Summer Bike Festival 2010

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

patje2 schreef:zijn er ook verkenningsritten in de week geplant?
Dat kan ook ja
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

ka.dee schreef:
patje2 schreef:zijn er ook verkenningsritten in de week geplant?
Dat kan ook ja
Maar niet met den deze. Grondwerk voor meer dan een jaar start overmorgen. Dus door de week rijden zal er niemeer bijzijn voor mij. :-?
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

Naar Werchter ga ik op donderdag, dus zaterdag of zondag tijd om naar de SB te gaan :wink:
Gebruikersavatar
MC Jo
Mountainbiker
Berichten: 1425
Lid geworden op: wo 07 jun 2006 11:49
Rijdt met: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Bericht door MC Jo »

Ik ben maandagavond in Schelle. Ik plan om tegen 18u te vertrekken voor de bloso route van Willebroek.
Mochten jullie verkenningsritten plannen, laat maar weten. Ik kan op maandagavond (niet tijdens de paasvakantie) mee van 18u tot ongeveer 20u. Om 20u30 moet ik terug in Schelle zijn.
mtb117
Mountainbiker
Berichten: 605
Lid geworden op: wo 24 sep 2008 06:43
Rijdt met: gaint atx

Bericht door mtb117 »

MC Jo schreef:Ik ben maandagavond in Schelle. Ik plan om tegen 18u te vertrekken voor de bloso route van Willebroek.
Mochten jullie verkenningsritten plannen, laat maar weten. Ik kan op maandagavond (niet tijdens de paasvakantie) mee van 18u tot ongeveer 20u. Om 20u30 moet ik terug in Schelle zijn.
ik wil wel mme gaan rijden
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Bericht door patje2 »

waneer worden er terug verkenningsriten gereden??
Gebruikersavatar
MC Jo
Mountainbiker
Berichten: 1425
Lid geworden op: wo 07 jun 2006 11:49
Rijdt met: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Bericht door MC Jo »

MC Jo schreef:
mtb117 schreef:
MC Jo schreef:Ik ben maandagavond in Schelle. Ik plan om tegen 18u te vertrekken voor de bloso route van Willebroek.
Mochten jullie verkenningsritten plannen, laat maar weten. Ik kan op maandagavond (niet tijdens de paasvakantie) mee van 18u tot ongeveer 20u. Om 20u30 moet ik terug in Schelle zijn.
ik wil wel mme gaan rijden
OK, we zullen zien he. Heb vanochtend gehoord dat het maandag gans de dag gaatb regenen (en van 't weekend ook). Ik heb in ieder geval mijn fietske mee maandag. Is de route van Willebriek te rijden als het zo gegoten heeft? OIs het dan baggeren of valt het nog mee?
Gebruikersavatar
Havik
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: ma 23 mar 2009 18:10
Rijdt met: Cannondale Rush 5 L

Bericht door Havik »

hangt er vanaf welke je gaat doen , de groene ken ik niet zo , de rode is wel te doen maar er zullen vuile stukskes tussenzitten.

wat de verkenningsritten betreft zullen we eens dringend moeten starten.
Ik heb vorige week met kenneth de tocht gereden (exclusief het stuk in de schorre) om het in te laden op gps , vanaf het moment dat het weer iets stabieler is stel ik voor om op zondag morgen de verkenningsritten te starten.

De bedoeling van deze ritten is om wat meer mensen op de been te krijgen die eventueel ook voor en tijdens sbf willen helpen met het uitpijlen van het parcours en de zonebewaking. (om het ontpijlen door misnoegde mensen te voorkomen).

Laat mij er wel bijvertellen dat de verkenningsritten geen race tegen de avs is , mijn conditie is beneden alle pijl momenteel.

mvg
Havik
mtb117
Mountainbiker
Berichten: 605
Lid geworden op: wo 24 sep 2008 06:43
Rijdt met: gaint atx

Bericht door mtb117 »

zaterdag kan ik heel de dag
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Havik schreef: mijn conditie is beneden alle pijl momenteel.

mvg
Havik
Collega dan! :wink:
Plaats reactie