Lange tocht/marathon week van 28oktober

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Gast

Lange tocht/marathon week van 28oktober

Bericht door Gast »

Wie van jullie heeft er een gedacht waar we een marathon of een lange tocht kunnen rijden tijdens de herfstvakantie? Het mag eventueel ergens in het buitenland zijn, maar ook weer niet TE ver eh. Want ik ken da als ge hier nix zegt komen ze af van in maleisie is er een tocht van 80km... :lol: Zo laat de ideeen maar komen :)
Gast

Bericht door Gast »

Heb wel interesse maar dan moet het wel vlug gaan want volgende week ligt mijn werkschema voor november vast.
p.s. VR gaat ge nu ook naar Vielsalm?
Gast

Bericht door Gast »

Nee ivo ik gaan ni naar vielsalm, ik ga tot december het ietsje rustiger aandoen en vanaf dan specifiek beginnen trainen voor het nieuwe wegseizoen en de mtb marathons...
Gast

Bericht door Gast »

Jamaar nu kan ik niet meer volgen? Ge vraagt zelf om in de herstvakentie een langere tocht te doen??
p.s. Gade volgend jaar ook mee naar de Ferynpijl (30.05.2003). We doen dan wel de 160 Km?
Laatst gewijzigd door Gast op ma 07 okt 2002 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

Bericht door Gast »

Met alle plezier ivo...
Awel ja ik zoek ergens een lange tocht in de herfstvakantie. Maar heb niet echt een gedacht van waar en wanneer? liefst nog een marathonneke ofzo
Gebruikersavatar
flupke
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: vr 05 apr 2002 02:00
Rijdt met: Trek 6500 upgraded + cannondale

Bericht door flupke »

moet het een georganiseerde marathon zijn met alles erop en eraan :roll: ... of spreken we gewoon met wat Mountainbike.be-ers in Bouillon af???? :wink:
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

ik heb onlangs een prachtig parcours afgelegd van ongeveer 100 km.
vertrokken in Herentals(mountainbikeroute tot in kasterlee)via de watermolen tot in dessel(ginds volledig mountainbikeparcour gereden),terug naar kasterlee en via de mountainbikeroute tot in Herentals.een zeer aangename tocht,2 technische routes verbonden via rustige landwegentjes.
AANRADER
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Accro?

Bericht door A d r i »

ik denk dat onze club dan de Accro Bike organiseert in Grez-Doiceau, een brevet van 42 of 56 km , of als raid in 42km.

Als het wat kort is naar uw goesting kunt ge hem altijd 2 keer rijden hee, dan hebt ge zo'n 1500 hoogtemeters. 8)
Gast

Bericht door Gast »

flupke schreef:moet het een georganiseerde marathon zijn met alles erop en eraan :roll: ... of spreken we gewoon met wat Mountainbike.be-ers in Bouillon af???? :wink:
Flupke, zin in bikeweekendje in bouillon ofzo? Terug met een aantal bikers naar ginder op campingske? Wie ziet dat zitten?
Gebruikersavatar
Shorty
Mountainbiker
Berichten: 326
Lid geworden op: di 16 apr 2002 02:00

Bericht door Shorty »

Zeg maar een datum,al had ik wel vooropgesteld dat ik na Roc d Azur "rust" ging nemen...Maar nood breekt wed zeker :lol: :lol:
Plaats reactie