25/07/10 02bikers challenge Burdinne

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Stephan M
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: do 29 mei 2008 15:03

25/07/10 02bikers challenge Burdinne

Bericht door Stephan M »

Ik start er zondag maar heb deze nog niet gereden....

http://lescretesdelaburdinale.skynetblogs.be/
G-love
Mountainbiker
Berichten: 1166
Lid geworden op: ma 21 mar 2005 14:39

Bericht door G-love »

heb hier ook wel goesting in.
Ik zie dat Burdine niet zo ver van Andenne ligt, dus zal wel vergelijkbaar zijn qua parcours. 67km en een goeie 1100hm is weer een goei trainingske.
nat180
Mountainbiker
Berichten: 150
Lid geworden op: vr 05 jun 2009 15:09
Rijdt met: Kona Hei Hei Supreme

Bericht door nat180 »

Volgens de organisatie net iets gemakkelijker dan Andenne .

http://www.b-m-b.be//index.php?/topic/3 ... ntry522899
Gebruikersavatar
Signer
Mountainbiker
Berichten: 309
Lid geworden op: zo 14 jan 2007 00:25
Rijdt met: 29er Bitchbike

Ga t'ook proberen

Bericht door Signer »

Omdat mijnen madam toch van wacht is zal ik deze proberen ook te komen rijden.
Voor zover ik (mijn kennis v/h frans :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: ) kan lezen is vooraf inschrijven niet noodzakelijk voor de chrono :roll:
Ook nog nooit in deze contreien gereden en hopelijk lots off fun :drunk: :drunk: :drunk: :drunk:
Sy en veel succes iedereen.
nat180
Mountainbiker
Berichten: 150
Lid geworden op: vr 05 jun 2009 15:09
Rijdt met: Kona Hei Hei Supreme

Re: Ga t'ook proberen

Bericht door nat180 »

Signer schreef:Omdat mijnen madam toch van wacht is zal ik deze proberen ook te komen rijden.
Voor zover ik (mijn kennis v/h frans :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: ) kan lezen is vooraf inschrijven niet noodzakelijk voor de chrono :roll:
Ook nog nooit in deze contreien gereden en hopelijk lots off fun :drunk: :drunk: :drunk: :drunk:
Sy en veel succes iedereen.
Vooraf inschrijven is inderdaad niet nodig , je kan er alleen 1euro mee winnen als je het wel doet :wink:
Gebruikersavatar
rocco
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 05 sep 2004 15:11
Rijdt met: xesco tix,specialized FSR s-work carbon 2007
Contacteer:

Bericht door rocco »

ga er ook starten morgen nog nooit gereden en tis nie zo ver ook
Gebruikersavatar
skin
Mountainbiker
Berichten: 457
Lid geworden op: vr 01 jan 2010 21:41
Rijdt met: scott scale 30 orbea hydro 50 cube ltd sl 29 en kuota kebel

Bericht door skin »

ik heb er van genoten was mooie chrono alleen ben nie van de rapste had 3u15min nodig dus sta weer achteraan maar tis genieten tot volgende keer zeker terug
Orkje
Mountainbiker
Berichten: 274
Lid geworden op: zo 18 mei 2008 14:52
Rijdt met: Surly Cross Check, Sandman Gobi

Bericht door Orkje »

'k Ben ook net terug, maar ik had mij er net iets meer bij voorgesteld. Wellicht had ik mij laten misleiden door de idee dat het in de buurt was van Luik en ik dus 'Bataille des Ardennes' toestanden verwachtte.

De stukken in de bossen vielen zeker in de smaak, met enkele lekkere (technische) afdalingen en klimmen, maar tussenin zaten er toch wel heel lange vlakke of heel lichtjes golvende stroken, soms op asfalt, die op den duur begonnen te vervelen.
Mensen mét versnellingen konden natuurlijk de 44-11 erop gooien en in waaiers rijden, dus ik moet niet al te veel zagen.
Uitpijling en bevoorradingen waren wel heel goed in orde, en ook de sfeer onder de rijders zat snor.
Gebruikersavatar
Signer
Mountainbiker
Berichten: 309
Lid geworden op: zo 14 jan 2007 00:25
Rijdt met: 29er Bitchbike

Chrono

Bericht door Signer »

Eens ingeschreven als test voor de chrono en juist terug thuis.
Had een klein beetje hetzelfde als orkje,had er ook wat meer van verwacht gezien de streek en ligging.
Heel goede organisatie,bepijling en bevoorrading.
Leuke padjes in de omliggende bosjes,'k heb me gejeund vandaag.
Weet er iemand waar ik kan terug vinden waar ik op de laaste rijen sta van het klassement :oops: :oops: :roll: :roll: :cry: :cry: maw waar vind ik de uitslag van de chrono's terug.
Thx
G-love
Mountainbiker
Berichten: 1166
Lid geworden op: ma 21 mar 2005 14:39

Bericht door G-love »

skin schreef:ik heb er van genoten was mooie chrono alleen ben nie van de rapste had 3u15min nodig dus sta weer achteraan maar tis genieten tot volgende keer zeker terug
zo slecht is je tijd toch niet hoor. er zullen er veel nog trager gereden hebben.
Plaats reactie