gardameer

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Gebruikersavatar
gilbo
Mountainbiker
Berichten: 666
Lid geworden op: ma 07 feb 2005 18:40

Bericht door gilbo »

Tiles02 schreef:Ik rij hier altijd met hardtail en er zijn er nie veel die me voorsteken in de afdalingen.......
Op de schotter geloof ik dat direct, en op technische paden eigenlijk ook wel, daar kunde nie voorbij steken :lol:

Ik heb daar vroeger met de HT en nadien met een goeie 100mm XCfully rondegereden (negen vakanties lang) en dit jaar in mei m'n nieuwe stumpy evo met 150mm meegenomen, tja.. waar ik vorig jaar niet afkon/durfde daar vlam ik nu gezwind naar beneden, menne maat die met z'n HT achter mij reed ging op die plekken overkop.. of te voet (en die is technischer als ik..)

Der is dus bergaf en bergaf :-D
Gebruikersavatar
xuomi
Mountainbiker
Berichten: 248
Lid geworden op: ma 02 apr 2007 21:31
Rijdt met: Specialized Epic S-Works 29er, Stumpjumper Comp Carbon 29 & S-Works Stumpjumper HT 26inch
Contacteer:

Bericht door xuomi »

Tiles02 schreef:Ik rij hier altijd met hardtail en er zijn er nie veel die me voorsteken in de afdalingen.......
je hebt vandaag geluk gehad dat ik een spaak gebroken heb anders was je mij niet voorbij gereden [-X
:wink:
Tiles02
Mountainbiker
Berichten: 384
Lid geworden op: vr 18 jul 2003 12:16
Rijdt met: Rotwild

Bericht door Tiles02 »

xuomi schreef:
Tiles02 schreef:Ik rij hier altijd met hardtail en er zijn er nie veel die me voorsteken in de afdalingen.......
je hebt vandaag geluk gehad dat ik een spaak gebroken heb anders was je mij niet voorbij gereden [-X
:wink:
Best dat mijn remmen het vol hebben gehouden vandaag :roll:
Gebruikersavatar
sean braire
Mountainbiker
Berichten: 293
Lid geworden op: ma 18 aug 2003 12:42
Rijdt met: Wilier 401 Xb

Bericht door sean braire »

malmedy schreef:Ga ook binnen twee weken naar riva ,vroeg me af dat er afspraak punten zijn waar bikers vertrekken rij nu meestal alleen en kom soms niemand tegen buiten de klim van riva naar het ledro meer .
't Klopt wel wat je zegt. Enkel op de klim naar 't Ledromeer ben je meestal niet alleen. Er zijn ook zoveel mogelijkheden hé en die liggen ook allemaal een beetje verspreid. Zoek een beetje naar GPS tracks, zo kom je op de populairste routes, en dan hopen dat je iemand tegen komt.
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Bericht door Edlisjas »

Weet iemand of je bikes kan huren in de buurt van Limone?
Gebruikersavatar
gilbo
Mountainbiker
Berichten: 666
Lid geworden op: ma 07 feb 2005 18:40

Bericht door gilbo »

xuomi schreef: je hebt vandaag geluk gehad dat ik een spaak gebroken heb
Van da ferm machien? #-o
Tiles02
Mountainbiker
Berichten: 384
Lid geworden op: vr 18 jul 2003 12:16
Rijdt met: Rotwild

Bericht door Tiles02 »

gilbo schreef:
xuomi schreef: je hebt vandaag geluk gehad dat ik een spaak gebroken heb
Van da ferm machien? #-o

Da is idd een ferm machine.
Gebruikersavatar
bettes
Mountainbiker
Berichten: 945
Lid geworden op: wo 11 sep 2002 02:00
Rijdt met: norco 853 Team Trial, Haro Mary SS

Bericht door bettes »

Edlisjas schreef:Weet iemand of je bikes kan huren in de buurt van Limone?
Denk dat je dan altijd richting Riva/Torbole zult moeten. Daar zijn de bikes zeker te pruimen! (cannondale/scott/liteville)

In limone zelf is er behoorlijk weinig (buiten veel toeristen van de ferrie) 8)
Gebruikersavatar
gilbo
Mountainbiker
Berichten: 666
Lid geworden op: ma 07 feb 2005 18:40

Bericht door gilbo »

sean braire schreef:
malmedy schreef:Ga ook binnen twee weken naar riva ,vroeg me af dat er afspraak punten zijn waar bikers vertrekken rij nu meestal alleen en kom soms niemand tegen buiten de klim van riva naar het ledro meer .
't Klopt wel wat je zegt. Enkel op de klim naar 't Ledromeer ben je meestal niet alleen. Er zijn ook zoveel mogelijkheden hé en die liggen ook allemaal een beetje verspreid. Zoek een beetje naar GPS tracks, zo kom je op de populairste routes, en dan hopen dat je iemand tegen komt.
Als ge in Riva aan het begin van de Ponale weg gaat staan 's morgens dan kunde bij een paar 100 ander bikers aanpikken. (ik rij zelf ook altijd alleen, allez met menne maat den Edge, die weet daar overal de weg, nie normaal :P
Gebruikersavatar
bettes
Mountainbiker
Berichten: 945
Lid geworden op: wo 11 sep 2002 02:00
Rijdt met: norco 853 Team Trial, Haro Mary SS

Bericht door bettes »

Tiles02 schreef:Ik rij hier altijd met hardtail en er zijn er nie veel die me voorsteken in de afdalingen.......
In Dirt heeft ooit gestaan dat het gardameer de enige plek ter wereld was waar een shuttle van de berg af succes zou hebben... Er rijden daar veel duitsers rond met superlichte hardtails die vooral bergop rijden leuk vinden. Naar beneden dan liefst over de baan...

Ik zou u mij gerust willen zien volgen op uwe hardtail, maar op de stevigere paden is dat gewoon onmogelijk! Daar kunt ge tegen 140mm met dik rubber niet op.
Vroeger reden we rond de dikke stenen en wortels nu knalt ge daar gewoon over zonder knipperen.

@gilbo: week van de 8ste daar eens toerke doen? Misschien daar eens de brione op voor da paadje uit de film?
Plaats reactie