Tunesië of Marokko

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Plaats reactie
lyot
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: za 03 aug 2002 02:00
Rijdt met: Nishiki Accelerator
Contacteer:

Bericht door lyot »

Ik ben van plan naar een van beide landen af te zakken, omstreeks november 2002..Heeft er iemand misschien meer ervaring met MTB'en in die landen? Alle info is welkom,
dank bij voorbaat
Gebruikersavatar
flupke
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: vr 05 apr 2002 02:00
Rijdt met: Trek 6500 upgraded + cannondale

Bericht door flupke »

een goed slot lijkt me het allerminste om mee te doen!!! :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Shorty
Mountainbiker
Berichten: 326
Lid geworden op: di 16 apr 2002 02:00

Bericht door Shorty »

Deze was wel goed zanne :smile:
Gast

Bericht door Gast »

Ik denk dat Zandbijterke daar ervaring mee heeft aan zijn naam te zien :smile: :grin:
lyot
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: za 03 aug 2002 02:00
Rijdt met: Nishiki Accelerator
Contacteer:

Bericht door lyot »

Op 2002-08-12 20:32, schreef ivo:
Ik denk dat Zandbijterke daar ervaring mee heeft aan zijn naam te zien :smile: :grin:
doet me er aan denken : is dat wel te doen om in zo'n zandrijke omgeving te gaan rijden? Ik veronderstel dat ze daar geen water hebben om dagelijks de fiets schoon te maken..Krijg je je MTB dan wel mooi? En wat indien dit niet te doen is? Valt er dan te vrezen dat ik na tien dagen met een volledig schurende en piepende en vastgelopen MTB zit?
Gebruikersavatar
Zandbijterke
Mountainbiker
Berichten: 81
Lid geworden op: vr 12 apr 2002 02:00
Rijdt met: C'dale MTB tandem, C'dale Scalpel SI, Rondo Ruut

Bericht door Zandbijterke »

Ik voel mij nu wel verplicht om te antwoorden wat ik dan natuurlijk ook met de nodige verve zal doen ! Ten eerste heb ik inderdaad ervaring met in het zand te rijden maaaaar dan natuurlijk wel aan onze eigenste Belgische Kust. Ik zal wel eens iets in elkaar steken zodat jullie eens kunnen komen kijken en zelf ondervinden dat dat niet altijd een lachertje is. Aan de andere kant heb ik geéén ervaring met het fietsen in Tunesië of Marokko! Over dat water probleem, die mensen die daar wonen zijn ook niet achterlijk en hebben genoeg manieren ontwikkeld om water genoeg te hebben, of ga je misschien volledig in de f*cking Sahara gaan rijden? Mijn ouders bezitten een mobilhome en gaan elk jaar "overwinteren" voor 6 maanden naar Marokko en hebben ondertussen aan mij verteld dat biken in Marokko nu niet echt een lachertje kan zijn, maar dat is dan gewoon omwille van het fiet dat de wegen zodanig slecht zijn. En de chauffeurskunsten zijn allesbehalve, ze rijden daar zeker de broek van uw mountainbikegat! Ik zou zeggen : Marokko niet aan te raden als je buiten de steden gaat rijden en in de steden al zeker niet vanwege een te grote massa mensen! Tunesië ken ik al helemaal niet. Laat maar dat Mtb'ke van U thuis aan de haak hangen ! Ga je het toch doen, laat ons dan iets weten nadien !
Plaats reactie