeltuin er niet in te zitten.
Dan maar effe teruggedraaid voor een toerke draaien en keren, zonde om te laten liggen.
Om af te sluiten nog een paar kleine Leffetjes :wink: gedronken en tegen de wind naar huis.
Deze tt was weeral een mooi begin van 10-10-10 :drunk:
Gebruikersavatar
flaming_jakke
Mountainbiker
Berichten: 1443
Lid geworden op: zo 26 mei 2002 02:00
Rijdt met: Lynskey Pro29 & Niner Air9 No Shox
Contacteer:

Bericht door flaming_jakke »

Dickie schreef:'s Morgens met Bulls-Eye in Beveren om 7,30u met het fietsje vertrokken naar Kastel.
Aan de inschrijving mijn futske geparkeerd achter ne Niner in kermitgroen met vaste vork...een zeldzaam moment, 2 Air9'ers broederlijk naast elkaar :wink: .
Yep Erwin91 was er ook :lol:
Bushbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 18 okt 2010 00:32
Rijdt met: specialized epic

Bericht door Bushbiker »

Ik lees hier ergens "gene modder" en "snel toerke" ja dat zal wel als je voor het merendeel op de baan en op verharde wegen rijd.Uit deze tocht is volgens mij veel meer te halen,zelfs de bloso toer is beter!En begrijpe wie kan ze rijden vlak langs het parcourtje aan de Mira brug zonder U hier eens op te sturen:het leukste stukje van de omgeving! [-( en de bevoorading blijkt bijzonder royaal geweest te zijn,bij mij enkel een paar stukjes banaan en cent wafers.Volgend jaar beter hé manne ....
Plaats reactie