Omgeving Antwerpen

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
d@Mit
Mountainbiker
Berichten: 347
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Contacteer:

Bericht door d@Mit »

Vanaf volgend jaar woont ondergetekende ook in Antwerpen, meer bepaald Deurne. Momenteel bouwt men nog aan ons appartementje. Zijn er veel mountainbike mogelijkheden in de omgeving van Deurne, Wijnegem en Mortsel?
Gebruikersavatar
serge
Mountainbiker
Berichten: 963
Lid geworden op: do 16 okt 2003 22:06
Rijdt met: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.
Contacteer:

Bericht door serge »

d@Mit schreef:Vanaf volgend jaar woont ondergetekende ook in Antwerpen, meer bepaald Deurne. Momenteel bouwt men nog aan ons appartementje. Zijn er veel mountainbike mogelijkheden in de omgeving van Deurne, Wijnegem en Mortsel?
Echt veel is er niet. Ik woon niet ver van den Bosuil, maar ik slaag er toch in om mijn trainings km. bij één te krijgen.
Als je in Deurne komt wonen en we kunnen onze agenda's op elkaar afstemmen, dan laat ik je wel eens kennis maken met de streek.

Greettzz....... 8) .........
d@Mit
Mountainbiker
Berichten: 347
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Contacteer:

Bericht door d@Mit »

serge schreef:
d@Mit schreef:Vanaf volgend jaar woont ondergetekende ook in Antwerpen, meer bepaald Deurne. Momenteel bouwt men nog aan ons appartementje. Zijn er veel mountainbike mogelijkheden in de omgeving van Deurne, Wijnegem en Mortsel?
Echt veel is er niet. Ik woon niet ver van den Bosuil, maar ik slaag er toch in om mijn trainings km. bij één te krijgen.
Als je in Deurne komt wonen en we kunnen onze agenda's op elkaar afstemmen, dan laat ik je wel eens kennis maken met de streek.

Greettzz....... 8) .........
Ik ga in den Bosuil wonen ... aangename kennismaking buurman. Idd ik geef volgend jaar wel een gil als het zover is. Ik heb al wel eens een keer een TT in Wijnegem gereden maar als ik het me goed herinner was dit grotendeels naast het antitankkanaal.
Gebruikersavatar
serge
Mountainbiker
Berichten: 963
Lid geworden op: do 16 okt 2003 22:06
Rijdt met: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.
Contacteer:

Bericht door serge »

d@Mit schreef:
serge schreef:
d@Mit schreef:Vanaf volgend jaar woont ondergetekende ook in Antwerpen, meer bepaald Deurne. Momenteel bouwt men nog aan ons appartementje. Zijn er veel mountainbike mogelijkheden in de omgeving van Deurne, Wijnegem en Mortsel?
Echt veel is er niet. Ik woon niet ver van den Bosuil, maar ik slaag er toch in om mijn trainings km. bij één te krijgen.
Als je in Deurne komt wonen en we kunnen onze agenda's op elkaar afstemmen, dan laat ik je wel eens kennis maken met de streek.

Greettzz....... 8) .........
Ik ga in den Bosuil wonen ... aangename kennismaking buurman. Idd ik geef volgend jaar wel een gil als het zover is. Ik heb al wel eens een keer een TT in Wijnegem gereden maar als ik het me goed herinner was dit grotendeels naast het antitankkanaal.

Als je hard genoeg roept hoor ik het wel :lol: :wink:
roboke
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: wo 20 nov 2002 14:57
Rijdt met: Sintesi X-wing, Trek 930

Bericht door roboke »

vaast schreef:
roboke schreef:ben van Wilrijk. Dit hoort ook nog bij Antwerpen hé :)
den deze ook! :bounce:
allez toch nog iemand van wilrijk. Er is wel een mtb-winkel maar ik zie daar bijna nooit volk. dacht al dat ik de enige was :D
Gebruikersavatar
carl hungus
Mountainbiker
Berichten: 161
Lid geworden op: wo 07 jan 2004 14:25
Rijdt met: merida matts tfs 900 magura

Bericht door carl hungus »

ben van kontich en werk in antwerpen. moest er iemand wat mtb-mogelijkheden op dit traject weten, mag hij /zij dat met veel plezier op het forum smijten. dan kan ik m'n woon-werk verkeer iets aangenamer maken.
roboke
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: wo 20 nov 2002 14:57
Rijdt met: Sintesi X-wing, Trek 930

Bericht door roboke »

carl hungus schreef:ben van kontich en werk in antwerpen. moest er iemand wat mtb-mogelijkheden op dit traject weten, mag hij /zij dat met veel plezier op het forum smijten. dan kan ik m'n woon-werk verkeer iets aangenamer maken.
al kennis gemaakt met Fort VI (fort van Wilrijk)
Gebruikersavatar
LOCCO
Mountainbiker
Berichten: 198
Lid geworden op: di 02 mar 2004 23:43
Rijdt met: scatto supercompetition

wat

Bericht door LOCCO »

waar mag dat dan wel liggen???????
roboke
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: wo 20 nov 2002 14:57
Rijdt met: Sintesi X-wing, Trek 930

Bericht door roboke »

op de grens van wilrijk en edegem
naast het UZA (Universitair Ziekenhuis van Antwerpen)
Gebruikersavatar
LOCCO
Mountainbiker
Berichten: 198
Lid geworden op: di 02 mar 2004 23:43
Rijdt met: scatto supercompetition

Bericht door LOCCO »

ah oki
nu kan ik volgen en is het daar goed?
Plaats reactie