Zo 20/06/2010 Kluisbergen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
mountainbiker66
Mountainbiker
Berichten: 565
Lid geworden op: ma 10 mar 2008 21:15
Rijdt met: Cube Ltd team

Bericht door mountainbiker66 »

Ik zal hier ook terug aanwezig zijn. Staat al een paar jaar op mijn programma. Waarschijnlijk voor de 80 km. :wink:
Gebruikersavatar
slappetieze2
Mountainbiker
Berichten: 365
Lid geworden op: za 24 apr 2010 19:58
Rijdt met: nen WITTEN

Bericht door slappetieze2 »

8) 8) De tegenterters uit Aarsele zullen ook wel
met een delegatie :bounce: :bounce: aanwezig zijn :wink: :wink: .
Gr.Slappetieze2.
Gebruikersavatar
S-Biker Gino
Mountainbiker
Berichten: 415
Lid geworden op: di 02 feb 2010 13:12
Rijdt met: Soms ne zwarte

Bericht door S-Biker Gino »

We zullen het goedmaken door de afwezige Forumbikers die over de grens trekken aan te zuiveren met een toch wel redelijke delegatie S-Bikers :wink: waarvan (bij een beetje goe weer :evil: wishfull thinking kan nooit kwaad) een kleintje in de nieuwe Zwitserse Federatie kleuren :wink:
Gebruikersavatar
b@rtm@n
Mountainbiker
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 01 jun 2008 21:38
Rijdt met: merida gustav

Bericht door b@rtm@n »

kon hem spijtig genoeg vorig jaar niet rijden , zal de 80 bollen op deze klassieker :drunk:
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

Killerbeetje schreef:Raar dat vrienden forumbikers deze super rit links laten liggen om elders in Frankrijk in te schrijven en dan Belgische heuvels te rijden #-o #-o
Tja,het is gewoon heel moeilijk om te kiezen.
Het zijn gewoon 2 prachtige tt's.
2 jaar geleden vielen ze nog op een week verschil.
Vorig jaar en dit jaar op dezelfde datum. :cry:

Voor mij is het verwijderen van de BL en koeievlaaienweide een aderlating #-o :^o :-D (Waar moet ik nu mijn kunstjes gaan opvoeren??)
Jodelaietie rules!!!
Gebruikersavatar
zanneis
Mountainbiker
Berichten: 946
Lid geworden op: di 07 dec 2004 18:38
Rijdt met: Cube

Bericht door zanneis »

jacques schreef:in de panorama serveren ze OMER als tegenpool van andere ' blondjes'
Echt het proberen waard.
Lekker biertje van de brouwerij Bockor ( Kortrijk )
Bellegem :wink:
Triple-T
Mountainbiker
Berichten: 804
Lid geworden op: vr 15 okt 2004 21:03
Rijdt met: Orbea Alma

Bericht door Triple-T »

jacques schreef:de 'beruchte' offroad klim vanuit Orroir zit er dit jaar NIET in.
hij staat welop Joost zijn gps , maar dit jaar rijden we vanuit de Toren , over de parking, via de tricy afdaling tot helemaal beneden in Orroir.
Wat mij betreft is dit een super leuke afdaling, waar je wel even moet uitkijken, want niet alle sporen zijn zonder gevaar.
voila, opnieuw een tipje van de sluier opgelicht!
inderdaad een snelle maar tricky afdaling, paar jaar geleden zat die afdaling er toch ook in? Ben er toen plat gereden (snakeskin) in het laatste stukje voor we terug op de weg uitkwamen en ik stond er niet alleen mijn band te vervangen #-o
Gebruikersavatar
backdraft10
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: do 30 apr 2009 08:52
Rijdt met: Merida matts TFS XC-500 gustav

Bericht door backdraft10 »

zanneis schreef:
jacques schreef:in de panorama serveren ze OMER als tegenpool van andere ' blondjes'
Echt het proberen waard.
Lekker biertje van de brouwerij Bockor ( Kortrijk )
Bellegem :wink:
Kan bovenstaande alleen maar beamen :drunk:
Larwing&
Mountainbiker
Berichten: 85
Lid geworden op: zo 13 jan 2008 16:44
Rijdt met: Canyon Exceed CF-SLX , Olympia CSL-X2 ,Qube Reaction E Cr 2010

Bericht door Larwing& »

Triple-T schreef:
jacques schreef:de 'beruchte' offroad klim vanuit Orroir zit er dit jaar NIET in.
hij staat welop Joost zijn gps , maar dit jaar rijden we vanuit de Toren , over de parking, via de tricy afdaling tot helemaal beneden in Orroir.
Wat mij betreft is dit een super leuke afdaling, waar je wel even moet uitkijken, want niet alle sporen zijn zonder gevaar.
voila, opnieuw een tipje van de sluier opgelicht!
inderdaad een snelle maar tricky afdaling, paar jaar geleden zat die afdaling er toch ook in? Ben er toen plat gereden (snakeskin) in het laatste stukje voor we terug op de weg uitkwamen en ik stond er niet alleen mijn band te vervangen #-o
Heb er maandag mn band op platgereden in die groeven... #-o
Gebruikersavatar
bushrider
Mountainbiker
Berichten: 354
Lid geworden op: vr 20 feb 2009 22:18
Rijdt met: Bulls copp3V; Cube AMS PRO R1

Bericht door bushrider »

We zullen hier starten ergens tussen 8 en 8.30h voor hopelijk de grote toer . :bounce: :bounce: samen met tram4 :drunk:
Het weer zal wel moeten meewerken , maar voorlopig ziet het er nog niet zooo.. slecht uit
tot zondag
Plaats reactie