sart-tilman

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
nat180
Mountainbiker
Berichten: 150
Lid geworden op: vr 05 jun 2009 15:09
Rijdt met: Kona Hei Hei Supreme

Bericht door nat180 »

Proficiat aan Julie als 1ste dame op de 45km =D>
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2002
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Bericht door phille »

1100hms ?
Gebruikersavatar
parcival
Mountainbiker
Berichten: 259
Lid geworden op: za 03 mei 2003 17:15
Rijdt met: Niner Air9

Bericht door parcival »

Ik had er 995 op mijne Polar.
Gebruikersavatar
Dummy
Mountainbiker
Berichten: 501
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 21:55
Rijdt met: Cannondale Scalpel 2011
Contacteer:

Bericht door Dummy »

it's me ! schreef:Het was inderdaad vettig! De prut komt nog uit mijn ogen...
Onze voorzitter ondanks zijn verkoudheid een mooie 6e plaats en de nr 3 reed singlespeed.. RESPECT 8-[

Ik een bescheiden 38e plaats op de 45.Vanaf de eerste bevoorrading werkten mijn gripshiften niet meer.
Met 2 handen moeten draaien om van versnelling te veranderen. (als het al lukte. :roll:)
Tijd voor nieuwe kabels en rubbers. Er zat dus meer in maar dat zijn vijgen na pasen hè!
die singlespeeder was echt beresterk, ik heb er een tijdje mee samengereden en bergop reed die telkens weg van mij
op de vlakke en dalende stukken kwam ik dan telkens 'makkelijk' terug tot mijn kaarsje uitging natuurlijk
Gebruikersavatar
grippeke
Mountainbiker
Berichten: 123
Lid geworden op: di 09 feb 2010 19:12
Rijdt met: scott scale 20,40 en racefiets thompson antares

Bericht door grippeke »

Voor mij ook de eerste chrono, en eerste keer in ardenne. Heb samen met mijn man (alias skin) de 55km gedaan. Alleen wat dom geweest om bij de bevoorradingen te lang te trentelen . Maar al bij al heel goed meegevallen en zekers voor herhalingen vatbaar. Trouwens een fijne organisatie. Volgende week Andenne ??? Weet iemand hier meer over???
Gebruikersavatar
Vissie2
Mountainbiker
Berichten: 331
Lid geworden op: vr 02 okt 2009 13:19
Rijdt met: Bossen boven Antwerpen

Bericht door Vissie2 »

Ik had ook 995hm op mijne polar. Ik vond het een leuke chrono (55km), maar behoorlijk vettig. 4 kleinste kanwielen van cassette helemaal onder het slijk en dus onbruikbaar, de ketting pakte er gewoon niet meer op! Spijtig want daardoor was ik redelijk beperkt in de langere afdalingen, geen zwaar verzet dus.

Eerste keer voor mij in de ardennen en na 3u op de kop rond. Vond het zelf niet slecht, al zat er toch nog iets meer in. Die helling voor de laatste bevoorrading was de beenafknijper voor mij. Enkelen voor mij kwamen te voet te staan en dan moesten we verder ploeteren tot boven. Vermoeiend!
Zeker een aanrader voor volgend jaar, vlekkeloze organisatie, goede sfeer en lekkere braadworstgeur aan de finish; toch zou ik graag dit parcours eens doen met droog weer.
Gebruikersavatar
julie
Mountainbiker
Berichten: 1663
Lid geworden op: di 17 mei 2005 15:59
Rijdt met: Devinci Troy

Bericht door julie »

nat180 schreef:Proficiat aan Julie als 1ste dame op de 45km =D>
dank je :oops:
Gebruikersavatar
julie
Mountainbiker
Berichten: 1663
Lid geworden op: di 17 mei 2005 15:59
Rijdt met: Devinci Troy

Bericht door julie »

JFK schreef:
julie schreef:
spaghetti_2 schreef:weet iemand of de omgeving er vettig bij ligt ?
nu nog niet, het ligt er zelfs vrij droog bij. Ze hebben regen voorspeld voor vannacht, maar geen idee hoeveel er gaat vallen
Ofwel is er een zondvoed gepasseerd deze nacht, ofwel is de interpretatie van "vrij droog" nogal ruimdenkend. Ik heb al een keer of vijf in ST gereden, maar zo'n erge slijkboel heb ik er nog nooit gehad. :p
ja helaas het heeft de hele nacht gegoten :-?
ik dacht ook dat het er redelijk droog bij zou liggen, maar niet dus, ik heb het behoorlijk zwaar gehad met mijn raceking
Gebruikersavatar
julie
Mountainbiker
Berichten: 1663
Lid geworden op: di 17 mei 2005 15:59
Rijdt met: Devinci Troy

Bericht door julie »

parcival schreef:Ik had er 995 op mijne Polar.
op de 45 of de 55?
ik had nl 820 voor de 45
nat180
Mountainbiker
Berichten: 150
Lid geworden op: vr 05 jun 2009 15:09
Rijdt met: Kona Hei Hei Supreme

Bericht door nat180 »

grippeke schreef: Volgende week Andenne ??? Weet iemand hier meer over???
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=74811 :wink:
Plaats reactie