Wissantaise 20/05/04

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
metalgod
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: zo 04 jan 2004 21:51
Rijdt met: ne schone

Bericht door metalgod »

wissant is een klein dorpje gelegen aan de kust tussen de 2 caps( cap griz nez en cap blanc nez)
zowel op het strand alsook in de duinen zijn verschillende oorlogsbunkers te vinden, en bezoekje aan beide caps zijn zeker aan te raden, ook daar liggen verschillende bunkers!!
bij helder weer kan men perfect de engelse rotskust zien en da is gewoon prachtig als ge dat kunt aanschouwen!
voor de rest is de streek daar glooiend! dat merk je wel als je van de autostrade afkomt en richting wissant rijd langs de gewone wegen!
Thierry
Mountainbiker
Berichten: 1028
Lid geworden op: ma 09 dec 2002 23:28
Rijdt met: veel te veel ...

Bericht door Thierry »

Ik denk dat Phille het eerder had over de gasten die de tocht organiseren, en niet over het dorpke zelf :-)

Mogen we een organisatie verwachten die "af" is, zoals in Vielsalm, of in Diest (United Bikers), of in Aischdall (van horen zeggen, jammer genoeg dit jaar niet geweest) ??? En om Eugene te plezieren zal ik hier nog rap Langdorp bijkletsen ook :wink: ... Of is het eerder een organisatie à la française, en bijgevolg nogal chaotisch ? Alleen al de manier waarop je je moet voor-inschrijven doet eerder de franse aanpak vermoeden :-? ...
metalgod
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: zo 04 jan 2004 21:51
Rijdt met: ne schone

Bericht door metalgod »

tja da is hier zo een kopieke dat ik gekregen heb zoals ge er wekelijks 5 achteruw ruitenwissers hebt steken!
maar ge moet u niet voorinschrijven, den dag zelf is het maar 2€ meer, totaal 10€ dus!
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Bericht door phille »

slechts 2eur meer en da op 8eur das verdekke 25% er zouden andere mensen stijgeren ;-) nejet voor nen dag plezier vind ik da geen geld !
midas
Mountainbiker
Berichten: 138
Lid geworden op: wo 10 dec 2003 19:39
Rijdt met: Red Bull NPL-400 (fully XT)

Bericht door midas »

Kan er iemand ondertussen misschien wat meer info verstrekken over de starttijden en hoe het georganiseerd is?

T'is te zeggen: 8 euro is een beetje een on-Franse prijs (in Fr is het meestal een stuk minder) en doet mij eerder denken aan een chrono. Is er misschien tijdsopname?
Tweedens: dat startuur !!! :drunk: :drunk: Om 8 uur vertrekken voor de grote tocht, is er dan een groepsstart misschien? (versterkt mijn chronovermoeden) Zoniet dan zie ik niet echt een reden waarom ge daar al op dat uur zou moeten staan. Tenzij ze graag hebben dat iedereen voor 15 uur terug binnen is natuurlijk.

Allee, als er iemand meer info heeft, laat het maar weten. Anders gaan we maar eens moeten bellen hé.
Tiles02
Mountainbiker
Berichten: 384
Lid geworden op: vr 18 jul 2003 12:16
Rijdt met: Rotwild

Bericht door Tiles02 »

Midas, ik weet nog altijd nie of ik mee kan. Wanneer zou je dan vertrekken (en van waar)??? Hoe vroeger we terug zijn hoe meer kans ik heb om mee te gaan....
Gebruikersavatar
etienne
Mountainbiker
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 03 nov 2002 19:01
Rijdt met: kost minder dan mijn vrouw

Bericht door etienne »

ik zal er ook zijn, ga ineens voor een lang weekend met de mobilhome dan kan ik ginder zaterdag en zondag de vaste routes is doen. :bounce:
Tiles02
Mountainbiker
Berichten: 384
Lid geworden op: vr 18 jul 2003 12:16
Rijdt met: Rotwild

Bericht door Tiles02 »

nog info?????
Gebruikersavatar
etienne
Mountainbiker
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 03 nov 2002 19:01
Rijdt met: kost minder dan mijn vrouw

Bericht door etienne »

wat voor ondergrond is dat daar ??? Zand zo dicht bij de zee ????
semi slicks zullen wel doenbaar zijn zeker als het droog blijft ????
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

Neen, het is daar eerder grint-achtig.. deed me bijwijlen aan de ardennen denken, en natuurlijk ook bosgrond in de bossen..
Plaats reactie