Alpentour-Styria 2-6 juli 2003

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
guntherds
Mountainbiker
Berichten: 308
Lid geworden op: di 12 mar 2002 02:00
Rijdt met: Santos / Salsa / All-city / Pinarello / Turner / ...
Contacteer:

Bericht door guntherds »

ik ken geen duits
en kan nu nog niet definitief beslissen, is nog te ver af
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

als ik het goed voorheb jongens is dit ook een organisatie van Gerhard Schonbacher en deze es ook dezelfde persoon die de organisatie op poten zet voor de Crocodile trophy begin september volgend jaar wel te verstaan dus met andere woorden diene ked kan engels ook en een bekke nederlands

Greets Gizmo 8)
Gebruikersavatar
flupke
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: vr 05 apr 2002 02:00
Rijdt met: Trek 6500 upgraded + cannondale

Bericht door flupke »

Zandbijterke schreef:Heb ondertussen eens deftig gekeken op die site en heb iets ontdekt wat niet er niet erg gunstig uitziet voor ons. Bij "Algemeine Bestimmungen" moet je eens kijken bij Anmeldung. Als ik het goed begrijp, is de inschrijvingsdatum vanaf 1 tot en met 15 juni 2002 ! ! ? ? !! Ofwel betreft het hier voor de editie van 2002 ofwel is er sprake van een typefout ofte wel zijn we al hopeloos te laat. Misschien dat één van jullie eens een mail in het Duits naar die gasten kan sturen, ik kan dat niet schrijven in die shittaal. Ik zal alvast één schrijven in het Engels en het Frans, dat is geen probleem.
de inschrijvingstermijn loopt tot 1 juni 2002 .... nainschrijvingen tot 15 juni 2002 ... ik vermoed dat de site nog niet volledig aangepast is ... het lijkt me sterk dat je méér dan één jaar voordien moet inschrijven ... btw er is reeds een mail naar de org. onderweg ...
Gebruikersavatar
Gobelijn
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: di 18 jun 2002 02:00
Rijdt met: Duratec Sonix C12

Bericht door Gobelijn »

Tja, ik kan ook moeilijk geloven dat je reeds meer dan een jaar op voorhand zou moeten inschrijven... zal een tikfoutje zijn of idd nog niet aangepast. Maar goed, we wachten op een antwoord van de organisatie é
Gebruikersavatar
Shorty
Mountainbiker
Berichten: 326
Lid geworden op: di 16 apr 2002 02:00

Bericht door Shorty »

Fijn werk Flupke,je laat ons maar iets weten als de organisatie heeft geantwoord. 8)
Gebruikersavatar
Zandbijterke
Mountainbiker
Berichten: 81
Lid geworden op: vr 12 apr 2002 02:00
Rijdt met: C'dale MTB tandem, C'dale Scalpel SI, Rondo Ruut

Bericht door Zandbijterke »

Heb ook reeds enkele dagen geleden een mail gestuurd naar de organisatie. Tot vandaag nog geen antwoord gekregen, afwachten maar hé !
Gebruikersavatar
Shorty
Mountainbiker
Berichten: 326
Lid geworden op: di 16 apr 2002 02:00

Bericht door Shorty »

Indeed,blijven wachten :cry: :cry: :cry:
Gebruikersavatar
Splenter
Mountainbiker
Berichten: 463
Lid geworden op: zo 14 jul 2002 02:00
Rijdt met: rocky mountain etsx-70
Contacteer:

Bericht door Splenter »

spannend, SPANNEND... !
Gebruikersavatar
Gobelijn
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: di 18 jun 2002 02:00
Rijdt met: Duratec Sonix C12

Bericht door Gobelijn »

Nog even die homepage bezocht (www.alpentour-styria.com) en daar ff die foto's gaan bekijken (klikken op 'Bilder')... wat ik daar zag heeft me onmiddelijk overtuigd om mee te rijden :o :o Ene foto toch (aan zwembad) ga maar eens zien en je weet wat ik bedoel :lol: Van schoon prijzen gesproken!
Gebruikersavatar
Zandbijterke
Mountainbiker
Berichten: 81
Lid geworden op: vr 12 apr 2002 02:00
Rijdt met: C'dale MTB tandem, C'dale Scalpel SI, Rondo Ruut

Bericht door Zandbijterke »

Nu ga ik zeker genoeg trainen om mee te kunnen doen ! MAAR, heb nog steeds geen berichtje terug gekregen van de org !
Plaats reactie