Alpentour-Styria 2-6 juli 2003

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Gebruikersavatar
Gobelijn
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: di 18 jun 2002 02:00
Rijdt met: Duratec Sonix C12

Bericht door Gobelijn »

VR schreef:bescheidenheid misschien :roll:
:lol: :lol: lol, da's een goeie :lol:

veel succes met je frans é vr :wink:
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Sorry hé Gobie.. ik had gewoon ff de uitslag bekeken op de site zelf. Ik wist ook nie wie dat er gewonnen had, dus ik dacht ik juust was. :oops:

Maar aangezien ik de editie van 2003 hoogst waarschijnlijk zelf zal meemaken ga ik deze fout geen twee keer maken. ;)
Gebruikersavatar
Gobelijn
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: di 18 jun 2002 02:00
Rijdt met: Duratec Sonix C12

Bericht door Gobelijn »

Np, fouten gebeuren... :wink: De uitslag is dan ook helemaal niet overzichtelijk.
Gast

Bericht door Gast »

Zeg gobelijntje komde gij ni me naar de styria alpentour
...ik gaan normaal gezien ook wel meedoen...
Gebruikersavatar
Gobelijn
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: di 18 jun 2002 02:00
Rijdt met: Duratec Sonix C12

Bericht door Gobelijn »

Ik ben in beraad... we zien nog wel. 't Is nog veraf é
Gast

Bericht door Gast »

Heeft er nu iemand van jullie al is een repley gekregen op hun mail naar die organisatie?
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Alpen tour Styria

Bericht door A d r i »

Ik weet niet of dit hier al gezegd is, maar kontaktpersoon in belgie voor deze wedstrijd is Boudewijn Engels.

Boudewijn Engels
T.0032(0)56.22.58.82
e-mail: engels@pandora.be
www.alpentour-styria.com


ps: op de website van O2 Bikers staat ook al het 1 en ander van kalenders voor volgend jaar.
Gebruikersavatar
chris
Mountainbiker
Berichten: 151
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 21:26
Rijdt met: C'dale Scalpel - Airborne TiTa
Contacteer:

Bericht door chris »

wie, van het forum, gaan we (shorty en ikzelf) tegenkomen op de styria-alpentour?.... :bounce:

mvg

chris
Gebruikersavatar
Shorty
Mountainbiker
Berichten: 326
Lid geworden op: di 16 apr 2002 02:00

Bericht door Shorty »

Chris en ik zijn dus naar Oostenrijk geweest,na eerst een dagje Graz en zijn vele mooie vrouwen te hebben gezien,was et om 18u een proloogske.Deze werd ingereden door niemend minder dan Helmut Lotti,straf he zo 1100km van huis.Heb er een praatje mee gemaakt en een handtekening op mijn rugnummer gehad.OProloog was tof en amuzant.Na te hebben overnacht in een sporthal en een lekker ontbijt maakten we ons klaar voor de eerste v/d vier ritten.Er waren elites aanwezig v/h nationaal team van Oostenrijk,Italie,Duitsland,Oekraine,...en wij :lol: Neenee,ook nog andere hobbyrijders hoor,waaronder nog 2 belgen en een belgische elite-Ronny Poelvoorde.
Bij de start moest je je eerst intekenen en dan werd je naam afgeroepen,tof zanne uwe naam in alles behalve de juiste uitspraak.
Dan de start,na 2 km ne klim van 4km aan 28% !!!!! :drunk: Jaja,u leest et goed.Dan de rest v/h parcours met lange(12km)klimmen en agdalingen(die voor mijn xt v-brakes te snel en steil waren)Enfin,et moest ervan komen,na de 2de bevoorading zijn we samen verkeerd gereden,ipv dalen gingen wij klimmen(8km)zodat we aan de meet 66km hadden ipv 51.
Dan met bus naar slaapplaats,waar we in tenten zouden slapen maar door de regen werd er gezorgd dat we binnen sliepen.
De volgende dag was et starten om 13u voor weer 51km.Weeral een steile lange klim(wel geen 28%)om te beginnen.Bovengekomen was er een technisch stukje afdaling met veel volk.Ik wou effe showen maar ging overkop,schouder geraakt en ketting eraf.Dan weer verder dalen en nog ne hele lange klim,14km.Nu niet fout gereden en dus 51km.Opnieuw had de organisatie voor onderdak gezorgd ipv dat we onze tentjes moesten opzetten.
De derde dag start om 10u voor 62km.Het regende en was op de bergtoppen amper 5graden en mistig.In een afdaling ben ik dan onderuit geschoven en mijn elleboog wat geschaafd.Na mijn stuur te hebben rechtgezet verder gereden en doornat maar voldaan de 612km uitgereden.
Laatste dag alweer voor amper 42km.Het was een mooie maar snelle(door de afdalingen tegen 73km/u te nemen).We waren dus vrij snel aan de streep van 4 prachtige dagen puur mtb.

De Styria is een aanrader omwille van:

-Prachtige tochten,lange klimmen en afdalingen,door bos en wei of langs bergflanken
-Tip top organisatie,normaal sliepen we in onze tentjes maar ze hebben elke keer iet geregeld zodat we in sporthal,zaaltje of gasthuis sliepen.
-Prima ontbijten en avondeten,niks op af te keuren.Steeds in hotels of gasthuizen.
Echte Oostenrijkse vriendelijkheid,onze bagage moesten we nooit zelf in of uit de wagens halen,elke vraag werd met een glimlach correct beantwoord,... :lol:
Kortom:Volgend jaar opnieuw!! :wink:
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

Shorty schreef:Na mijn stuur te hebben rechtgezet verder gereden en doornat maar voldaan de 612km uitgereden.
amaai gelle hebt goe gereden dan, 612km op 1 dag.Hoeveel was jullie avs dan? :lol: :lol: :lol:
Plaats reactie