gardameer

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Gebruikersavatar
gilbo
Mountainbiker
Berichten: 666
Lid geworden op: ma 07 feb 2005 18:40

Bericht door gilbo »

bettes schreef: @gilbo: week van de 8ste daar eens toerke doen? Misschien daar eens de brione op voor da paadje uit de film?
Graag! Ik zal m'n gsmnummer doorsturen via mail, kunnen we daar verder afspreken.
Ik ben volop in aan het pakken, deze nacht richting Saabach en volgende woensdag naar Torbole, jeehaa.

Zondag big 5 bike challenge:-D , da zal wat anders zijn dan de lilse bergen rondsjezen :drunk:
Gebruikersavatar
xuomi
Mountainbiker
Berichten: 248
Lid geworden op: ma 02 apr 2007 21:31
Rijdt met: Specialized Epic S-Works 29er, Stumpjumper Comp Carbon 29 & S-Works Stumpjumper HT 26inch
Contacteer:

Bericht door xuomi »

gilbo schreef:
xuomi schreef: je hebt vandaag geluk gehad dat ik een spaak gebroken heb
Van da ferm machien? #-o
Ja een dikke steen tegen een spaak gekregen achteraan, al een chance dat het de voorlaatste dag gebeurd is.
Gebruikersavatar
bettes
Mountainbiker
Berichten: 945
Lid geworden op: wo 11 sep 2002 02:00
Rijdt met: norco 853 Team Trial, Haro Mary SS

Bericht door bettes »

xuomi schreef: Ja een dikke steen tegen een spaak gekregen achteraan, al een chance dat het de voorlaatste dag gebeurd is.
Dikke steen... Aan het gardameer?! Waar hebt ge die gevonden?! =P~
Tiles02
Mountainbiker
Berichten: 384
Lid geworden op: vr 18 jul 2003 12:16
Rijdt met: Rotwild

Bericht door Tiles02 »

xuomi schreef:
gilbo schreef:
xuomi schreef: je hebt vandaag geluk gehad dat ik een spaak gebroken heb
Van da ferm machien? #-o
Ja een dikke steen tegen een spaak gekregen achteraan, al een chance dat het de voorlaatste dag gebeurd is.
Lap,

Goed nieuws en slecht nieuws...........
Sedert limousin niet meer met mbt gereden en bij aankomen aan het gardameer mijn eerste rit met xuomi zonder achterrem moeten rijden, ik dacht dat de blokjes op waren. Eergisteren nieuwe blokken erin maar de rem was nog altijd niet goed, fiets binnen bij carpentari om alles te ontluchten. Nu blijkt dat mijn remklauw een barst vertoond.
Kan iemand (gilbo misschien) mij een tip geven waar ik best nieuwe remmen koop hier? Welke shop raden jullie me aan? We zitten hier nog een week en zou dus heel erg graag nog rijden hè :wink:
Gebruikersavatar
bosse
Mountainbiker
Berichten: 1704
Lid geworden op: do 19 okt 2006 19:43
Rijdt met: vliegt naar beneden
Contacteer:

Bericht door bosse »

Ik ben anders nog nooit voorbij gestoken geweest met mijn hardtail in die streek... Tremalzo etc,...

OK, echte DH paden die onmogelijk zijn met een xc bike daar spreek ik niet over... Wel paden waar de ervaren biker wel eens te voet staat...
Gebruikersavatar
gilbo
Mountainbiker
Berichten: 666
Lid geworden op: ma 07 feb 2005 18:40

Bericht door gilbo »

Tiles02 schreef:
xuomi schreef:
gilbo schreef: Van da ferm machien? #-o
Ja een dikke steen tegen een spaak gekregen achteraan, al een chance dat het de voorlaatste dag gebeurd is.
Lap,

Goed nieuws en slecht nieuws...........
Sedert limousin niet meer met mbt gereden en bij aankomen aan het gardameer mijn eerste rit met xuomi zonder achterrem moeten rijden, ik dacht dat de blokjes op waren. Eergisteren nieuwe blokken erin maar de rem was nog altijd niet goed, fiets binnen bij carpentari om alles te ontluchten. Nu blijkt dat mijn remklauw een barst vertoond.
Kan iemand (gilbo misschien) mij een tip geven waar ik best nieuwe remmen koop hier? Welke shop raden jullie me aan? We zitten hier nog een week en zou dus heel erg graag nog rijden hè :wink:

Best eens vragen bij Mecki's volgens mij, als hij ze niet heeft weet 'm allicht wie wel.
Gebruikersavatar
gilbo
Mountainbiker
Berichten: 666
Lid geworden op: ma 07 feb 2005 18:40

Bericht door gilbo »

bosse schreef:Ik ben anders nog nooit voorbij gestoken geweest met mijn hardtail in die streek... Tremalzo etc,...

OK, echte DH paden die onmogelijk zijn met een xc bike daar spreek ik niet over... Wel paden waar de ervaren biker wel eens te voet staat...
Als die met z'n vol wiel eraan komt zou ik toch maar uit de pad gaan :P
Tiles02
Mountainbiker
Berichten: 384
Lid geworden op: vr 18 jul 2003 12:16
Rijdt met: Rotwild

Bericht door Tiles02 »

gilbo schreef:
Tiles02 schreef:
xuomi schreef: Ja een dikke steen tegen een spaak gekregen achteraan, al een chance dat het de voorlaatste dag gebeurd is.
Lap,

Goed nieuws en slecht nieuws...........
Sedert limousin niet meer met mbt gereden en bij aankomen aan het gardameer mijn eerste rit met xuomi zonder achterrem moeten rijden, ik dacht dat de blokjes op waren. Eergisteren nieuwe blokken erin maar de rem was nog altijd niet goed, fiets binnen bij carpentari om alles te ontluchten. Nu blijkt dat mijn remklauw een barst vertoond.
Kan iemand (gilbo misschien) mij een tip geven waar ik best nieuwe remmen koop hier? Welke shop raden jullie me aan? We zitten hier nog een week en zou dus heel erg graag nog rijden hè :wink:
Nopes, den mecki heeft dus niks op stock en de plaats waar hij me naartoe zond ook niet (vond dit al geen super winkel en nu nog ietsje minder). Ik ga eens checken bij "THE lab"
Best eens vragen bij Mecki's volgens mij, als hij ze niet heeft weet 'm allicht wie wel.
Gebruikersavatar
bettes
Mountainbiker
Berichten: 945
Lid geworden op: wo 11 sep 2002 02:00
Rijdt met: norco 853 Team Trial, Haro Mary SS

Bericht door bettes »

Tiles02 schreef: Lap,

Goed nieuws en slecht nieuws...........
Sedert limousin niet meer met mbt gereden en bij aankomen aan het gardameer mijn eerste rit met xuomi zonder achterrem moeten rijden, ik dacht dat de blokjes op waren. Eergisteren nieuwe blokken erin maar de rem was nog altijd niet goed, fiets binnen bij carpentari om alles te ontluchten. Nu blijkt dat mijn remklauw een barst vertoond.
Kan iemand (gilbo misschien) mij een tip geven waar ik best nieuwe remmen koop hier? Welke shop raden jullie me aan? We zitten hier nog een week en zou dus heel erg graag nog rijden hè :wink:
Welke remmen heb je? En wat zou je willen?!

Persoonlijk zou ik naar the lab gaan tussen torbole en riva in... Kerel kent iets van velo's en is zeer behulpzaam (zonder de grote rekening en het air van carpentari ;-) )

Goedkoop zijn nieuwe stukken daar allerminst... Veel aankopen zijn er van te moeten en dat weten ze.
Als het een formula is dan is de kans groot dat je een andere klauw kan vinden bij the lab.
Tiles02
Mountainbiker
Berichten: 384
Lid geworden op: vr 18 jul 2003 12:16
Rijdt met: Rotwild

Bericht door Tiles02 »

bettes schreef:
Tiles02 schreef: Lap,

Goed nieuws en slecht nieuws...........
Sedert limousin niet meer met mbt gereden en bij aankomen aan het gardameer mijn eerste rit met xuomi zonder achterrem moeten rijden, ik dacht dat de blokjes op waren. Eergisteren nieuwe blokken erin maar de rem was nog altijd niet goed, fiets binnen bij carpentari om alles te ontluchten. Nu blijkt dat mijn remklauw een barst vertoond.
Kan iemand (gilbo misschien) mij een tip geven waar ik best nieuwe remmen koop hier? Welke shop raden jullie me aan? We zitten hier nog een week en zou dus heel erg graag nog rijden hè :wink:
Welke remmen heb je? En wat zou je willen?!

Idd naar THE lab geweest, heel goeie gast. Heb er een setje formula's gekocht en waren in een uurtje gestoken en al. Morgen eens de remmen gaan testen. Ik reed met hope, dat vind je hier niet. Toch de remmen niet.

Greets tiles



Persoonlijk zou ik naar the lab gaan tussen torbole en riva in... Kerel kent iets van velo's en is zeer behulpzaam (zonder de grote rekening en het air van carpentari ;-) )

Goedkoop zijn nieuwe stukken daar allerminst... Veel aankopen zijn er van te moeten en dat weten ze.
Als het een formula is dan is de kans groot dat je een andere klauw kan vinden bij the lab.
Plaats reactie