BK MARATHON BERINGEN

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Re: BK MTB beringen

Bericht door jo »

EddyM schreef:Ik zou graag de BK MTB in beringen mee rijden,bij de masters 2. Is er ergens een club waar ik mij kan bij aansluiten en zo het Bk MTB meerijden?
ge moet daarvoor niet bij een club aangesloten zijn .
Gewoon licentie master hebben .
EddyM
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 27 aug 2010 11:22
Rijdt met: ALL

Bericht door EddyM »

licentie master?
Hoe en waar aanvragen en wat is de prijs?
bikerstev
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 18 aug 2008 17:24
Rijdt met: ridley & columbus

Bericht door bikerstev »

LMTB schreef:
rollemol schreef:
LMTB schreef: ik sluit me aan bij deze
biker67 schreef:
Shorty schreef:
Zal weer mooi worden, een BK marathon in een volledig vlakke streek met één bult die je weliswaar langs een paar kanten omhoog kunt maar dat gaat het niet maken peins ik....
In de Ardennen zijn zoveel mooie parcours.

Leer Frans emigreer naar daar of naar Oostenrijk of Zwitserland, maar geef ze de kans verdomme, t 'is ook nooit goed voor jullie, ben is blij dat we geen 200 km moeten rijden voor een BK
of richt zelf in


+1 elke organisatie verdient een faire kans, je zou wel eens aardig verrast kunnen worden
80 km is te kort voor een BK op de marathon ! Maak dan een ronde van 60km en laat deze 2x doen .
wie zegt dat?????????????????
een marathon telt vanaf 60 km
weet je wat er me dit jaar opvalt, er zijn er die nooit content zullen zijn en elk klein minpuntje zo willen opkloppen om heel de organisatie af te breken, stel je voor dat elke organisatie die hier op deze forum al is afgebroken, bvb antwerpen, en nog andere wedstrijden volgend jaar zeggen van kust ze, dan staan jullie hier allemaal te bleten dat er nergens een wedstrijd te doen is.
Wees content dat er nog mensen zijn die hun tijd er willen insteken, zodat we plezier kunnen beleven op de fiets, wat in mijn ogen toch de reden is geweest waarom we met mtb begonnen zijn omdat we het graag doen, of vergis ik me.
Er zullen altijd parkoers zijn die mooier zijn, maar ze moeten zich dan ook maar kandidaat stellen om zo iets te willen organiseren, zo simpel is dat.
Gebruikersavatar
Dummy
Mountainbiker
Berichten: 501
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 21:55
Rijdt met: Cannondale Scalpel 2011
Contacteer:

Bericht door Dummy »

EddyM schreef:licentie master?
Hoe en waar aanvragen en wat is de prijs?
alle info bij wielerbond vlaanderen
http://www.wielerbondvlaanderen.be/
Gebruikersavatar
_eli_
Mountainbiker
Berichten: 300
Lid geworden op: do 09 okt 2003 19:57
Rijdt met: your dreambike

Bericht door _eli_ »

is er al een gps file?
rollemol
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 24 feb 2008 18:50

Bericht door rollemol »

bikerstev schreef:
LMTB schreef:
rollemol schreef: 80 km is te kort voor een BK op de marathon ! Maak dan een ronde van 60km en laat deze 2x doen .
wie zegt dat?????????????????
een marathon telt vanaf 60 km
weet je wat er me dit jaar opvalt, er zijn er die nooit content zullen zijn en elk klein minpuntje zo willen opkloppen om heel de organisatie af te breken, stel je voor dat elke organisatie die hier op deze forum al is afgebroken, bvb antwerpen, en nog andere wedstrijden volgend jaar zeggen van kust ze, dan staan jullie hier allemaal te bleten dat er nergens een wedstrijd te doen is.
Wees content dat er nog mensen zijn die hun tijd er willen insteken, zodat we plezier kunnen beleven op de fiets, wat in mijn ogen toch de reden is geweest waarom we met mtb begonnen zijn omdat we het graag doen, of vergis ik me.
Er zullen altijd parkoers zijn die mooier zijn, maar ze moeten zich dan ook maar kandidaat stellen om zo iets te willen organiseren, zo simpel is dat.
+1
Ze zullen daar zeker een tof parkoer kunnen en gaan maken , daar ben ik zeker van ! Alleen vind ik dat een bk op de marathon minstens 100km moet zijn . En het zou best kunnen dat ik alleen ben die dat vind maar op een forum mag je wel uw mening zeggen dacht ik ? En kritiek hoeft altijd niet negatief te zijn maar kan ook opbouwend zijn . Ik heb hier trouwens misschien nog een voorstel voor de organisatie voor volgende jaren als zij misschien het bk op de marathon niet meer organiseren . Hou het concept van de marathon op zaterdag en de xc op zondag aan , en waarom dan geen combi klassement eens proberen ?
ghostryder111
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 07 mei 2007 20:56
Rijdt met: ridley ,ghost.x.o

Bericht door ghostryder111 »

Géén slecht idee ... :wink:
rollemol
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 24 feb 2008 18:50

Bericht door rollemol »

ghostryder111 schreef:Géén slecht idee ... :wink:
Het zal waarschijnlijk wel heel moeilijk te organiseren zijn omdat je met die verschillende categorieën zit . Maar even dromen mag toch hé . :wink:
ghostryder111
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 07 mei 2007 20:56
Rijdt met: ridley ,ghost.x.o

Bericht door ghostryder111 »

Zeker en vast :wink: Zou mooie uitdaging zijn... laat ons hopen :P
rafke79
Mountainbiker
Berichten: 77
Lid geworden op: za 23 feb 2008 18:18

Bericht door rafke79 »

iemand een idee hoe laat het bk marathon start? vind ik nergens terug op de website.
Plaats reactie