Zo 26/09/2010 Waarloos / Kontich

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Braeckie
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: do 10 dec 2009 12:45
Rijdt met: Scott Scale 950 / Canyon Yellowstone race

Bericht door Braeckie »

Heb gisteren de 55km gereden en er zeker van genoten. In de Schorre en aan FC Walem lag het af en toe heel glad en modderig, met de nodige slippertjes vandien.

Dikke chapeau alleszins voor de organisatie! De Veteranen en OSW rules!
Rising Sun
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 18 jun 2007 13:27
Rijdt met: Trek 8500 2010

Bericht door Rising Sun »

wij zijn gisteren ook gestart. Met volle moed aan de 70km begonnen. Maar omdat het zo zwaar was heb ik de tocht afgerond op 39km. Een kameraad heeft ondanks 2x lekke banden de 70 wel uitgereden. Ik kom volgend jaar zeker terug in de hoop de het weer beter meevalt.

Top organisatie =D>
pattap
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: di 18 mei 2010 08:07
Rijdt met: tomson

Bericht door pattap »

Het stuk in Walem weet ik zijn staat enkel aangegeven in de richting van de tt doe dit stuk regelmatig in de andere richting en dan staat het niet aan gegeven maar het stuk in Reet is dat als je de E40 over bent rechts en dan waar het onverhard begint aan de eerste woning(rechts) dat je tegen komt even voor de spitsing(heb hier ooit eens een grote zwarte hond achter me aan gehad) of zit ergen voledig fout want dan moet je volgens mij van Reet naar Aartselaar rijden
Dus is het eerder tussen de plaats waar de ingang van de motocross kamping was (uitloper bosstraat) en dat je boven de aan de Hollebeekstraat uitkomt.
DirkB
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: zo 31 mei 2009 17:35
Rijdt met: S-Works M5 HT

Bericht door DirkB »

pattap schreef:Het stuk in Walem weet ik zijn staat enkel aangegeven in de richting van de tt doe dit stuk regelmatig in de andere richting en dan staat het niet aan gegeven maar het stuk in Reet is dat als je de E40 over bent rechts en dan waar het onverhard begint aan de eerste woning(rechts) dat je tegen komt even voor de spitsing(heb hier ooit eens een grote zwarte hond achter me aan gehad) of zit ergen voledig fout want dan moet je volgens mij van Reet naar Aartselaar rijden
Dus is het eerder tussen de plaats waar de ingang van de motocross kamping was (uitloper bosstraat) en dat je boven de aan de Hollebeekstraat uitkomt.
Dat stuk met die hond is volgens ons niet privé, al loopt die weg wel over een erf van een boerderij. Het is inderdaad dat stukje privé oprit wat uitkomt aan de Hollebeekstraat.
Gebruikersavatar
Bosklapper
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: do 09 jun 2005 21:36
Rijdt met: Cube Reaction - Race Face - Hope

Bericht door Bosklapper »

DirkB schreef:
Bosklapper schreef: Een minpunt waarom werd de vergunning van Wielerbond Vlaanderen (WBV) niet aangenomen als vergunninghouders, 1ste maal dat ik dit tegenkom.
Bosklapper, je hebt gelijk. Het was voor ons de eerste keer dat we met de VWB samenwerkten en we wisten aanvankelijk niet goed wat we met de lidkaarten van andere organisaties aan moesten. Jij was vermoedelijk een van de eersten, nadien hebben we dit aangepast. Sorry, schoonheidsfoutje, doen we volgend jaar beter.
Het is jullie vergeven, alvast bedankt voor het antwoord.

Groeten,

Den Bosklapper
marchermans
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: zo 05 sep 2010 19:38
Rijdt met: Cannondale

Bericht door marchermans »

Ondanks het wat mindere weer hebben we echt genoten van de dag.
Tussen het hijgen en zuchten om op sommige plaatsen door de modder te geraken, hoorden we niets dan positieve reacties.
Jullie enthousiasme is onze grootste beloning. Volgend jaar staan we weer klaar om jullie een fijne dag te bezorgen.

Bekijk ook de foto's op onze website. http://www.wtwaarloos.be
BeeMeRke
Mountainbiker
Berichten: 222
Lid geworden op: za 29 mei 2010 12:03
Rijdt met: CUBE

Bericht door BeeMeRke »

marchermans schreef:Ondanks het wat mindere weer hebben we echt genoten van de dag.
Tussen het hijgen en zuchten om op sommige plaatsen door de modder te geraken, hoorden we niets dan positieve reacties.
Jullie enthousiasme is onze grootste beloning. Volgend jaar staan we weer klaar om jullie een fijne dag te bezorgen.

Bekijk ook de foto's op onze website. http://www.wtwaarloos.be
Waar staan die? Vind nergens link naar foto's?
DirkB
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: zo 31 mei 2009 17:35
Rijdt met: S-Works M5 HT

Bericht door DirkB »

Bekijk ook de foto's op onze website. http://www.wtwaarloos.be[/quote]

Waar staan die? Vind nergens link naar foto's?[/quote]

Klik op MTB tocht en dan helemaal onderaan die pagina zie je twee Picasa-albums 2009 en 2010
de_fret
Mountainbiker
Berichten: 87
Lid geworden op: za 14 okt 2006 13:56
Rijdt met: Specialized Epic

Bericht door de_fret »

Vond het eveneens een schitterende tocht.
Bepijling zeer goed, aanduiding van gevaar was ook goed. Bevoorradingen waren ook dik in orde.

Als ik dan toch 1 opmerking mag maken: 1 afspuitstand?!?!
Ik heb de 70km gereden en was toegekomen wanneer den brandweer aan't opkramen was.
Uiteraard duurt het afkuisen van de velo's met deze ondergrond nogal lang, dus heb daar zeker een dik half uur staan aanschuiven en er was gelukkig maar 3 man voor mij.....
marchermans
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: zo 05 sep 2010 19:38
Rijdt met: Cannondale

Bericht door marchermans »

Dat is een terechte opmerking die we zeker meenemen in onze evaluatie. Tijdens onze eerste editie kwam dit niet aan de orde omdat het zo'n schitterend weer was en er amper fietsen moesten afgespoten worden.
Zolang de brandweer er was, hadden we ook dit jaar geen probleem, denk ik. Nadien was het idd behelpen. De deelnemers van de 70 km kwamen vrij laat en ontzettend vuil binnen en het afspuiten verliep daardoor niet echt vlot meer.
We zullen ons voor volgend jaar zeker beter voorzien. Ook met het reeds gereserveerde mooie weer!

Voor de rest: leuk dat je je geamuseerd hebt.
Plaats reactie