Vakantiebestemming : Gardameer

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Gebruikersavatar
geitenboer
Mountainbiker
Berichten: 1292
Lid geworden op: ma 26 nov 2007 15:02
Rijdt met: mtb cube reaction '09

Bericht door geitenboer »

Monte baldo is de bergketen als ik mij niet vergis ?
Welke berg ga je op via de kabelbaan in malcesine ? de altissimo ?
Kan je vanuit garda over de weg deze berg bedwingen ?
Indien er iemand een mooie rit heeft gereden graag meer info indien gps track mag je die ook zekers doorsturen.

nog 2 weken en we zijn weg :lol:
Peter IV
Mountainbiker
Berichten: 111
Lid geworden op: za 15 mei 2004 22:06
Rijdt met: Specialized Epic
Contacteer:

Bericht door Peter IV »

Absolute must: de tremalzo =P~ , te beklimmen vanuit riva over de oude militaire weg !!! bij het terugkomen de downhill naar limone afslaan. :lol: Als je dan de rit verder naar Riva niet ziet zitten, kan je de bootbus nemen. Is goedkoop en leuk alternatief voor de drukke verkeersader.
Gebruikersavatar
Jeanke6
Mountainbiker
Berichten: 809
Lid geworden op: zo 06 jan 2008 11:52
Rijdt met: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5
Contacteer:

Bericht door Jeanke6 »

In dit topic mss ook eens proberen:

We vertrekken volgende week voor 5 dagen naar Plombière les Bains (Sportherberg) nabij Remiremont in de Vogezen en zijn op zoek naar goede (gps)-routes in de omgeving daar.

Iemand hier op het forum die al in de Vogezen gaan rijden is en nog goede tracks heeft? Of iemand een idee waar die online te vinden zijn?

Alvast merci voor de hulp!
Gebruikersavatar
alain
Mountainbiker
Berichten: 356
Lid geworden op: do 13 okt 2005 15:25
Rijdt met: Cannondale Scalpel 2 2021 ( in bestelling )-Cannondale M500-Specialized Roubaix Expert 2020

Bericht door alain »

Is de rote van Paola Pezzo bewegwijzerd?
Zo ja waar is de start van deze route en heo lang is ze
Is er in de buurt een goede fietswinkel ?
Links van winkels zijn welkom


Grtz
Alain
Gebruikersavatar
geitenboer
Mountainbiker
Berichten: 1292
Lid geworden op: ma 26 nov 2007 15:02
Rijdt met: mtb cube reaction '09

Bericht door geitenboer »

Jeanke6 schreef:In dit topic mss ook eens proberen:

We vertrekken volgende week voor 5 dagen naar Plombière les Bains (Sportherberg) nabij Remiremont in de Vogezen en zijn op zoek naar goede (gps)-routes in de omgeving daar.

Iemand hier op het forum die al in de Vogezen gaan rijden is en nog goede tracks heeft? Of iemand een idee waar die online te vinden zijn?

Alvast merci voor de hulp!
dit topic gaat over gardameer en da ligt niet in de vogezen anders ga ik goed verkeerd zitten op reis #-o
flipo99
Mountainbiker
Berichten: 102
Lid geworden op: do 06 apr 2006 19:06
Rijdt met: scott

Bericht door flipo99 »

hier een link van een fietswinkel in bardolino
www.lakegarda.com/paolapezzo.php
grtz
vennum
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: wo 30 aug 2006 23:01
Rijdt met: cube + scatto+giant anthem

Bericht door vennum »

@geitenboer: vanuit malcesine kan je met de kabelbaan naar de monte baldo - mtb's zouden meekunnen in de kabelbaan. Er wordt wel aangeraden om de lift zo vroeg mogelijk te nemen, dit om vele wandelaars te vermijden. Half augustus vertrekken we zelf voor een weekje naar malcesine! :bounce:
Gebruikersavatar
Gerlitzen
Mountainbiker
Berichten: 76
Lid geworden op: ma 15 okt 2007 21:53
Rijdt met: voorlopig nog niet gepikt

Bericht door Gerlitzen »

vanuit malcesine kan je met de kabelbaan naar de monte baldo - mtb's zouden meekunnen in de kabelbaan. Er wordt wel aangeraden om de lift zo vroeg mogelijk te nemen, dit om vele wandelaars te vermijden
vorig jaar daar geweest en uit ervaring : wachttijd aan de lift kan makkelijk 1 à 1h30 bedragen als je tussen 10 en 12 aankomt. Ik weet ook niet of ze tijdens die piekperiodes mtb's meenemen, heb ze wel in de latere namiddag gezien[/quote]
Gebruikersavatar
geitenboer
Mountainbiker
Berichten: 1292
Lid geworden op: ma 26 nov 2007 15:02
Rijdt met: mtb cube reaction '09

Bericht door geitenboer »

je moet die toch met de fiets kunnen oprijden ?? maar langs waar gaat dit het best ? (lees : niet te druk)
nissai
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 19 jul 2009 22:31
Rijdt met: trek

Bericht door nissai »

Hallo,

Ik ben van 26 juli tot en met 7 augustus in Dro (Gardameer) op vakantie.
Ik zou er graag gaan mountainbiken.

Wie heeft zin om er samen een tocht te rijden.

Alvast bedankt
Plaats reactie