Zo 20/06/2010 Kluisbergen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Jemp
Mountainbiker
Berichten: 1329
Lid geworden op: za 18 jul 2009 10:53
Rijdt met: Scott Scale Pro 29 / Scott Solution

Bericht door Jemp »

Elke maandag om 9h in de Lange Munte in Kortrijk en we hebben regelmatig ne 4de man te kort. Dus, ge zijt welkom :wink: .
clubje
Mountainbiker
Berichten: 210
Lid geworden op: vr 11 jul 2008 13:16
Rijdt met: cube

Bericht door clubje »

Zo spijtig dat deze tocht enkel op zondag wordt gereden, en niet ook op zaterdag. Ik ben die zondag niet vrij :(
Dit terwijl ik heel goeie herinneringen heb aan vorig jaar: de beste toertocht die ik ooit gereden heb

Neeee :(

ps. de paterberg offroad? Kan dat? Is die weg altijd bereikbaar? Of bedoel je gewoon die helling die je afgaat als je het bloso parcours volgt?
jacques
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: za 26 jun 2004 18:33
Rijdt met: KOGA MYATA CARBOLITE XT- NINER air 9

Bericht door jacques »

even repliceren : de 25 km zal er maar 22,5 km zijn ( het stukje aan de achterkant van het zwembad is verboden doorgang geworden en zodoende is er parcours verandering; ten goede zou ik zeggen, want nu keren ook de 25 km rijders terug langs het kluisbos op grondgebied Orroir ) Eindigend in schoonheid als je't mij vraagt .
En ,er zal nog veel moeten gemaaid worden.
De bramen steken ,... je zou mijn kuit moeten zien,...ik ben er wel in gevallen, maar dat kan iedereen overkomen ! Of niet soms !
jacques
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: za 26 jun 2004 18:33
Rijdt met: KOGA MYATA CARBOLITE XT- NINER air 9

Bericht door jacques »

de 40 km is zeker te doen voor iedereen die een beetje kan mountainbiken.
het is de basis afstand en deze is altijd de moeite; bij de 25 km blijf je een beetje op je honger; enkel een voorgerecht is meestal onvoldoende.
de 40 is een hoofdschotel
als je een desert wilt kies dan voor de 60 km
koffie met taart en chocolaatjes maken de menu af !
dan doe je de 80 km !
wellicht geen honger meer nadien!
tenzij dorst, groten dorst !!!
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

clubje schreef: ps. de paterberg offroad? Kan dat? Is die weg altijd bereikbaar? Of bedoel je gewoon die helling die je afgaat als je het bloso parcours volgt?
zijdelings op de patersberg is er een wandelpadje dat je kan gebruiken om die beklimming te doen. Wel opletten van het brugje in het begin... #-o
jacques
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: za 26 jun 2004 18:33
Rijdt met: KOGA MYATA CARBOLITE XT- NINER air 9

Bericht door jacques »

juist ! ondertussen kan je erover rijden zonder problemen als je genoeg techniek hebt !
't is inderdaad langs daar dat we klimmen als 't niet te nat ligt , anders on-road langs de kasseien.
mogelijks keuze tussen beide !
fillou
Mountainbiker
Berichten: 109
Lid geworden op: ma 06 sep 2004 16:22

Bericht door fillou »

jacques schreef:juist ! ondertussen kan je erover rijden zonder problemen als je genoeg techniek hebt !
't is inderdaad langs daar dat we klimmen als 't niet te nat ligt , anders on-road langs de kasseien.
mogelijks keuze tussen beide !
tricky stukje halfweg de beklimming, als ik me niet vergis. Staat daar niet zo'n fluttig houten paaltje van een afluiting, net aan een versmalling of een boomwortel?

Onlangs gegidst in de buurt door enkele bikaholics (thanks P&G) en ik herinner me toch dat daar wat voetjes aan de grond moesten gezet worden.

Heel mooie streek, helaas dat weekend gaan tijd om te fietsen.
clubje
Mountainbiker
Berichten: 210
Lid geworden op: vr 11 jul 2008 13:16
Rijdt met: cube

Bericht door clubje »

Rock Rider schreef:
clubje schreef: ps. de paterberg offroad? Kan dat? Is die weg altijd bereikbaar? Of bedoel je gewoon die helling die je afgaat als je het bloso parcours volgt?
zijdelings op de patersberg is er een wandelpadje dat je kan gebruiken om die beklimming te doen. Wel opletten van het brugje in het begin... #-o
ahja dat heb ik inderdaad al eens gezien. Is dit paadje altijd bereikbaar en 'toegelaten'? Of enkel voor deze tocht?
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

clubje schreef:
Rock Rider schreef:
clubje schreef: ps. de paterberg offroad? Kan dat? Is die weg altijd bereikbaar? Of bedoel je gewoon die helling die je afgaat als je het bloso parcours volgt?
zijdelings op de patersberg is er een wandelpadje dat je kan gebruiken om die beklimming te doen. Wel opletten van het brugje in het begin... #-o
ahja dat heb ik inderdaad al eens gezien. Is dit paadje altijd bereikbaar en 'toegelaten'? Of enkel voor deze tocht?
dat paadje maakt deel uit van een wandelpad...
Gebruikersavatar
prideandglory1891
Mountainbiker
Berichten: 3342
Lid geworden op: ma 07 jan 2008 21:52
Rijdt met: Niner EMD - Rocky Mountain Instinct 999MSL
Contacteer:

Bericht door prideandglory1891 »

fillou schreef:
jacques schreef:juist ! ondertussen kan je erover rijden zonder problemen als je genoeg techniek hebt !
't is inderdaad langs daar dat we klimmen als 't niet te nat ligt , anders on-road langs de kasseien.
mogelijks keuze tussen beide !
tricky stukje halfweg de beklimming, als ik me niet vergis. Staat daar niet zo'n fluttig houten paaltje van een afluiting, net aan een versmalling of een boomwortel?

Onlangs gegidst in de buurt door enkele bikaholics (thanks P&G) en ik herinner me toch dat daar wat voetjes aan de grond moesten gezet worden.

Heel mooie streek, helaas dat weekend gaan tijd om te fietsen.
:wink: Bwah, voetjes... M'n voorganger en mezelf daar toch niet. Enkel in 't begin ga ik ALTIJD van de fiets, laat uw wiel er maar tussen schieten en toevallig evenwicht kwijt... Wiel kapot!! M'n mooie ztr wielekes kapot, dus liever te voet :-) over dat brugje
Plaats reactie