Filip Meirhaeghe stopt met Mtb

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gast

Bericht door Gast »

Ik zou ze anders de kost niet willen geven de managers die 'functioneren' op een pillen cocktail :wink:
Doe zoals ik low profile op de fiets en nog lower profile op het werk. Blijft het langst duren :wink:
Gebruikersavatar
viper
Mountainbiker
Berichten: 713
Lid geworden op: ma 13 okt 2003 12:40
Rijdt met: Vipermobiel
Contacteer:

Bericht door viper »

tbfkai schreef:Ik zou ze anders de kost niet willen geven de managers die 'functioneren' op een pillen cocktail :wink:
Doe zoals ik low profile op de fiets en nog lower profile op het werk. Blijft het langst duren :wink:
Poog ik eveneens, meestal met succes :wink: Je gezondheid kan er maar wel bij varen :D
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

Managers,truckchauffeurs,dokters,advocaten,darts-spelers,geloof maar niet dat het wielrennen een uitzondering is.Heb vandaag in Humo het artikel met Dr.Yvan Van Mol gelezen,als ik het zowat tussen de regels kan afleiden gaan we nog schokkende tijden tegemoet.Wel nog één ding : ik ben wel absoluut voorstander van een goede medische begeleiding voor het welzijn van de renner.De Tour uitrijden op een boterham met kaas is allàng voorbij,kvraag mij af waarom ze in deze tijden geen bepaalde zaken toelaten mits de juiste begeleiding en controles.
Gebruikersavatar
Mick
Mountainbiker
Berichten: 441
Lid geworden op: di 10 sep 2002 02:00
Rijdt met: Vosselaar
Contacteer:

Bericht door Mick »

PiggyOffThe Hill schreef:De Tour uitrijden op een boterham met kaas is allàng voorbij,kvraag mij af waarom ze in deze tijden geen bepaalde zaken toelaten mits de juiste begeleiding en controles.
Maar waar gaan we dan de grens trekken!? En waar gaat dat eindigen??
Ik ben volledig tegen het gebruik van doping! Zero tollerance voor iedereen! Als ze de tour niet meer kunnen uitrijden zonder het gebruik van doping dan mogen ze hem van mijn part afschaffen...

Het geen wat Filip gedaan heeft is bij mij geen fout! Hij wist verdomd goed genoeg waar hij mee bezig was toen hij die rommel in zijn lijf spoot, en hij kende maar al te goed de gevolgen er van... Dus heb ik er ook geen medelijden mee!
Dit zijn misschien harde woorden, maar we leven nu eenmaal in een harde maatschappij!
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

Afbeelding
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

dat is tenminste es een oproep zie naar de mtb wereld ( de andere ook wss )
als ge de stress van de wedstrijden en tempo en wa nog allemaal niet aankunt wel begin er dan niet mee ook [-X

Gizmo 8)
Gebruikersavatar
JanMan
Mountainbiker
Berichten: 2175
Lid geworden op: wo 18 feb 2004 21:14
Rijdt met: Custom Xcluziv, Orbea, Zannata

Bericht door JanMan »

Hmm, en thomas frichknecht zal dus geen doping gebruiken #-o Daar lag ik toch ook wel is ne keer mee.
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

janman schreef:Hmm, en thomas frichknecht zal dus geen doping gebruiken #-o Daar lag ik toch ook wel is ne keer mee.
Is dat geen EPO - puist op zijn kin ? :lol: PS : Lag=lach?
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

Mick schreef:
PiggyOffThe Hill schreef:De Tour uitrijden op een boterham met kaas is allàng voorbij,kvraag mij af waarom ze in deze tijden geen bepaalde zaken toelaten mits de juiste begeleiding en controles.
Maar waar gaan we dan de grens trekken!? En waar gaat dat eindigen??
Ik ben volledig tegen het gebruik van doping! Zero tollerance voor iedereen! Als ze de tour niet meer kunnen uitrijden zonder het gebruik van doping dan mogen ze hem van mijn part afschaffen...

Het geen wat Filip gedaan heeft is bij mij geen fout! Hij wist verdomd goed genoeg waar hij mee bezig was toen hij die rommel in zijn lijf spoot, en hij kende maar al te goed de gevolgen er van... Dus heb ik er ook geen medelijden mee!
Dit zijn misschien harde woorden, maar we leven nu eenmaal in een harde maatschappij!
Tja,ik ga ervan uit dat gelijk welke renner geen 3 weken kan presteren in massaspurts,bergritten,tijdritten zonder elke dag het uiterste en soms meer van zijn lichaam te eisen.Is het dan niet 'cleaner' om een juiste medische begeleiding te doen ? Tenslotte eist 'het publiek' prestaties want dit betekent vette sponsorcontracten,fikse premies,veel publiciteit enz...
Jack77
Mountainbiker
Berichten: 1571
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 13:43

Bericht door Jack77 »

Als ze die tour nu eens terug op mensenmaat maakten en f*ck you zeiden tegen de drang om alles maar meer en meer spectaculair te maken...
En als wij het dan ook eens OK zouden vinden als er geen ONmenselijke dingen werden vertoond/gevraagd...

't Is niet omdat de economie zijn uitspattingen heeft om nog hogere winstcijfers, dat de MENS maar het onderspit moet delven... of wel?
Plaats reactie