Portugal

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Portugal

Bericht door ka.dee »

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met volgende vraag:
Volgende zomer zou ik graag met mijn vriendin Portugal met de mountainbike verkennen...In die zin, dat ik niet op zoek ben naar een organisatie die mij verschrikkelijk veel geld vraagt om iets uit te stippelen...NEE
Graag had ik wel enkele mountainbike-mekka's in Portugal leren kennen, gebieden/steden/streken waar ik mijn favoriete sport goed kan beoefenen...
Bedoeling is dat we met de wagen, met de fietsen erin, naar daar rijden en dan van de ene mooie streek naar de andere ons met de auto begeven...we willen dus niet echt met de fiets rondtrekken, maar met de auto van leuke plek naar leuke plek rondtrekken om daar te biken...
Kunnen jullie mij verder helpen? Met nuttige adressen, websites, leuke paden, ervaringen, ...?
Alvast enorm bedankt

Stijn Vlasschaert
Ramsdonk
Mika
Mountainbiker
Berichten: 59
Lid geworden op: wo 14 aug 2002 02:00
Rijdt met: Scott Genius MC (+ Scott Expert Racefiets)
Contacteer:

Bericht door Mika »

Ik ben in augustus in Portugal geweest. Wel niet om er te mountainbiken maar om er te wandelen in diverse natuurparken...

Om eerlijk te zijn, ik ben er maar één keer een groepje mountainbikers tegengekomen en dat waren vreemd genoeg Portugese 'immigranten' uit Brussel. Ik heb dus ook het gevoel dat er niet echt veel voorzien is voor de mountainbiker in Portugal. :(
Peter(marathonbiking.nl)
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 16 mar 2003 21:40
Rijdt met: Scott Endorphin

Bericht door Peter(marathonbiking.nl) »

Nou,
heb ik toevallig bij mij op de site net de SUPERTRAVESSIA toegevoegd.
Dit is een 11 daagse etapperit dwars door Portugal van 1100 km en wel 20.000 hm. Dat is natuurlijk een hele zware kluif. Maar op de website waarnaar ik via mijn infoblad op http://www.marathonbiking.nl/marathon/m ... php?id=267 naartoe link vind je heel veel info over mountainbiketochten in Portugal.
Kijk bij Travessias, daar vind je ook iets van "lite versions" van die Super Travessia die je ook via die site kan bereiken.
succes daar in Portugal!

Peter
Gast

Re: Portugal

Bericht door Gast »

ik ben ook op zoek om daar enkele clubs te vinden (en er zijn er zeker)als ik er vindt stuur ik ze door oke.
ik ga deze zomer ook mijn mtb meedoen naar portugal van+/-half juli tot half augustus zullen wel iets vinden 8)
Plaats reactie