ESI grips

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.

Tevredenheid...

zeer erg aan te raden
59
54%
aan te raden
19
17%
ze zijn best ok
18
16%
bwa ik vind ze even goed als die mousse van Ritchey
5
5%
ni echt tevreden van
5
5%
ik heb ze er weer afgedaan en mijn oude er weer opgezet
4
4%
 
Totaal aantal stemmen: 110

Gebruikersavatar
Hans wynants
Mountainbiker
Berichten: 1640
Lid geworden op: zo 24 feb 2008 22:32
Rijdt met: NINER

Bericht door Hans wynants »

ik heb een setje witte race gehad, voor mijn pollen iets te klein (mijn gevoel) nu heb ik de zwarte chunky's en ik ben er zeer tevreden van, zijn wel aan de dure kant maar blijven beter zitten dan mouche bij mij. ook de vorm blijft goed. ik rijd zonder handschoenen, voorheen vielen mijn handen in slaap, nu niks last meer dus is idd een verbetering geweest voor mij. :wink:

Bikecenter in heist op den berg heeft alle kleuren en modellen op voorraad trouwens, misschien een intressant gegeven!!!

grts
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Bericht door RigolleM »

Duur? € 20 voor handvatten :roll:
'k Heb carbon Ergon's liggen die ik niet meer gebruik van € 120, dat was pas duur :-)
Gebruikersavatar
OdEssA
Mountainbiker
Berichten: 83
Lid geworden op: ma 14 dec 2009 16:07
Rijdt met: Scott, XT groep, Pace RC38

Bericht door OdEssA »

Ik zie dat er niemand problemen heeft dat ze los draaien tijdens regen of bezwete handen. Waarom draaien de mijne dan wel door ? Ik heb een Ritchey Superlogic carbon stuur, zou het aan de stuur liggen ?
Want ik ben wel tevreden over de grip/gevoel van de ESI handvaten, maar dat doordraaien is wel wreed ambetant :roll:
_Niels_
Mountainbiker
Berichten: 286
Lid geworden op: ma 12 mei 2008 14:07

Bericht door _Niels_ »

OdEssA schreef:Ik zie dat er niemand problemen heeft dat ze los draaien tijdens regen of bezwete handen. Waarom draaien de mijne dan wel door ? Ik heb een Ritchey Superlogic carbon stuur, zou het aan de stuur liggen ?
Want ik ben wel tevreden over de grip/gevoel van de ESI handvaten, maar dat doordraaien is wel wreed ambetant :roll:
Monteer ze eens met haarlak, kans is groot dat ze dan niet meer gaan bewegen.
Swannie
Mountainbiker
Berichten: 3683
Lid geworden op: ma 14 nov 2005 13:53

Bericht door Swannie »

_niels_ schreef:
OdEssA schreef:Ik zie dat er niemand problemen heeft dat ze los draaien tijdens regen of bezwete handen. Waarom draaien de mijne dan wel door ? Ik heb een Ritchey Superlogic carbon stuur, zou het aan de stuur liggen ?
Want ik ben wel tevreden over de grip/gevoel van de ESI handvaten, maar dat doordraaien is wel wreed ambetant :roll:
Monteer ze eens met haarlak, kans is groot dat ze dan niet meer gaan bewegen.
bij mij draaien ze ook rond zenne. Zowel op m'n FSA k-force light stuur, als op m'n wcs wet black stuur.
Gebruikersavatar
Bikeman
Mountainbiker
Berichten: 142
Lid geworden op: do 17 okt 2002 18:02
Rijdt met: Specialized Stumpjumper M2 '97 / S-WORKS 2006
Contacteer:

Bericht door Bikeman »

Witte Racer Edge, heel content van!
Ik kan ze zelfs proper houden. Sinds ik deze grips heb kan ik ook zonder handschoentjes rijden, heel comfortabel. =D>

Ze zijn iets duurder misschien, maar qua kwaliteit zijn ze heel degelijk. De volgende worden er weer zo'n.
Simp
Mountainbiker
Berichten: 674
Lid geworden op: ma 01 aug 2005 18:31
Rijdt met: Dean Colonel / Stumpjumper beach

Bericht door Simp »

Ik heb groene chunky's. Ze zijn ok, maar niet hun prijs waard. Die ergonomische van Ritchey zijn veel comfortabeler en goedkoper. Gewicht is ook geen groot verschil.
Gebruikersavatar
Kinnie
Mountainbiker
Berichten: 1053
Lid geworden op: di 08 nov 2005 21:26
Rijdt met: Trek Procaliber

Bericht door Kinnie »

Ik had ook chunkys (zwarte), en vind dat tijdens het zweten ze verschrikkelijk plakken aan de handen, een warm gevoel.

en heb na een domme val in grind (keitjes) een serieuze hap eruit gehad, dus maar terug andere gestoken, goedkopere die ook hun werk doen :wink:
Gebruikersavatar
DeGlenne
Mountainbiker
Berichten: 347
Lid geworden op: zo 22 mar 2009 16:31
Rijdt met: NinerD Moonduster,Kona Unit Ss, Kona Paddywagon

Bericht door DeGlenne »

Ik rij met de chunky's in het wit en moet zeggen dat ik geen moment spijt heb van mijn aankoop.
Heb daarvoor met verscheidene lock on's gereden en ritchey foam en voor mij zijn ze echt wel een groot verschil. Heb deze gewoon met beetje water gemonteerd gehad en ervaar geen enkel probleem ivm ronddraaien...
Kortom ik vind ze een dikke aanrader.. =D>
Gebruikersavatar
endorfin
Mountainbiker
Berichten: 3274
Lid geworden op: ma 24 jan 2005 18:57
Rijdt met: Adventurebybike.be
Contacteer:

Bericht door endorfin »

OdEssA schreef:Ik heb ook zwarte Chunky's en ben er niet echt tevreden over. Wanneer het regent of wanneer mijn handen erg zweten draaien ze gewoon rond :evil:
En ik heb ook het probleem dat ze te poreus zijn.
Als ik nieuwe handvaten nodig heb zijn het zeker geen ESI grips meer.
Perfect verwoord.
Ook niet super content van, voor mij blijft stuurlint het beste.
Plaats reactie