Lange tocht/marathon week van 28oktober

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Gebruikersavatar
flupke
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: vr 05 apr 2002 02:00
Rijdt met: Trek 6500 upgraded + cannondale

Bericht door flupke »

WE 25 + 26 okt. is nog vrij in mijn agenda .... 1 t/m 3 nov kan ook (dan kon ivo ook mee dacht ik)
Gast

Bericht door Gast »

Bedankt voor de morele steun flupke :wink:
Gebruikersavatar
Splenter
Mountainbiker
Berichten: 463
Lid geworden op: zo 14 jul 2002 02:00
Rijdt met: rocky mountain etsx-70
Contacteer:

Bericht door Splenter »

VdB schreef:Hey Splenter, is da ne georganiseerde tocht of zo?
Ewel VdB, das gewoon de GRG die H-Rock en ik gaan afhaspelen die dag (enfin, poging tot, er is nogal wat druk van de invallende duisternis...)
Gebruikersavatar
H-rock
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 18 aug 2002 02:00
Rijdt met: Merida HFS 5500 ; Commençal VIP N+UTS 2 ; Scott Endorphin Team Issue

Bericht door H-rock »

Enige druk?? Hoezo? 8)
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

Splenter schreef:
VdB schreef:Hey Splenter, is da ne georganiseerde tocht of zo?
Ewel VdB, das gewoon de GRG die H-Rock en ik gaan afhaspelen die dag (enfin, poging tot, er is nogal wat druk van de invallende duisternis...)
ge zult serieus moeten afsnijden om op tijd binnen te zijn, neem dat maar van mij aan. in minder dan 10 uur rijd/red je dat niet, zeker niet in November. Maar in iedergeval doe eerst de 90, dan hebt ge toch al 2000 hoogtemeters en zijt ge niet voor niks zover gereden :wink:
Gebruikersavatar
H-rock
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 18 aug 2002 02:00
Rijdt met: Merida HFS 5500 ; Commençal VIP N+UTS 2 ; Scott Endorphin Team Issue

Bericht door H-rock »

Maar Adri toch, de uitdaging bestaat erin de 160 km, om dan tot de constatatie te komen dat je na 100 km dood zit en dan belaagd door jagers en koude en modder terug onze weg terug te vinden. 8) En, niet voor niets zover rijden? Met de auto en de bikes is altijd een beetje reizen. :wink:
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

H-rock schreef:Maar Adri toch, de uitdaging bestaat erin de 160 km, om dan tot de constatatie te komen dat je na 100 km dood zit en dan belaagd door jagers en koude en modder terug onze weg terug te vinden. 8) En, niet voor niets zover rijden? Met de auto en de bikes is altijd een beetje reizen. :wink:
Jagers, koude en modder? ik dacht eerder aan duisternis. EN pas op, d'er zitten daar nog weerwolven hee :wink:
Gebruikersavatar
H-rock
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 18 aug 2002 02:00
Rijdt met: Merida HFS 5500 ; Commençal VIP N+UTS 2 ; Scott Endorphin Team Issue

Bericht door H-rock »

Om maar niet te spreken van de kabouters, elfen en heksen... :wink: Maar als we jou tegenkomen, dan zal k pas echt bang zijn, hé Adri :) :wink:
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

H-rock schreef:Om maar niet te spreken van de kabouters, elfen en heksen... :wink: Maar als we jou tegenkomen, dan zal k pas echt bang zijn, hé Adri :) :wink:
Dat is je geraden ja :lol:
Gebruikersavatar
Splenter
Mountainbiker
Berichten: 463
Lid geworden op: zo 14 jul 2002 02:00
Rijdt met: rocky mountain etsx-70
Contacteer:

Bericht door Splenter »

Adri, het is te doen hoor, al moet ik wel toegeven dat het erom zal spannen. Het zit hem allemaal in het weertype. Ik heb de 160km ooit eens in mijn eentje gedaan op een zeer wisselvallige dag in juli(relatief veel modder en afwisselend regen en motregen en een luttele 13 graden) Heb er toen 9u30 effectief over gefietst (pauzes worden dus niet meegerekend). Ik heb op basis daarvan een schema'tje opgesteld waarin pauzes opgenomen zijn en met een richttijd voor elk dorp dat we tegenkomen. Op basis daarvan (puur theoretisch natuurlijk) zou het net haalbaar moeten zijn.
Stel nu dat het al weken regent en de dag zelf nog eens stormt op de koop toe, zie ik het inderdaad ook niet lukken, maar anders, mits een goed vormpeil, zit het er wel in.

PS, verleden jaar hebben we dat in hetzelfde weekend ook eens getest, zonder succes, maar we waren dan ook totaal niet voorbereid, veel te laat gestart, ongetraind, etc. Dit jaar gaan we gewapend terug!
Plaats reactie