Roc d' Azur 2012

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Gebruikersavatar
Orbe@
Mountainbiker
Berichten: 85
Lid geworden op: ma 05 mei 2008 14:27
Rijdt met: Orbea Satellite

Bericht door Orbe@ »

http://www.rocazur.com/fr/inscrits.html Naam intypen en je deelnemingsformulier downloaden. Hier staat je rugnummer op. Ik denk dat er per box zo'n 500 vertrekken. Ik had vorig jaar rond het nr 1700 en ik zat in box 4. Dit jaar heb ik rond het nr. 800 en zit ik in box 2.
The Doctor 46
Mountainbiker
Berichten: 496
Lid geworden op: wo 15 sep 2010 00:58
Rijdt met: Trek & epic 29er

Bericht door The Doctor 46 »

Orbe@ schreef:http://www.rocazur.com/fr/inscrits.html Naam intypen en je deelnemingsformulier downloaden. Hier staat je rugnummer op. Ik denk dat er per box zo'n 500 vertrekken. Ik had vorig jaar rond het nr 1700 en ik zat in box 4. Dit jaar heb ik rond het nr. 800 en zit ik in box 2.
Dan kunt ge toch eender wie zijn zijn naam intikken en dat formulier af printen , of heb ik het mis.
Ik ga enkel de marathon rijden op vrijdag , heb nog een ticket over voor de roc d'azur op zondag. Als er iemand het wilt over kopen ...
Gebruikersavatar
Orbe@
Mountainbiker
Berichten: 85
Lid geworden op: ma 05 mei 2008 14:27
Rijdt met: Orbea Satellite

Bericht door Orbe@ »

inderdaad dat kan je afdrukken maar als ik me niet vergis vroegen ze vorig jaar je identiteitskaart te samen met je inschrijvingsformulier als controle
Buffalo mtb
Mountainbiker
Berichten: 125
Lid geworden op: vr 09 jun 2006 23:03
Rijdt met: Carraro

Bericht door Buffalo mtb »

Ik ga ook de marathon rijden op vrijdag en misschien nog de roc zelf op zondag als er plaats vrijkomt.
Zijn er mendsen die ook nog alleen naar daar rijden? Is omdat ik voorlopig alleen ben en er nog misschien mensen zijn die het zien zitten om samen te rijden naar daar? Ik zou camping nemen op km of 2 van de start daar, ben even zijn naam kwijt :oops:
Dus zijn er mensen die samen willen rijden naar daar PB maar naar mij.
Ik heb een week verlof voor en een week verlof na de roc dus kan mij makkelijk aanpassen om te vertrekken en terug te keren.
groeten
pocoloco
Mountainbiker
Berichten: 947
Lid geworden op: di 19 okt 2004 23:46

Bericht door pocoloco »

Moest er bij iemand een ticketje(s) voor de Roc Enduro vrijkomen: graag een seintje.
DOXX
Mountainbiker
Berichten: 159
Lid geworden op: ma 19 okt 2009 10:29
Rijdt met: SCOTT scale RC900 pro 2020, BH Lynx race EVO 2020

VERKOCHT TICKETS ROC D'AZUR

Bericht door DOXX »

ik heb nog 2 tickets voor de roc d'Azur, rit nr 22, de rit van zondag van 56 km met ongeveer 1800 hms

prijs 45€/stuk

4e golf, dus start omstreeks 10.15u

tel 0475/383298 :bounce:
Laatst gewijzigd door DOXX op do 06 sep 2012 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Ulrich
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 28 sep 2008 19:57
Rijdt met: Canyon Lux CFR

Bericht door Ulrich »

Als het nog iemand een ticket voor de Roc marathon op vrijdag over heeft, wil ik het gerust overnemen :bounce:
Gebruikersavatar
gilbo
Mountainbiker
Berichten: 666
Lid geworden op: ma 07 feb 2005 18:40

Bericht door gilbo »

pocoloco schreef:Moest er bij iemand een ticketje(s) voor de Roc Enduro vrijkomen: graag een seintje.
Ben ik ook naar op zoek, evt wisselen met eentje voor de roc Noir
Valley
Mountainbiker
Berichten: 94
Lid geworden op: zo 16 mar 2003 21:50
Rijdt met: Cube agree gtc race, Scott 29 Expert

Bericht door Valley »

Voor vervoer naar de Frejus is er nog plaats!!! :-D
011450400 :-)
Buffalo mtb
Mountainbiker
Berichten: 125
Lid geworden op: vr 09 jun 2006 23:03
Rijdt met: Carraro

Bericht door Buffalo mtb »

Voor vervoer naar de Frejus is er nog plaats!!!
011450400

Ik heb je PM gestuurd, laat maar eens horen.
vriendelijk bedankt in ieder geval.[/quote]
Plaats reactie