Sella Ronda Hero - 2juli

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Plaats reactie
beco
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: ma 14 nov 2005 11:05
Rijdt met: Cannondale Rush

Sella Ronda Hero - 2juli

Bericht door beco »

Iemand zin om mee te gaan naar deze?

Ik weet dat het een beetje last minute is, maar denk toch nog hier naartoe af te zakken.
Ken de streek van vorige ski-trips, dus k ben er zeker van dat het met de MTB ook de moeite ga zijn.

http://www.sellarondahero.com/eng/hero.htm

De 82km zal ws niet voor mij zijn gezien iets te veel hms, maar de 50 is men doel hier. Ik ben namelijk ook niet te catalogeren als "berggeit", maar doe t wel voor de fun :-)
In aanloop doe ik nog de Ardennes Trophy en de RDHF, en tegen dan zullen de beentjes wel tip top zijn (i hope)

Indien interesse, let me know vr praktische details!
Gebruikersavatar
Biestie1
Mountainbiker
Berichten: 852
Lid geworden op: vr 05 mar 2004 13:25
Rijdt met: Kona

Bericht door Biestie1 »

Wij gaan hier ook naartoe met 2. Rijden nadien nog door naar Cortina.
De marathon is volgens mij echt extreem ; 4200 hms op 82 km. Ik vermoed dat daar zal moeten gewandeld worden.
Ook als je de uitslagen van vorig jaar ziet ; de helft haalt avs geen 10/u.
Het zal zware kost worden.
Gebruikersavatar
Superkrisser
Mountainbiker
Berichten: 290
Lid geworden op: do 01 apr 2004 17:36
Rijdt met: GT Zaskar, BMC Speedfox Trailcrew

Bericht door Superkrisser »

Wij zijn daar een hele week op bootcamp met MTBclinics.be. Ik start er op de lange afstand van de Sellaronda en een week later op de korte afstand in de Dolomiti, als laatste wedstrijd voor 't BK.
beco
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: ma 14 nov 2005 11:05
Rijdt met: Cannondale Rush

Bericht door beco »

wanneer vertrekken jullie?
ginds afspreken ev?

Ik verwacht idd ook wel dat t redelijk zwaar zal zijn :)
Gebruikersavatar
stubbe
Mountainbiker
Berichten: 165
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 21:58
Rijdt met: Stolen

Bericht door stubbe »

Ik zal er ook starten, en ga erna het bootcamp van MTBclinics gaan volgen en de lange afstand van de Dolomiti Superbike doen.

4200hm is veel maar ik denk dat het er feitelijk maar 3800 zijn, heb eens een paar gps tracks op connect.garmin.com bekeken van vorig jaar en als ik me niet vergis is de track niet aangepast ten opzichte van vorig jaar.

Tzal nog altijd redelijk zwaar zijn, maar als je de foto's van het decor bekijkt zal dat ruimschoots goedgemaakt worden denk ik :-)

Ik vertrek (voorlopig alleen) op donderdagavond rond 17h, ga dan ergens in Duitsland tegen 22h ergens overnachten om dan de vrijdag de laatste 500k te bollen. En keer de Zondag de week erna terug en dat zal dan waarschijnlijk in 1 stuk zijn.
Plaats reactie