Vulkanbike 2002

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Shorty
Mountainbiker
Berichten: 326
Lid geworden op: di 16 apr 2002 02:00

Vulkanbike 2002

Bericht door Shorty »

Deze zit er ook op...120km puur mtb genot en afzien(natuurlijk,waarvoor doen we anders mee).Ben dus samen met Flupke naar Duitsland geweest om deze marathon te rijden.En het mag gezegt worden,al is het maar de 2de keer dat ze dat daar organiseren,de organisatie was tip-top.Pasta-party op vrijdagavond en optreden zaterdagavond(een covergroep die ongelofelijk goed waren)De tocht zelf was bangelijk goed,lange steile klimmen en logischerwijze ook idem dito afdalingen.Voor Eric B en JeTeR,er zaten stukjes bij met trappen(op en af).Mijn tijd 7.22u(6.55u gereden)met 5 bevooradingen(die enkel diende om eten mee te scharen en snel effe water te drinken)en een lekke band door een doorn.Flupke had problemen met zijn achterwiel,er zat een spaak los en 1 over,maar zijn tijd was +- 7.55u.Volgend jaar opnieuw en proberen onze tijd iets scherper te stellen.Een aanrader voor zij die van dit soort tochten houden.
Gebruikersavatar
flupke
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: vr 05 apr 2002 02:00
Rijdt met: Trek 6500 upgraded + cannondale

Bericht door flupke »

eigenlijk niet veel aan toe te voegen :wink: ... t'was fantastisch ... alweer een overwinning op mezelf ... 121 km / 2868 hoogtemeters (hm) / mijn rijtijd 7u28 ...

nog effe dit ... we zaten/lagen in een nette zimmer-frei ... mét bewaakte fietsenstalling!!!! ... alleen 1 probleemke ... als ge uwe bike wou nemen moest ge best langs de eigenaars passeren .... de bewaking werd verzorgd door een 'echte' duitse herder ...!!!! :cool:

_________________
"to bike or not to bike; that's no question!"

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: flupke op 2002-09-17 20:01 ]</font>
Gebruikersavatar
JeTeR
Mountainbiker
Berichten: 78
Lid geworden op: wo 13 mar 2002 02:00
Rijdt met: Trek Supercaliber 9.9 AXS P1 + Specialized S-Works HT
Contacteer:

Bericht door JeTeR »

Ja lap... had ik dat geweten van die trappen :smile:

Knappe prestatie mannen. Ik zal dit moeten onthouden als ik mijne kalender voor volgend jaar ga vastleggen.

JeTeR
Gebruikersavatar
Eric B
Mountainbiker
Berichten: 541
Lid geworden op: vr 08 mar 2002 02:00
Rijdt met: Specialized Epic S-Works '08 + S-Works M5 HT '08
Contacteer:

Bericht door Eric B »

Allez vooruit is genoteerd voor volgend jaar...

Eric B
Gebruikersavatar
Eric B
Mountainbiker
Berichten: 541
Lid geworden op: vr 08 mar 2002 02:00
Rijdt met: Specialized Epic S-Works '08 + S-Works M5 HT '08
Contacteer:

Bericht door Eric B »

Allez vooruit is genoteerd voor volgend jaar...

Eric B

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Eric B op 2002-09-18 08:28 ]</font>
Gebruikersavatar
Shorty
Mountainbiker
Berichten: 326
Lid geworden op: di 16 apr 2002 02:00

Bericht door Shorty »

Noteer maar voor volgend jaar.Ik ga alvast jullie vb volgen en de dolomiti meerijden :roll:
Plaats reactie