Mountainbiken in Oostenrijk met gehuurde fiets?

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Plaats reactie
Gast

Mountainbiken in Oostenrijk met gehuurde fiets?

Bericht door Gast »

Deze zomer ga ik met het gezin op reis naar Oostenrijk (Leutasch). Ik zou daar ook gaan mountainbiken maar ik neem mijn fiets niet mee. Ik heb gelezen dat er mogelikheden zijn om er een te huren. Waar ik nergens info over vindt is de uitrusting van deze fietsen en of mijn klikpedaal-schoenen hierop passen?
Gast

Bericht door Gast »

Neem gewoon je klikpedalen mee (en een 15" sleutel natuurlijk), dan passen ze altijd.
Laatst gewijzigd door Gast op vr 06 jun 2003 17:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
JeTeR
Mountainbiker
Berichten: 78
Lid geworden op: wo 13 mar 2002 02:00
Rijdt met: Trek Supercaliber 9.9 AXS P1 + Specialized S-Works HT
Contacteer:

Bericht door JeTeR »

Ga er maar van uit dat die fietsen geen klikpedalen hebben.

In Riva of Torbole aan het Garda meer kan je ook bikes huren, zelfs de nieuwste en duurste Scott's en toestanden. Maar die hebben altijd gewone pedalen...

JeTeR
fille
Mountainbiker
Berichten: 119
Lid geworden op: ma 12 mei 2003 14:33
Rijdt met: hardtail

Bericht door fille »

Ik heb ondertussen ook al ne keer of 5 ne mountainbike gehuurd in de alpen, en ik moet zeggen dat de fietskes die ge ginder huurt echt wel iets anders zijn dan hier! In positieve zin dan. Ge moet maar eens een babbelke beginnen slagen, en laat zeker maar eens vallen dat ge zeer dikwijls fietst en zeer degelijk gerief gewend bent. Bijna altijd blijkt dan dat ze nog een tweede kamertje fietsen voor verhuur blijken te hebben. Van een gamma xt/xtr!! Ik heb in toscane (alpi apauni) zelfs met de (tweede) fiets van den baas gaan rijden! (weliswaar samen met hem)
Plaats reactie