Alpentour-Styria 2-6 juli 2003

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Gebruikersavatar
Zandbijterke
Mountainbiker
Berichten: 81
Lid geworden op: vr 12 apr 2002 02:00
Rijdt met: C'dale MTB tandem, C'dale Scalpel SI, Rondo Ruut

Bericht door Zandbijterke »

Awel voor mij is dat in orde zene. Maar ik ga me eerst volledig toeleggen op mijn deelname aan de Crocodile Trophy voordat ik nog eens zo'n ver buitenlands avontuur zal riskeren. Ik ben ook eens gaan kijken op uwe site en ik moet zeggen dat het er zéér goed uit ziet daar in Tobago.
Gast

goed om weten!

Bericht door Gast »

:lol:

Awel misschien kunnen we dan in de toekomst onze eigen "CARIBBEAN TROPHY" rijden!

Veel succes ginder.
Gebruikersavatar
Epic
Mountainbiker
Berichten: 544
Lid geworden op: do 07 nov 2002 02:15
Rijdt met: 2002 S-Works - 2003 Stumpjumper

Bericht door Epic »

Zandbijterke schreef:Maar ik ga me eerst volledig toeleggen op mijn deelname aan de Crocodile Trophy voordat ik nog eens zo'n ver buitenlands avontuur zal riskeren.
Amai, zware race om te doen, veel succes!
Misschien is dit wat voor u, hier kan je wel heel veel zand vreten :wink: http://www.tourdafrique.com
Gebruikersavatar
Gobelijn
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: di 18 jun 2002 02:00
Rijdt met: Duratec Sonix C12

Bericht door Gobelijn »

Epic schreef: Amai, zware race om te doen, veel succes!
Misschien is dit wat voor u, hier kan je wel heel veel zand vreten :wink: http://www.tourdafrique.com
:o Verdorie, dat lijkt me echt wel het ultieme bike-avontuur!! Gewoonweg 100 dagen onderweg, da's nie normaal...
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Nog ff een kleine correctie bij de uitslag van de Alpentour Styria, Björn Rondelez was 17de, Kris Lapere 31ste en Glenn Deschoenmaeker 33ste.
Gast

Bericht door Gast »

ook wel vrij duur eh....
Gebruikersavatar
Gobelijn
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: di 18 jun 2002 02:00
Rijdt met: Duratec Sonix C12

Bericht door Gobelijn »

JFK schreef:Nog ff een kleine correctie bij de uitslag van de Alpentour Styria, Björn Rondelez was 17de, Kris Lapere 31ste en Glenn Deschoenmaeker 33ste.
vanwaar komen die uitslagen? Zowel op Björn z'n site als op de site van de alpentour staat hij als 21ste ipv 17de? :-? Björn zal blij zijn als hij hoort dat hij 17e was :lol:
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

ff grondig de uitslag op de site van de alpentour zelf bekijken.. you shall see.

In de achtste kolom bij ergebnis staat de rangschikking en je zal zien dat er nogal veel 'ausgeschieden' zijn.
Gebruikersavatar
Gobelijn
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: di 18 jun 2002 02:00
Rijdt met: Duratec Sonix C12

Bericht door Gobelijn »

Heb dat idd gezien in de uitslag, da's trouwens een grote soep die uitslag! Kondis Lubos was de winnaar (zeker weten!) en die staat ook als 'ausgeschieden'. Conclusie die uitslag op de site van de alpentour klopt aan geen kanten! Waarom zou Björn trouwens op z'n website vermelden dat ie 21e is als ie 17e zou zijn??
Gast

Bericht door Gast »

bescheidenheid misschien :roll:

ni op letten eh gobelijntje, kword hier zot van al da frans voor mijn examen van morgen en af toe komt er dan iet onnozel naar boven wat er dan achteraf uitmoet :p
Plaats reactie