Summer Bike Festival 2010

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
Havik
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: ma 23 mar 2009 18:10
Rijdt met: Cannondale Rush 5 L

Re: Bepijling

Bericht door Havik »

PhilippeBiker schreef:Gisteren nog even een tochtje gedaan in de Schorre vond het zo mooi da ik het mijn techniek nog wat wou bijschaven en wat blijkt dat er nog een heel deel van de bepijling hangt #-o en nog veel linten op de grond liggen is dit normaal ? of is er iemand dit vergeten te verwijderen :roll: richting terhagen is alles dan weer weg.
een gedeelte van de bepijling in de bos stukken blijft hangen, het grootste deel van de bepijling is weg , hebben zondag nog bijna alles weggedaan wat zeker weg moest zijn. de rest moet nog gebeuren maar heb geen fiets tot vrijdag, en ben zaterdag en zondag niet thuis dus je hebt nog even :). gps'ers die de route achteraf nogmaals rijden gelieve rekening te houden met de privé stukken waar je nu niet meer door mag. (grasveld, mais,boomgaard)

mvg
Havik
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Bericht door El Perro Diablo »

Als je de kleiput én de Schorre als trainingsrondje neemt, hoef je niet op andermans domein te gaan hossen, da's zo al ferm en zwaar genoeg.
Blijven rijden= weggetjes open houden!!!
Gebruikersavatar
Havik
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: ma 23 mar 2009 18:10
Rijdt met: Cannondale Rush 5 L

Bericht door Havik »

El Perro Diablo schreef:Als je de kleiput én de Schorre als trainingsrondje neemt, hoef je niet op andermans domein te gaan hossen, da's zo al ferm en zwaar genoeg.
Blijven rijden= weggetjes open houden!!!
en minder werk voor ons volgend jaar om te snoeien
Gebruikersavatar
PhilippeBiker
Mountainbiker
Berichten: 922
Lid geworden op: ma 19 apr 2010 09:03
Rijdt met: Scott Spark 900

Track

Bericht door PhilippeBiker »

Mag de track op het forum gezet worden vooral dat stuk dan in de schorre ? Mvg Philippe
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Bericht door El Perro Diablo »

Havik schreef:
El Perro Diablo schreef:Als je de kleiput én de Schorre als trainingsrondje neemt, hoef je niet op andermans domein te gaan hossen, da's zo al ferm en zwaar genoeg.
Blijven rijden= weggetjes open houden!!!
en minder werk voor ons volgend jaar om te snoeien
Is er nix euh, officieels te doen, dat een deel open mag blijven om te mtb'n, via de Schorre of Boom of euh....want eigenlijk is dat een stuk stort, dus 'k denk nie dat ze daar ooit ne kinderzandbak gon maken...
Gebruikersavatar
funkstar
Mountainbiker
Berichten: 723
Lid geworden op: vr 27 apr 2007 13:58
Contacteer:

Bericht door funkstar »

Alleen het stuk achter de bosstraat (de zandgronden) wordt ook gebruikt door wandelaars. Daar zou je dus een beetje moeten opletten.

Het stuk van de schorre zou in de verre toekomst ooit een golfterrein worden heb ik me ooit laten wijsmaken op het kadaster.
Ginds ben ik vroeger nooit iemand tegegekomen.

Maar zolang dat het gras niet gemilimetreerd is kan je hier ongelimiteerd fietsen.
Gebruikersavatar
schuppe
Mountainbiker
Berichten: 753
Lid geworden op: vr 16 okt 2009 16:06
Rijdt met: orbea oiz h10tr 2022

Bericht door schuppe »

ah perro was er ook. Dus al gerecupereerd (en uitgeziekt) van westerlo?
Gebruikersavatar
flashing
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 09 jul 2010 10:22
Rijdt met: cannondale cafeine

summerbikefestival 2010

Bericht door flashing »

inderdaad , de nieuwe singletracks die we aangelegd hebben moeten vanaf nu blijven bereden worden anders kunnen we opnieuw beginnen en geloof me , het kostte me soms bloed en tranen en veel doornen in de handen !
a propos er komt nog meer bij voor volgend jaar, wie goesting heeft mag me komen helpen ..
Gebruikersavatar
flashing
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 09 jul 2010 10:22
Rijdt met: cannondale cafeine

Bericht door flashing »

Tja meneer El pierro diablo , ik ken je nog niet maar dat zeg ik al 5 jaar waarom gebeurt er niets officieel in de schorre ?
Ik weet waarom ,mtb brengt geen geld in het laadje en Mano Mundo en Tomorrowland wel wss ? alles draait om geld .
Dus doen we het zelf maar , trouwens ik ben gene bompa die nog is 5 jaar gaat wachten daar is mijn sportgeduld te klein voor ...
De schorre is toch maar een veredeld stort , een groot stuk toch met een laagje klei op ...
grts Peter alias Flashing
al je wilt helpen , no problem
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Bericht door El Perro Diablo »

Dan eigenen we vanaf nu dat stuk Schorre officieel op.
Als ge is trailwork ga doen, lot mor wa weten, 'k kom wel helpen.
Ben er al elke dag gaan rijden, nie voor mijn plezier, maar om de tracks open te houden.
Plaats reactie