Vernieuwde Grand raid cristalp

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
roger
Mountainbiker
Berichten: 1901
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 22:50
Rijdt met: Seven Sola,Turner Flux

Vernieuwde Grand raid cristalp

Bericht door roger »

Naar het schijnt gaan er grote veranderingen komen in de organisatie van de GRC.Deze zouden bekend gemaakt worden binnen enkele weken.
MIsschien gaat het om de vertrekplaats en aankomst op dezelfde plaats te hebben om zo het transport te vermijden van aankomst terug naar startplaats.Door een vertrek in Verbier en Hérémence brent dit met zich mede dat alles in het dubbel moet georganiseerd worden,ook voor het salon gedeelte.Ik ben eens benieuwd.
mtb grietje

Bericht door mtb grietje »

Als ze overgaan naar de formule één startplaats, wil ik 'm best ook nog wel eens doen maar dan wel in DROOG weer.

Misschien kunnen ze er eens over denken om het parcours te overdekken ;)
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Bericht door jo »

als ze de Pas Del Lona er ook in willen hebben zal de start ergens ander moeten zijn denk ik , ofwel ne toer van 260km :drunk: 8)
roger
Mountainbiker
Berichten: 1901
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 22:50
Rijdt met: Seven Sola,Turner Flux

Bericht door roger »

mtb grietje schreef:Als ze overgaan naar de formule één startplaats, wil ik 'm best ook nog wel eens doen maar dan wel in DROOG weer.

Misschien kunnen ze er eens over denken om het parcours te overdekken ;)
Allee,zo erg is het nu toch ook niet.Sind 1998 nog maar 2xregen dan mogen we toch niet klagen.
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3460
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Bericht door kenny »

roger schreef:
mtb grietje schreef:Als ze overgaan naar de formule één startplaats, wil ik 'm best ook nog wel eens doen maar dan wel in DROOG weer.

Misschien kunnen ze er eens over denken om het parcours te overdekken ;)
Allee,zo erg is het nu toch ook niet.Sind 1998 nog maar 2xregen dan mogen we toch niet klagen.
En een beetje sneeuw in 2005 :wink: :lol:
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

op het forum van de grc (thans nie meer als onderdeel op de site) is een tijdje geleden sprake geweest van een derde startplaats om zo ne marathon van ca. 100 km aan te bieden...ik veronderstel dan start in bv Nendaz.

Ze (de organisatie) hebben er toen zelfs een poll aan verbonden.

Het huidige parcours veranderen: mag, maar dan pas in 2008: k'ga nog 1 poging ondernemen (2007) om de meest magische tocht uit te rijden en dan liefst in de 'oerversie' en dit keer DROOG :wink: na 2 rampzalige jaren
Gebruikersavatar
CameleonBike.com
Mountainbiker
Berichten: 166
Lid geworden op: ma 20 dec 2004 13:04
Rijdt met: Endorfin - Cannondale - Rohloff - Hope - FRM

Bericht door CameleonBike.com »

k'ga nog 1 poging ondernemen (2007) om de meest magische tocht uit te rijden en dan liefst in de 'oerversie' en dit keer DROOG na 2 rampzalige jaren
Willy,

Eerst de barbeque, dan biken en niet omgekeerd! remember...
veel succes in ieder geval!
mtb grietje

Bericht door mtb grietje »

roger schreef:[Allee,zo erg is het nu toch ook niet.Sind 1998 nog maar 2xregen dan mogen we toch niet klagen.
Ewel ik heb dan juist de twee uitgeregende versies mogen rijden... De ene keer tegengehouden bijna boven op pas de lona (sneeuwjaar 2005) en dit jaar uitgereden door dikke koppigheid om niet te willen opgeven (verkleumd doornat 2006)...

Dus ik wil wel eens een droge meemaken...
Byorka
Mountainbiker
Berichten: 793
Lid geworden op: za 25 dec 2004 11:34

Bericht door Byorka »

Ik vond de regen wel meevallen. Koud was het niet en dan is een drupje niet erg. Toevallig was het de enige dag in die periode met regen.
Gebruikersavatar
Iegienie
Mountainbiker
Berichten: 1430
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 18:59

Bericht door Iegienie »

in de bergen is het enorm belangrijk om de juiste kledij aan te doen. ik had mijn jaske mee, maar deed het niet aan. op den asfalt van de mandelon reed er nogal wat volk me voorbij. moest stoppen om te piesen, en tregende wat. ik zeg, bwah, precies koud aan het krijgen. Jaske aan gedaan (een goretex jasje van zo'n 200 à 300gram), en ik heb van de ganse dag geen koud meer gehad. en al die gasten die me op de klim voorbij gestoken zijn heb ik terug gepakt... neen, ben niet gewonnen, degenen die al voor me waren heb ik maar gelaten voor wat het was. :-)
Plaats reactie