Zo 25/04/2010 Pont-Ligneuville

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
UBO
Mountainbiker
Berichten: 312
Lid geworden op: ma 07 aug 2006 22:20
Rijdt met: ridley shark, granville HTI Titanium

25/04/2010 PONT-LIGNEUVILLE

Bericht door UBO »

Effe toch snel een topic aanmaken voor de deze, want deze tocht was echt fantastisch. Die staat in mijne top 3 van de tochten die ik al gereden heb in de ardennen. Enorm technisch, maar met de juiste dosis techniek sommige passages toch nog net te doen. Zeer goede organisatie, pijlen waren goed opgehangen, alleen waren ze zelf niet echt heel duidelijk. Maar dit is muggenziften. Volgend jaar wil ik hier terug op het appel zijn.
GuntherW
Mountainbiker
Berichten: 78
Lid geworden op: di 30 jan 2007 11:42
Rijdt met: Trek

Bericht door GuntherW »

Prachtige rit! volledig leeggereden op 45
Gebruikersavatar
Remmenlos
Mountainbiker
Berichten: 672
Lid geworden op: ma 09 jul 2007 12:10
Rijdt met: NineR AIR 9

Bericht door Remmenlos »

Het was echt een supermooie tochtje .... Voor mij persoonlijk ook 1 van de mooiste vant het jaar . :bounce:
Gebruikersavatar
Erik.B
Mountainbiker
Berichten: 1396
Lid geworden op: di 05 jul 2005 11:21
Rijdt met: Orbea Oiz TR

Re: 25/04/2010 PONT-LIGNEUVILLE

Bericht door Erik.B »

UBO schreef:Effe toch snel een topic aanmaken voor de deze, want deze tocht was echt fantastisch. Die staat in mijne top 3 van de tochten die ik al gereden heb in de ardennen. Enorm technisch, maar met de juiste dosis techniek sommige passages toch nog net te doen. Zeer goede organisatie, pijlen waren goed opgehangen, alleen waren ze zelf niet echt heel duidelijk. Maar dit is muggenziften. Volgend jaar wil ik hier terug op het appel zijn.
+1
maar ik vond de pijlen wel duidelijk geen enkele gemist en inderdaad dit noem ik echt een Ardennen rit =D> =D>
Gebruikersavatar
UBO
Mountainbiker
Berichten: 312
Lid geworden op: ma 07 aug 2006 22:20
Rijdt met: ridley shark, granville HTI Titanium

Bericht door UBO »

Ik vergeleek die pijlen met die van stany smol, de geel-zwarte, maar dat zijn ook wel de duidelijkste pijlen die er zijn (wss omdat ik deze gewoon ben in de ardennen). Verder geen slecht woord over de bepijling, want nogmaals dit was een fantastische tocht!
GuntherW
Mountainbiker
Berichten: 78
Lid geworden op: di 30 jan 2007 11:42
Rijdt met: Trek

Bericht door GuntherW »

efkes melden dat ik nog aan het nagenieten ben.
dit was echt heerlijk
bikegirl13
Mountainbiker
Berichten: 72
Lid geworden op: ma 18 aug 2008 14:05
Rijdt met: Open

Bericht door bikegirl13 »

Inderdaad. De verplaatsing meer dan waard !
=D>
Toon
Mountainbiker
Berichten: 126
Lid geworden op: di 01 apr 2003 08:17
Rijdt met: Grand Canyon AL 9.9

Bericht door Toon »

Ik had deze tocht een paar jaar terug al eens gedaan, maar ik moet zeggen dat die precies nog mooier is geworden!!

Bepijling vond ik trouwens ook bijna perfect.
Bij goei weer volgend jaar zeker terug!
Gebruikersavatar
mtbikerke
Mountainbiker
Berichten: 91
Lid geworden op: za 05 mar 2005 23:14
Rijdt met: Liteville 301/Venge Pro/Roubaix S-Works/Rocky Mountain Vertex en Instinct

Bericht door mtbikerke »

Toon schreef:Bepijling vond ik trouwens ook bijna perfect.
Bij goei weer volgend jaar zeker terug!
+1 :bounce:
Michiel76
Mountainbiker
Berichten: 92
Lid geworden op: ma 17 sep 2007 22:53
Rijdt met: 's zijn gejat
Contacteer:

Bericht door Michiel76 »

+1 schitterende tocht. Die wortelbeklimmingen waren fantastisch, net te doen. En de afdalingen waren super, vooral die ene die gewoon het bos in ging waar geen pad lag, super gaaf, beetje glijden over dat mos, heerlijk. Volgend jaar zeker weten weer. Maar ik miste hem hier in het overzicht als tt, stond wel in de kalender van O2bikers.
Plaats reactie