Down Hill BK

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Plaats reactie
Gast

Down Hill BK

Bericht door Gast »

Omdat ik zelf niet kon rijden ben ik een kijkje en kliekje gaan nemen op het BK Down Hill in Trois Pont. Nico Vink heeft gewonnen. Foto's kan je bekijken op mijn site.
Genius
Mountainbiker
Berichten: 900
Lid geworden op: za 06 mar 2004 18:28
Contacteer:

Bericht door Genius »

Mooie foto's!

Sommigen gingen wel wat sneller als anderen precies :drunk: (der stond daar bijna ene stil, dat leek toch zo hé)
Gast

Bericht door Gast »

Er is idd een groot niveau verschil van de deelnemers. Maar alle categoriën rijden samen, van enkelen had ik het idee dit kan ik ook. En uitgezonderd het laatste stuk was het parcours ook voor mij te doen. Zou een afdaling in Raid des Hautes Fagnes kunnen zijn. Maar wel cool om eens te zien. Op het einde hebben N. Vink en de tweede daar een sprong gedaan. :oops: #-o Niet te doen!
Gebruikersavatar
Polly
Mountainbiker
Berichten: 70
Lid geworden op: di 19 aug 2003 15:08

Bericht door Polly »

Genius schreef:Mooie foto's!

Sommigen gingen wel wat sneller als anderen precies :drunk: (der stond daar bijna ene stil, dat leek toch zo hé)
Die zal eens gestopt hebben om zeker op de foto te staan hé.
Wel de max van foto's zo ook graag eens gaan kijken naar zo'n wedstrijd, lijkt mij wel eens leuk maar ja, altijd zo ver en als het om zelf te rijden is is ver rijden niet erg maar om naar een wedstrijd te kijken :-?
Gebruikersavatar
bettes
Mountainbiker
Berichten: 945
Lid geworden op: wo 11 sep 2002 02:00
Rijdt met: norco 853 Team Trial, Haro Mary SS

Bericht door bettes »

mtbhurricane schreef:Op het einde hebben N. Vink en de tweede daar een sprong gedaan. :oops: #-o Niet te doen!
Die tweede is Christoph Lenssens van team moonraker, Vorig jaar nog teammaat van Vink bij Rak bike-Sintesi.

Ik was ook daar :D met een geel paarse tas die je bijna nie kunt missen!

jullie moeten deze avond om half elf maar naar Sporza kijken in het sportnieuws komt er een item van... incl de jumps van Vink en Lenssens aan de finish (die hebben ze nog eens moeten overdoen om goed op de camera te staan)

greetz
bettes
Plaats reactie