Mountainbikecenter Thomascooksport Kemer Turkey

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
navidad
Mountainbiker
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 29 aug 2005 22:51
Rijdt met: scott racing pro

Bericht door navidad »

Rechtstreeks vanuit hotel Limra, Kemer:
Vandaag de 3e rit gereden van het mtb-programma hier in Kemer. Hoewel nog vroeg op het jaar, hebben we er hier deze week al enkele superdagen op zitten. Te weinig woorden om hier alles te beschrijven: het weer, de omgeving, de parcours, de Trek fietsen, de organisatie, het hotel (all-in :) ... Pico bello!
Maar toch vooral: schitterende parcours: de Canyon route, de klim naar Mountain Gül, de afdalingen, de rivieroversteken, enz. Regelmatig het gevoel dat ik ergens in Nepal aan het toeren ben. Komt natuurlijk door de sneeuw die nu nog op de 3-duizenders hier rondom ligt. En morgen krijg ik volgens Marco pas het technisch & fotogenieke summum te beleven: de Coastal route.
Proficiat aan de gidsen Marco Di Lungo en Erhan! Tof om met die mannen rond te toeren!
Ik lever mijn foto's aan Marco voor publicatie.
Gebruikersavatar
vedettbiker
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 17 feb 2012 22:38
Rijdt met: Cube Reaction Gtc

Echt een aanrader

Bericht door vedettbiker »

Nog wat sfeerbeelden van een zeer geslaagde vakantie. Marco, 't was in orde !!!


https://picasaweb.google.com/1106144778 ... feat=email#
moto-bikerider
Mountainbiker
Berichten: 22
Lid geworden op: wo 25 mar 2009 10:31
Rijdt met: TREK 8000-9.6 Elite xt-upgraded
Contacteer:

Bericht door moto-bikerider »

Dat het maar vlug zondag is ! Ikke ent vrouwke de vlieger op om da ook allemaal te doen !!!!! :lol:
Gebruikersavatar
Motorbiker
Mountainbiker
Berichten: 3034
Lid geworden op: wo 05 jan 2005 20:37
Rijdt met: Niner Jet RDO

Bericht door Motorbiker »

Graag een beschrijving van de parcours als het een beetje kan. Op de foto's zijn enkel onverharde wegen met steenslag te zien.
Gebruikersavatar
tarzan2
Mountainbiker
Berichten: 488
Lid geworden op: ma 20 dec 2004 13:29
Rijdt met: Reven

Bericht door tarzan2 »

Euh, hoezo beschrijving? De hoogteprofielen vind je hier:
http://www.thomascooksport.be/nl/2012/0 ... %A8ra.html

Ondergrond is inderdaad vooral steenslag, op de ene weg iets vlakker dan op de andere...

In de coast to coast route zit het meeste asfalt maar dat wordt ruimschoots goed gemaakt met de zeer knappe onverharde wegen die daarop volgen...
Gebruikersavatar
Motorbiker
Mountainbiker
Berichten: 3034
Lid geworden op: wo 05 jan 2005 20:37
Rijdt met: Niner Jet RDO

Bericht door Motorbiker »

Ik bedoel vooral welk type paadjes. Deze op de foto's zijn meestal ook geschikt voor auto's of traktoren. Ik zie geen dwarrelpaadjes of single-tracks.
Ik vraag het uit nieuwsgierigheid.
Hoogteprofielen ok, maar ze zeggen niks over het fungehalte
Gebruikersavatar
marco di lungo
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 25 sep 2011 20:18
Rijdt met: Trek

Bericht door marco di lungo »

Hoi Motorbiker,
De meeste wegen zijn wegen die ook door Jeepsafari's worden gebruikt,en Turkse asfalt op de verbindingswegen.
Maar vlakbij/5km ligt een singletrackparcours dat makkelijk kan evenaren met Houffalize.Hier kunnen techneuten zich echt op uitleven.In Kemer is er een Enduro motorclub.De motoren hebben door de jaren heen het pad geëffend voor de mountainbikers nu. You Tube enduro/from sea to sky Red Bull laat je veel zien.Routes van 300 tot 2500 hgtm voor de stevige knapen.
Gebruikersavatar
woman on wheels
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 07 jul 2010 22:22
Rijdt met: Cube Reaction Racing Red RX

Bericht door woman on wheels »

Ik heb ook genoten van mijn weekje (11 tem 18 maart) mountainbiken in Turkije.
Vermits ik de enige kandidate was -jaja dames, genen schrik- had ik een 'personal coach'
:-D
De tochten waren super... (heb mezelf zelfs overtroffen =D> )
Bedankt Marc(o) - je doet er alles aan om zowel tijdens als naast de tochten de perfecte gastheer te zijn! Steeds bereid om uitleg te verschaffen over de streek en zijn mogelijkheden om de (vrije) dag perfect in te vullen.
Ik wens je samen met Linda nog veel werk-en fietsplezier toe daar in Turkije en hoop dat je er in slaagt om samen met Thomas Cook Sport iets moois uit te bouwen waar menig mountainbiker plezier aan heeft!
Je bent in elk geval 'goe bezig' , laat die beentjes maar flink ronddraaien- :lol: TOT ZIENS!
Gebruikersavatar
marco di lungo
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 25 sep 2011 20:18
Rijdt met: Trek

Bericht door marco di lungo »

Gebruikersavatar
woman on wheels
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 07 jul 2010 22:22
Rijdt met: Cube Reaction Racing Red RX

Bericht door woman on wheels »

Very nice Marco!!!
:lol:
Een echte 'vakantiefoto' van een inspannende en ontspannende TOP vakantie!
=D> =D> =D> =D> =D>
Plaats reactie