Zo 11/07/2010 Ingelmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
cowboy peter
Mountainbiker
Berichten: 1473
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 19:04
Rijdt met: flash29, epic , synapse

Bericht door cowboy peter »

timdelma schreef:
Baeske schreef:"Klein Zwitserland" is een benaming van een tamelijk technisch bosje(pure fun) ,gelegen langs het kanaal te Ingelmunster. =P~
Heeft zijn naam te danken aan de vele "bultjes" die in dit parcours zitten.
Hier ergens ? :lol: :lol:
http://maps.google.be/maps?f=d&source=s ... 6&t=h&z=17
oei, oei, niet doen. Het bos op de link is van de plaatselijke natuurvereniging, en die kweken daar plantjes, vogeltjes, spinnen, en ander ongedierte. Als je 1 beeld meer naar rechts gaat, aansluitend aan 't kasteel , dat is klein zwitserland. Nog iets verder naar rechts kom je een volgende brug tegen waarvan 3 flenken berijdbaar gemaakt zijn
Gebruikersavatar
Baeske
Mountainbiker
Berichten: 99
Lid geworden op: do 05 okt 2006 20:55
Rijdt met: nen Specialen

Bericht door Baeske »

vandaag dinsdag, beginnen we met uitpijlen :bounce:

Er zitten pareltjes in: crossparcours Wielsbeke (volledig opgekuist en volty afdaling aangepast(3 keuzes)recht naar beneden,schuin, en technisch =P~
De super de luxe chrono in "Klein Zwitserland" =P~ =P~ sparen we tot vrijdag, kwestie van "verrassend" parcours #-o
Dit is er eentje om te smullen, en tegen de klok, met daarbij nog mooie prijzen :drunk:

Wie is de rapsten ???

Nog 4 keer slapen :wink:
Gebruikersavatar
cowboy peter
Mountainbiker
Berichten: 1473
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 19:04
Rijdt met: flash29, epic , synapse

Bericht door cowboy peter »

cowboy peter schreef:Streekrenners die deze week nog een nieuwtje willen testen: langs de wantebrug kant van't frietkot ligt er een nieuwe afdaling / klim. Wie kan zeggen dat hij als eerste de helling op gereden is ? wel oppassen beneden want er is nog een beetje snoeiwerk.

edit, zondagavond: de afdaling is goed bevonden, beneden zijn de doornen verwijderd, den bergop is nog nie te doen. 1m en gedaan.
in't begin van de week nog eens een uurtje gaan scheppen, en kijken of dat nog goe komt
Deze avond hebben we deze in orde gezet. Terwijl we bezig waren was er al een testpiloot, maar toen lukte het nog niet. Naar beneden lukte hem wel. Alhoewel ik betwijfel of er veel rijders op 3km van't einde "de mandelput" zullen inrijden. Uiteraard zal hier de keuze gelaten worden.
La-Pierre
Mountainbiker
Berichten: 1186
Lid geworden op: zo 08 feb 2009 21:55
Rijdt met: Lapierre Pro Race 400

Bericht door La-Pierre »

cowboy peter schreef:
cowboy peter schreef:Streekrenners die deze week nog een nieuwtje willen testen: langs de wantebrug kant van't frietkot ligt er een nieuwe afdaling / klim. Wie kan zeggen dat hij als eerste de helling op gereden is ? wel oppassen beneden want er is nog een beetje snoeiwerk.

edit, zondagavond: de afdaling is goed bevonden, beneden zijn de doornen verwijderd, den bergop is nog nie te doen. 1m en gedaan.
in't begin van de week nog eens een uurtje gaan scheppen, en kijken of dat nog goe komt
Deze avond hebben we deze in orde gezet. Terwijl we bezig waren was er al een testpiloot, maar toen lukte het nog niet. Naar beneden lukte hem wel. Alhoewel ik betwijfel of er veel rijders op 3km van't einde "de mandelput" zullen inrijden. Uiteraard zal hier de keuze gelaten worden.
Mandelput?

Hoe dan ook ik zal er waarschijnlijk zijn als de papa zin heeft om mij te brengen of gewoon zelf mee te rijden. [-o<
Gebruikersavatar
pearl jam
Mountainbiker
Berichten: 522
Lid geworden op: ma 11 jun 2007 12:41
Rijdt met: Specialized - GT zaskar - TREK TOP FUEL

Bericht door pearl jam »

cowboy peter schreef:
cowboy peter schreef:Streekrenners die deze week nog een nieuwtje willen testen: langs de wantebrug kant van't frietkot ligt er een nieuwe afdaling / klim. Wie kan zeggen dat hij als eerste de helling op gereden is ? wel oppassen beneden want er is nog een beetje snoeiwerk.

edit, zondagavond: de afdaling is goed bevonden, beneden zijn de doornen verwijderd, den bergop is nog nie te doen. 1m en gedaan.
in't begin van de week nog eens een uurtje gaan scheppen, en kijken of dat nog goe komt
Deze avond hebben we deze in orde gezet. Terwijl we bezig waren was er al een testpiloot, maar toen lukte het nog niet. Naar beneden lukte hem wel. Alhoewel ik betwijfel of er veel rijders op 3km van't einde "de mandelput" zullen inrijden. Uiteraard zal hier de keuze gelaten worden.
Dinsdagavond daar ne keer gepasseerd en toen was de mandelput omhoog niet te doen. Deze vanavond ne keer opnieuw ingedoken en zonder problemen tot boven knn rijden. Hier is duidelijk veel werk in gestoken! =D>

Dan efkes doorgereden tot klein Zwitserland.........kan het zijn dat er nieuwe "netel"paadjes in aanleg zijn diep in klein Zwitserland?
Laatst gewijzigd door pearl jam op wo 07 jul 2010 20:50, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
prideandglory1891
Mountainbiker
Berichten: 3342
Lid geworden op: ma 07 jan 2008 21:52
Rijdt met: Niner EMD - Rocky Mountain Instinct 999MSL
Contacteer:

Bericht door prideandglory1891 »

cowboy peter schreef:
cowboy peter schreef:Streekrenners die deze week nog een nieuwtje willen testen: langs de wantebrug kant van't frietkot ligt er een nieuwe afdaling / klim. Wie kan zeggen dat hij als eerste de helling op gereden is ? wel oppassen beneden want er is nog een beetje snoeiwerk.

edit, zondagavond: de afdaling is goed bevonden, beneden zijn de doornen verwijderd, den bergop is nog nie te doen. 1m en gedaan.
in't begin van de week nog eens een uurtje gaan scheppen, en kijken of dat nog goe komt
Deze avond hebben we deze in orde gezet. Terwijl we bezig waren was er al een testpiloot, maar toen lukte het nog niet. Naar beneden lukte hem wel. Alhoewel ik betwijfel of er veel rijders op 3km van't einde "de mandelput" zullen inrijden. Uiteraard zal hier de keuze gelaten worden.
Afdaling én klim zijn goedgekeurd :wink:
Makkie :lol:

@Pearl Jam, blijkbaar zat de helft vd wijk in Ingelmunster vnvnd :-D
Gebruikersavatar
Baeske
Mountainbiker
Berichten: 99
Lid geworden op: do 05 okt 2006 20:55
Rijdt met: nen Specialen

Bericht door Baeske »

Veel volk vanavond in "Klein Zwitserland", allemaal om te trainen? [-X [-X
Het parcours staat vast :bounce: 1,55 km pure stuurkunst =P~

Hier en daar nog netels verwijderen, want 97% van de single tracks wordt gebruikt =D>

Concentratie :evil: en behendigheid :evil:
Gebruikersavatar
Radiogaga
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: do 02 jul 2009 18:09
Rijdt met: scott

Bericht door Radiogaga »

veel volk in "Klein Zwitserland" zeg dat wel, zelfs voorzitter gezien,hij wilde net niet stoefen met zijn super snelle tijd.

op de paanders cowboy peter zien bepijlen, met zijn "wannabe jeep" over de velden en karresporen

de mandelput . . . prachtig: 2 maal gereden : telkens zonder problemen boven

Prachtige organisatie, veel werk ingestoken, proficiat aan de organisatie!
Gebruikersavatar
pearl jam
Mountainbiker
Berichten: 522
Lid geworden op: ma 11 jun 2007 12:41
Rijdt met: Specialized - GT zaskar - TREK TOP FUEL

Bericht door pearl jam »

prideandglory1891 schreef: @Pearl Jam, blijkbaar zat de helft vd wijk in Ingelmunster vnvnd :-D
Ik kon niet stoppen want ik stond op uur, ik was al op weg naar huis.
Zulen toch ne keer moeten afspreken om te sparren
Gebruikersavatar
sliekske
Mountainbiker
Berichten: 1981
Lid geworden op: wo 19 apr 2006 16:42
Rijdt met: Scott Scale 900 RC

Bericht door sliekske »

man man man
Jullie moeten allemaal veel vrije tijd hebben om zo te kunnen trainen.
Ik ga zondag de rit aanvatten zonder enige kennis van het parcour.
Van elk bosje putje bultje bochtje ga ik genieten
en WEL verrast zijn door het werk van de organisatie :wink:
Plaats reactie