Filip Meirhaeghe stopt met Mtb

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
fredjeraketje
Mountainbiker
Berichten: 251
Lid geworden op: di 29 jul 2003 22:23
Rijdt met: Specialized Rockhopper

Bericht door fredjeraketje »

Was nog iets vergeten vragen: Was er dees najaar geen eerste editie van de GP Meirhaeghe in Ronse? Da zal ook geene waar zijn zeker :( Nu was er nog es nen deftigen wedstrijd in de buurt uitgezonderd Kluisbergen :cry:

En verder over Sauser z'n uitspraak: ik vind dat em wa trekskes eeft van Camenzind, mss gaan ze in Zwitserland wel samen naar de farmacie ;)
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

Gisteren met de mtb aant rijden en nogal redelijk goed aant doorsjezen,plots moeten uitwijken voor iemand die uit een zijstraat kwam en ongelukkigerwijs een achteropkomende auto lichtjes gehinderd, komt dienen auto naast mij gereden,raampje open en die zegt ;"Hey,gij hebt ook al aan den epo gezeten zekers?!" Tis pas met zoiet dat je feitelijk de impact van zo'n zaak beseft.Tis ni alleen hemzelf die hij bezoedelt,maar de complete mtb-sport.
Gebruikersavatar
SchizO
Mountainbiker
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 10 aug 2003 11:24
Rijdt met: C'Dale Rush

Bericht door SchizO »

fredjeraketje schreef:Was nog iets vergeten vragen: Was er dees najaar geen eerste editie van de GP Meirhaeghe in Ronse? Da zal ook geene waar zijn zeker :( Nu was er nog es nen deftigen wedstrijd in de buurt uitgezonderd Kluisbergen :cry:

En verder over Sauser z'n uitspraak: ik vind dat em wa trekskes eeft van Camenzind, mss gaan ze in Zwitserland wel samen naar de farmacie ;)
Ierze een streekgenootje :)

Dienen GP zal wel doorgaan ze, maar enkel met het eerste deel van de naam ;)
Kampioenschap van vlaanderen,de rest zullen ze niemeer meer pronken
Gebruikersavatar
fredjeraketje
Mountainbiker
Berichten: 251
Lid geworden op: di 29 jul 2003 22:23
Rijdt met: Specialized Rockhopper

Bericht door fredjeraketje »

fredjeraketje schreef:En verder over Sauser z'n uitspraak: ik vind dat em wa trekskes eeft van Camenzind, mss gaan ze in Zwitserland wel samen naar de farmacie ;)
AfbeeldingAfbeelding

Vlaamse Ardennen \:D/
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3458
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Bericht door kenny »

Sausser kan zegen wat hij wil, maar niet vergeten dat hij die laatste wereldbekermanche aan het winnen was tot het begon te regenen, maar hij was zo stom om te starten met semi-slicks en weg-schoenen.

Da klopt dan toch ook nie
[-X
Sauser is volgens mij een leugenaar :^o
Plaats reactie