Zo 26/09/2010 Linden

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
klane shortwood
Mountainbiker
Berichten: 78
Lid geworden op: za 12 jun 2010 20:10
Rijdt met: Scott Voltage YZ4, Cube LTD Race 2010

Bericht door klane shortwood »

heb de 50 gebold/gestoempt en vond hem loodzwaar
eerste stuk idd plezantste, maar 2e stuk zeker ni minder zwaar, precies ondergrond met weerhaken aan #-o
remmen er volledig door, kosten dus...
wel aangenaam verrast van de beide xt derailleurs, 1e keer vettig weer mee gedaan vandaag, en ze werkten onberispelijk :-D
ook de douches werkten onberispelijk: heerlijk warm!
vond het een goeie tocht, blij dak ni na zelem ben gegaan. volgend jaar terug daar

grtz
Gebruikersavatar
bert bibber
Mountainbiker
Berichten: 714
Lid geworden op: ma 04 dec 2006 20:29
Rijdt met: Giant Cadex, TREK 8500 ( mod 2007 )

Bericht door bert bibber »

johand schreef:Ik stond op een geven moment voor de 2de keer voor de "Zounk" Waarschijnlijk ook ergens verkeerd gereden...(en ook de 2de keer niet opgeraakt). Daarna maar naar 't centrum van Linden gereden... Rotweer.
Als ik het vorige topic mag geloven heb ik het beste van de tocht wel gehad :-)
Er zullen vandaag niet veel mensen tot boven hebben gereden :):)
Gebruikersavatar
Cherub
Mountainbiker
Berichten: 271
Lid geworden op: zo 31 jul 2005 11:30
Rijdt met: Skyde Classico Ti 26" & 29"
Contacteer:

Bericht door Cherub »

Mountain JOhler schreef:Leuke tocht in achtertuin. Ik heb zelf geen last gehad van de bepijling integendeel ik vond ze goed uitgezet. Mooie tocht, er is veel uit de streek gehaald, alhoewel er hier en daar nog wel een mooie afdaling of beklimming in zat.
Het modder seizoen is begonnen, 't was duidelijk te zien aan de mtb. Weerom zeer tevreden dat ik met een Rohloff naafversnelling rijd. Ik heb er al heel wat met schakelproblemen tegengekomen.
Op de 40 km had ik 664 hm.

Heeft de organisatie er iets op tegen dat de gps track ter beschikking hier ter beschikking gesteld wordt?
Je mag de gps track altijd doormailen: teppi_de_boskabouter@hotmail.com :wink:
Gebruikersavatar
it's me !
Mountainbiker
Berichten: 1496
Lid geworden op: ma 10 jul 2006 14:39
Rijdt met: Canyon

Bericht door it's me ! »

Cherub schreef:
Mountain JOhler schreef:Leuke tocht in achtertuin. Ik heb zelf geen last gehad van de bepijling integendeel ik vond ze goed uitgezet. Mooie tocht, er is veel uit de streek gehaald, alhoewel er hier en daar nog wel een mooie afdaling of beklimming in zat.
Het modder seizoen is begonnen, 't was duidelijk te zien aan de mtb. Weerom zeer tevreden dat ik met een Rohloff naafversnelling rijd. Ik heb er al heel wat met schakelproblemen tegengekomen.
Op de 40 km had ik 664 hm.

Heeft de organisatie er iets op tegen dat de gps track ter beschikking hier ter beschikking gesteld wordt?
Je mag de gps track altijd doormailen: teppi_de_boskabouter@hotmail.com :wink:
+1

its.me.youknow@hotmail.com
aaron19121986
Mountainbiker
Berichten: 78
Lid geworden op: za 28 aug 2010 10:51
Rijdt met: GT Zaskar Expert / scott foil 20

Bericht door aaron19121986 »

Mooie tocht maar 1 vraag.
De 2de bevoorrading hebben wij gemist in de 50 km.
Palmboy
Mountainbiker
Berichten: 489
Lid geworden op: za 06 aug 2005 11:05
Rijdt met: Stevens Haze ES (2011) + Scott Scale 35 (2008)

Bericht door Palmboy »

bert bibber schreef:
johand schreef:Ik stond op een geven moment voor de 2de keer voor de "Zounk" Waarschijnlijk ook ergens verkeerd gereden...(en ook de 2de keer niet opgeraakt). Daarna maar naar 't centrum van Linden gereden... Rotweer.
Als ik het vorige topic mag geloven heb ik het beste van de tocht wel gehad :-)
Er zullen vandaag niet veel mensen tot boven hebben gereden :):)
Ikke wel ;-) (Met versleten Racing Ralphs)
En is één van mijn lessen in de start-to-mtb die ik geef voor de gemeente Lubbeek, maar vraag me af hoeveel ik er boven ga krijgen.
The Doctor 46
Mountainbiker
Berichten: 496
Lid geworden op: wo 15 sep 2010 00:58
Rijdt met: Trek & epic 29er

Bericht door The Doctor 46 »

aaron19121986 schreef:Mooie tocht maar 1 vraag.
De 2de bevoorrading hebben wij gemist in de 50 km.
Denk ni dat er een tweede was. Ben er ook maar één tegen gekomen , ik denk ongeveer half weg
Gebruikersavatar
it's me !
Mountainbiker
Berichten: 1496
Lid geworden op: ma 10 jul 2006 14:39
Rijdt met: Canyon

Bericht door it's me ! »

Palmboy schreef:
Ikke wel ;-) (Met versleten Racing Ralphs)
En is één van mijn lessen in de start-to-mtb die ik geef voor de gemeente Lubbeek, maar vraag me af hoeveel ik er boven ga krijgen.
Gij zijt dan ook nen held hè! :-D

Ge moogt me de track mailen...
Gebruikersavatar
Guido T.
Mountainbiker
Berichten: 56
Lid geworden op: za 26 dec 2009 14:43
Rijdt met: ORBEA ALMA 50 (MTB Blue Riders)
Contacteer:

Bericht door Guido T. »

Palmboy schreef:
bert bibber schreef:
johand schreef:Ik stond op een geven moment voor de 2de keer voor de "Zounk" Waarschijnlijk ook ergens verkeerd gereden...(en ook de 2de keer niet opgeraakt). Daarna maar naar 't centrum van Linden gereden... Rotweer.
Als ik het vorige topic mag geloven heb ik het beste van de tocht wel gehad :-)
Er zullen vandaag niet veel mensen tot boven hebben gereden :):)
Ikke wel ;-) (Met versleten Racing Ralphs)
En is één van mijn lessen in de start-to-mtb die ik geef voor de gemeente Lubbeek, maar vraag me af hoeveel ik er boven ga krijgen.
ik heb er ene zien naar boven rijden met een witte trui, waart gij dat?
=D>
gaat gij de Zounk doen in de start-to-mtb? ik heb nog getwijfeld om mij in te schrijven, maar kan niet alle weken komen....
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 1002
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Bericht door koppigaard »

Straffe toeren om in deze omstandigheden boven op de Zounk te geraken. Ik ben er niet in geslaagd. Van het rijtje van zo'n 20 bikers zag ik er maar ene die het te fiets deed, de rest nam de benentram.
Hoe klim je daar in godsnaam tegenop met dit weer? Techniek, bandensoort, hoeveel bar?
Ik heb de 50 gedaan. Was maar stillekes op een groepje van 3 bikers na die wat te snel gingen voor mij. Het beste zat voor de bevoorrading. Daarna was het open vlakte door de regen. Deraileur weigerde dienst, remblokjes tot het minimum herleid, doornat en toch een mooie tocht.
Plaats reactie