Wie draagt effectief een blauw lintje??

Het verloop van wat misschien ooit tot een eigen kledinglijn leidt, kan je hier volgen. Momenteel wordt gepeild naar de interesse voor een fietstenue en/of bodywarmer.
Gebruikersavatar
Xploded
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: vr 12 dec 2003 13:57
Rijdt met: Dual Shockx Royal ;-)

Bericht door Xploded »

Gizmo schreef:
metalgod schreef:Het heeft ook te maken door het feit dat ik niet snel (of niet durf) contact te leggen met anderen!
dan gaat ge nooit weten wie we zijn in werkelijkheid hoor, ik geef heel eerlijk toe dat de ene sneller contact legt ten opzichte van een ander maar eens ge de drempel over zijt gaat alles vanzelf.
GEWOON PROBEREN en ge zult zien

Gizmo 8)
Voila, ik ben al veel blauw lintjes tegengekomen en ik ben nog nooit gebeten door iemand met een blauw lintje. Nochthans heb ik het blauw-lintjes-virus goe te pakken :wink: :D
Laat dus wapperen, uw edel lintje :drunk:
Gebruikersavatar
Cougar
Mountainbiker
Berichten: 193
Lid geworden op: za 22 mei 2004 12:13
Rijdt met: Giant Rincon FS Magura HS33

Bericht door Cougar »

ik heb het mijne al nen helen tijd hangen, maar heb nog nooit iemand gezien met zo'n lintje
Gebruikersavatar
Quadrifoglio
Mountainbiker
Berichten: 556
Lid geworden op: ma 23 dec 2002 12:23

Bericht door Quadrifoglio »

Cougar schreef:ik heb het mijne al nen helen tijd hangen, maar heb nog nooit iemand gezien met zo'n lintje
Geduld hebben hé. 't kan een hele tijd duren voor je er eentje ziet, maar voor't zelfde geld kom je er dan een ganse bende tegen.
Gebruikersavatar
Cougar
Mountainbiker
Berichten: 193
Lid geworden op: za 22 mei 2004 12:13
Rijdt met: Giant Rincon FS Magura HS33

Bericht door Cougar »

Op de TT in Vossem binnenkort misschien
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Op de Mountainbike.be zomerdag misshien :bounce:
Gebruikersavatar
tarzan
Mountainbiker
Berichten: 624
Lid geworden op: di 02 sep 2003 19:19
Rijdt met: granville pulse custom

Bericht door tarzan »

Cougar schreef:Op de TT in Vossem binnenkort misschien
als ge er op tijd zult zijn zul je de mijnen ook zien wapperen daar in Vossem . Ik bedoel dus wel mijn blauw lintje hé :lol:
Vertrek rond 08.15 u
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Bericht door beethoven »

mijne blauwe wappert er al lang aan. Nu heb ik het wel iets uitgebreid met ne mountainbike.be afplakker welke aan de bike hangt. Niemand kan er naast kijken. vanaf nu weet iedereen wie ik ben. Als ik iemand tegen kom vraagt die me zelfs niet meer of ik op de site zit. Men konstateert het. Onlangs vergat ik zelfs mijne naam te geven en die gast vond me op de site. Das vooruitgang. Rudy VdE.
Genius
Mountainbiker
Berichten: 900
Lid geworden op: za 06 mar 2004 18:28
Contacteer:

Bericht door Genius »

Ik heb vandaag, zondag, iemand met een Mountainbike.be tenue gezien. het was op de straat die van pavlov(hondenschool) zo een beke op een neer gaat( zachtjes) maar voor ik iets kon zeggen was hem al voorbij. Als ge die weg blijft volgen komt er ook een groen pijlke da ge naar recht moet nemen en dan kom je uit aan de militaire basis en de schaatsbaan. Nu vroeg ik mij af wie da was. Ik reed in ee fluo geel tenuke met een b1 en een blauwe helm, grijze marrzochi. Mijn pa reed in een wit-rood gist tenue met een grijze helm en een knal gele scott. Iemand? Of ben ik totaal mis?
Gebruikersavatar
tafelpoot
Mountainbiker
Berichten: 396
Lid geworden op: di 21 okt 2003 18:17
Rijdt met: Granville Mahone SL
Contacteer:

Bericht door tafelpoot »

Genius schreef:Ik heb vandaag, zondag, iemand met een Mountainbike.be tenue gezien. het was op de straat die van pavlov(hondenschool) zo een beke op een neer gaat( zachtjes) maar voor ik iets kon zeggen was hem al voorbij. Als ge die weg blijft volgen komt er ook een groen pijlke da ge naar recht moet nemen en dan kom je uit aan de militaire basis en de schaatsbaan. Nu vroeg ik mij af wie da was. Ik reed in ee fluo geel tenuke met een b1 en een blauwe helm, grijze marrzochi. Mijn pa reed in een wit-rood gist tenue met een grijze helm en een knal gele scott. Iemand? Of ben ik totaal mis?
Nu misschien nog de naam van een land/provincie/gemeente.... en wie weet heb je prijs
Gebruikersavatar
Transalp
Mountainbiker
Berichten: 362
Lid geworden op: di 22 apr 2003 15:54
Rijdt met: Scott Spark / Canyon Ultimate

Bericht door Transalp »

tafelpoot schreef:
Genius schreef:Ik heb vandaag, zondag, iemand met een Mountainbike.be tenue gezien. het was op de straat die van pavlov(hondenschool) zo een beke op een neer gaat( zachtjes) maar voor ik iets kon zeggen was hem al voorbij. Als ge die weg blijft volgen komt er ook een groen pijlke da ge naar recht moet nemen en dan kom je uit aan de militaire basis en de schaatsbaan. Nu vroeg ik mij af wie da was. Ik reed in ee fluo geel tenuke met een b1 en een blauwe helm, grijze marrzochi. Mijn pa reed in een wit-rood gist tenue met een grijze helm en een knal gele scott. Iemand? Of ben ik totaal mis?
Nu misschien nog de naam van een land/provincie/gemeente.... en wie weet heb je prijs
Zal wellicht in Leuven geweest zijn...
Plaats reactie