Etappewedstrijd in het voorjaar

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Plaats reactie
Simp
Mountainbiker
Berichten: 674
Lid geworden op: ma 01 aug 2005 18:31
Rijdt met: Dean Colonel / Stumpjumper beach

Etappewedstrijd in het voorjaar

Bericht door Simp »

Ik ben op zoek naar een etappewedstrijd in het voorjaar, ergens tussen begin maart en midden april. Blijkbaar is dit een periode waar niet veel te vinden is, in tegenstelling tot de maanden juni-oktober. De Cape Epic ken ik, maar helaas niet meer mogelijk. De Sunshine cup is ook een optie. Maar zijn er naast deze twee nog mogelijkheden?
Of eventueel een website waar alles verzameld staat? (marathonbiking.nl lijkt zich vooral te beperken tot Europa)
roger
Mountainbiker
Berichten: 1901
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 22:50
Rijdt met: Seven Sola,Turner Flux

Bericht door roger »

Deze kalender kan je misschien helpen,wel van 2010,maar dan kun je wel zien welke meerdaagse er in het voorjaar vallen.

http://users.skynet.be/ivandh/marathon2005.htm
Simp
Mountainbiker
Berichten: 674
Lid geworden op: ma 01 aug 2005 18:31
Rijdt met: Dean Colonel / Stumpjumper beach

Bericht door Simp »

Perfect, naar zo'n kalender was ik op zoek.
roger
Mountainbiker
Berichten: 1901
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 22:50
Rijdt met: Seven Sola,Turner Flux

Bericht door roger »

Deze heb ik ook nog gevonden en hoop van hemzelf ook te rijden.

http://www.trans-portugal.com/
ama_angel
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 15 sep 2010 10:20
Rijdt met: GT Zaskar

zuid-afrika

Bericht door ama_angel »

we zijn net terug van een aantal jaren zuid-afrika,de laatste tijd is het een MTB crazy land geworden. en ik ken er een paar pareltjes om te rijden, de cape epic is niet de meest populaire race, duur.
joberg2c, 9 dagen, sani2c, 3dagen wines2whales, 3 dagen, berg and bush, 3 dagen, je zal zelf moeten googelen, en veel geluk want die races zitten vol in geen tijd.
Plaats reactie