Wie gaat er allemaal naar de Roc d'Azur?

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Gebruikersavatar
Fred83
Mountainbiker
Berichten: 438
Lid geworden op: vr 08 feb 2008 03:43
Rijdt met: Granville Pulse

Wie gaat er allemaal naar de Roc d'Azur?

Bericht door Fred83 »

Ik stel me de vraag wie van hier allemaal naar de Roc d'Azur gaat.

Zelf heb ik geen inschrijving meer kunnen bemachtigen om de roc marathon en roc d'azur. Heb wel een startplaats oor de roc altidude maar vind het zo dom om voor 1 rit zo ver te rijden.

Zijn er hier nog dat maar 1 rit gaan of kunnen rijden?

En zijn er dat starten onder iemand anders naam?

Dit topic om gewoon eens te checken of er nog zijn dat in twijfel zijn om zo ver te rijden om maar aan 1 rit te kunnen deelnemen. Ik heb anders plaats voor minstens 4 fietsen (aanhangwagen).
Gebruikersavatar
Dogma
Mountainbiker
Berichten: 153
Lid geworden op: zo 14 sep 2008 19:35
Rijdt met: Scott scale elite 29er/Look 586/....

Bericht door Dogma »

Ik ga!! samen met vier andere MTB zotten.
Vollenbak aan't aftellen. :-D

Wij hebben allemaal een pakket en normaal hebben we zaterdag rust dus hebben we enkele inschrijvingen voor de Roc Noir over.
Ik wil wel eens polsen wat we ermee gaan doen. Vorig jaar hebben we die door verkocht aan lokale mensen. Het lijkt me een enorm risico om naar ginder te reizen en dan misschien niet eens te mogen rijden.
Gebruikersavatar
Simpson
Mountainbiker
Berichten: 178
Lid geworden op: zo 25 jan 2009 23:30
Rijdt met: GT Xizang 29'r , GT Edge 2013

Zotten

Bericht door Simpson »

Is één van die zotten , merci hé Dogma ;-)
En ik heb geen ticket voor zaterdag maar één voor de marathon op vrijdag , aangezien ik de Masters Roc op dezelfde dag rij .
Gebruikersavatar
Dogma
Mountainbiker
Berichten: 153
Lid geworden op: zo 14 sep 2008 19:35
Rijdt met: Scott scale elite 29er/Look 586/....

Bericht door Dogma »

Graag gedaan Simpson :-D
etienne specialzed
Mountainbiker
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 30 mar 2009 19:11
Rijdt met: S-works

Bericht door etienne specialzed »

Je kan toch gerust zonder inschrijving mee rijden,je wacht op de landdings baan tot er een groep afkomt en pikt aan,geen mens die U controleerd,we schrijven altijd in voor de de roc en rijden de marathon zo gedeeltelijk mee
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Bericht door Edlisjas »

Wij gaan met 4 personen de Roc Noire rijden, we vertrekken op donderdagavond hier en rijden zaterdag. De rest van de tijd verblijven we in Monaco ... 8)
Zondagochtend vertrekken we terug naar huis, er zijn dus nog zotten die voor 1 rit naar ginder rijden.
Gebruikersavatar
Bert67
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: vr 08 apr 2005 21:26
Rijdt met: GT Zaskar 9R

Bericht door Bert67 »

wij vertrekken dinsdag en komen zondag terug naar huis.
Steffe en ik rijden de Roc Marathon en de Roc Noir,en de dames genieten van de zon.
roger
Mountainbiker
Berichten: 1901
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 22:50
Rijdt met: Seven Sola,Turner Flux

Bericht door roger »

Bert67 schreef:wij vertrekken dinsdag en komen zondag terug naar huis.
Steffe en ik rijden de Roc Marathon en de Roc Noir,en de dames genieten van de zon.
Pas op ,soms kan het daar stortregenen.Ben ook ingeschreven voor marathon en Roc ,maar wacht de weersvoorspellingen af .

Zou al de 4° keer zijn dit jaar dat ik naar ginds rij en ben het een beetje beu om nog eens zo ver te rijden.
Met easy jet betaal op je op dit moment 152,74 fiets en bagage inbegrepen en misschien ga ik voor deze optie op het allerlaatste moment.
Gebruikersavatar
Krets
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: wo 26 dec 2007 20:28
Rijdt met: cannondale scalpel

Bericht door Krets »

Ik heb nog een combipack liggen voor de roc d'azur, de roc noir en de marathon. Aangezien ik waarschijnlijk geen verlof ga krijgen mogen deze weg aan de normale prijs. Ik dacht dat het 80€ was. Geïnteresseerden sturen maar een pb.
Gebruikersavatar
MX jorgy
Mountainbiker
Berichten: 976
Lid geworden op: di 01 mei 2007 13:57
Rijdt met: Niner EMD en Niner Air9 Cabon

Bericht door MX jorgy »

Wij gaan met 6 naar ginder.Mezelf,dieter ex-mxer,uncle sam,AMG,Knurrebikerslady en Fien(beiden MTBabes)
We vertrekken op woensdagmorgen met de camionette en komen de maandag terug.
Kwestie van ons te settelen en de jetlag te verteren :lol:
Ieder van ons heeft een 3-pack voor de ROC.
Wij zitten in een chalet in Saint-Aygulf.
Plaats reactie