Craft-bike Trans Germany 2008

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Griet
Mountainbiker
Berichten: 678
Lid geworden op: ma 27 nov 2006 22:48
Rijdt met: Minerva Pantera, Trek Top Fuel 7

Craft-bike Trans Germany 2008

Bericht door Griet »

Ik zoek volgend jaar deel te nemen aan de Craft-bike Trans Germany. Heb dit jaar van buitenlandse wedstrijden de Black Forest Ultra bike marathon en Bike Festival Willingen erop zitten. Vond het zeker de moeite waard.
Nu zou ik graag een meerdaagse willen doen in 2008.
Heeft iemand de Craft-bike Trans Germany al gedaan en wat vonden jullie ervan?
Ben ongeveer een 1,5 jaar aan 't mountainbiken dus echt veel ervaring heb ik nog niet.
Griet
Mountainbiker
Berichten: 678
Lid geworden op: ma 27 nov 2006 22:48
Rijdt met: Minerva Pantera, Trek Top Fuel 7

Bericht door Griet »

Nog geen reactie gekregen.
Gaat hier niemand naar toe???

http://www.bike-transgermany.de/
Gebruikersavatar
Fenne
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: zo 05 dec 2004 18:30
Rijdt met: Cannondale Carbon Scalpel 2008

Bericht door Fenne »

Dat ziet er niet mis uit... 85 à 120km per dag, als ik hoogteprofiel zie te vergelijken met de Ardennen.
Bekijk het als elke dag een MTB marathon... waar je de eerste helft van de week met de handrem op rijdt.

Biken in Duitsland heb ik nog geen ervaring mee... Wel met meerdaagse in België, Italie, Oostenrijk, Frankrijk en Schotland.

Succes in ieder geval...
Griet
Mountainbiker
Berichten: 678
Lid geworden op: ma 27 nov 2006 22:48
Rijdt met: Minerva Pantera, Trek Top Fuel 7

Bericht door Griet »

Bedankt,
Veel ervaring met Duitsland heb ik nog niet maar de twee marathons die ik er al gereden heb waren zeker de moeite.
Vooral The Black Forest, heel goei organisatie, vriendelijke mensen (ook belangerijk), prachtige natuur. Wat moet ne mens nog meer hebben hé!

Schotland zegt me ook wel iets. Heb er al veel over gelezen.
Alleen het weer kan daar wel eens serieus tegenvallen.

Maar ik zal eerst den Trans Germany trotseren en dan pas plannen voor het volgende...........
Thierry
Mountainbiker
Berichten: 1028
Lid geworden op: ma 09 dec 2002 23:28
Rijdt met: veel te veel ...

Bericht door Thierry »

Indien je de zoek-functie had gebruikt, had je ontdekt dat deze gasten dit jaar aan de eerste editie van de Trans Germany hebben deelgenomen :wink: ... Op hun site vind je ongetwijfeld meer info.
Griet
Mountainbiker
Berichten: 678
Lid geworden op: ma 27 nov 2006 22:48
Rijdt met: Minerva Pantera, Trek Top Fuel 7

Bericht door Griet »

Thierry schreef:Indien je de zoek-functie had gebruikt, had je ontdekt dat deze gasten dit jaar aan de eerste editie van de Trans Germany hebben deelgenomen :wink: ... Op hun site vind je ongetwijfeld meer info.
Merciekes, ik ben niet zone forumgebruiker dus zodoende leert men zeker :oops: . Ben al eens gaan kijken.
Ziet er wel goed uit..........
Gebruikersavatar
tarzan2
Mountainbiker
Berichten: 488
Lid geworden op: ma 20 dec 2004 13:29
Rijdt met: Reven

Bericht door tarzan2 »

1 duo van ons team is ook al ingeschreven. Ik zit daar helaas nog niet bij maar ik wil absoluut gaan. Eventueel laat ik mij koppelen aan nen Duits.

www.apk-kis-mtbteam.be

hopelijk tot ziens :wink:
Griet
Mountainbiker
Berichten: 678
Lid geworden op: ma 27 nov 2006 22:48
Rijdt met: Minerva Pantera, Trek Top Fuel 7

Bericht door Griet »

tarzan2 schreef:1 duo van ons team is ook al ingeschreven. Ik zit daar helaas nog niet bij maar ik wil absoluut gaan. Eventueel laat ik mij koppelen aan nen Duits.

www.apk-kis-mtbteam.be

hopelijk tot ziens :wink:
Op de website van den Trans Germany kunt ge wel iemand vinden bij de rubriek partner search.
Ge hebt nog wel efkes tijd om Duits te leren hé (als ge het nog niet kunt tenminste). #-o
Hier op het forum zijn er ook nog wel die willen gaan, dus .............keep searching!!!
En hopelijk tot in de Duitse bergen!!!
pvandebe
Mountainbiker
Berichten: 2400
Lid geworden op: wo 17 mei 2006 21:18
Rijdt met: Vanalles

Bericht door pvandebe »

Misschien hier 'ns kijken :

http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... highlight=

Ik zoek een partner maar er zijn toch al redelijk wat geïnteresseerden, we kunnen misschien verschillende teams vormen...
apk-kis-mtbteam
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: ma 06 aug 2007 15:48
Rijdt met: Tompson
Contacteer:

Bericht door apk-kis-mtbteam »

Wij hebben ook al tijdje geleden terug ingeschreven. Lijkt me mooie uitdaging.
Tgaat zwaar zijn als je nog ma een 1.5 jaartje bezig bent met mtb'en. Heb de Transalp al gedaan, en tis echt de mooite waard.

Heb jij als iets gehoord van jullie inschrijving?

Groeten
David
http://www.apk-kis-mtbteam.be
Plaats reactie