LORET DEL MARE SPANJE

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nr 11
Mountainbiker
Berichten: 100
Lid geworden op: di 24 jun 2003 18:33
Rijdt met: zannata Z29er en niner air9 carbon
Contacteer:

LORET DEL MARE SPANJE

Bericht door Nr 11 »

LORET DEL MARE IN SPANJE WIE IS ER OP DE HOOGTE VAN ENIG MOUNTAINBIKE PLEZIER AL DAAR EVENTUEEL VERHUUR OF ROUTES #-o
Gebruikersavatar
Epic
Mountainbiker
Berichten: 544
Lid geworden op: do 07 nov 2002 02:15
Rijdt met: 2002 S-Works - 2003 Stumpjumper

Bericht door Epic »

Wie is er op de hoogt van een Caps Lock key... Niet roepen aub!
Gebruikersavatar
Kristof.
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 19 mar 2003 13:19
Rijdt met: Radon zr race black,lx-xt-xtr, Ronin, HS 33
Contacteer:

Bericht door Kristof. »

Ben er al verscheidene keren geweest, maar was toen meestal niet in staat om nog te mountainbike :lol:

Tip: Moby's heel den avond happy hour, wa drinkgeld aan de garcon en na twee dagen is uw glas half vol wodka :wink:
Gebruikersavatar
Mick
Mountainbiker
Berichten: 441
Lid geworden op: di 10 sep 2002 02:00
Rijdt met: Vosselaar
Contacteer:

Bericht door Mick »

Ik denk dat er daar niet veel te mountainbiken valt!? Ik ben er 2 keer geweest en ik was er 2 keer 2 weken aan een stuk zat! :drunk:
univega
Mountainbiker
Berichten: 280
Lid geworden op: vr 14 feb 2003 21:09
Rijdt met: Univega

Bericht door univega »

je moet via de kustweg met 365 haarspeldbochten naar Sant Feliu de Guixols. Dit is ongeveer een 25 km. Als je een MTB wilt huren moet je iets verder naar Castell d'Aro een dorpje achter Platja d'Aro en daar kan je verschillende MTB's huren, je kan daar douche , je omkleden,....... en op die plaats vertrekken een 6 tal routes technisch en zwaar van zeeniveau naar 500m maar zeer mooi. Alle routes zijn ongeveer 25 km maar kunnen achter elkaar gereden worden. Ze zijn goed aangegeven. Ze gaan van Sant Feliu naar La Bisbal
Gebruikersavatar
massiboy
Mountainbiker
Berichten: 269
Lid geworden op: ma 11 apr 2011 07:04
Rijdt met: massi pro sl full xtr

Re: LORET DEL MARE SPANJE

Bericht door massiboy »

ben ieder jaar terug te vinden in spanje in juli zit op camping castell daro tussen saint feliu en platja d'aro ga er al 10 jaar mtb ken en heb nog niet alle wegeltjes gedaan zeer mooie routes die perfect uitgepijld staan de een wat zwaarder dan de andere als er kandidaten zijn ik ben er dit jaar van 10 juli tot 26 juli laat maar horen
Plaats reactie