Grand Raid Christalp

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Gebruikersavatar
Shorty
Mountainbiker
Berichten: 326
Lid geworden op: di 16 apr 2002 02:00

Bericht door Shorty »

Jo,da is bij mij anders zanne,eerst online en dan moet ik mail adres en paswoord ingeven en dan weet ik et nie zanne,heb da allemaal al gedaan.HELP
Gebruikersavatar
FRENS
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: vr 03 mei 2002 02:00
Rijdt met: Canyon

Bericht door FRENS »

Ben onderussen ook al een tijdje ingeschreven, enkel nog wachten tot datasport de startlijst nogmaals refreshed. Hoe zit het met de overnachtingen ?? Iemand een idee ??
Gebruikersavatar
flupke
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: vr 05 apr 2002 02:00
Rijdt met: Trek 6500 upgraded + cannondale

Bericht door flupke »

FRENS schreef:Ben onderussen ook al een tijdje ingeschreven, enkel nog wachten tot datasport de startlijst nogmaals refreshed. Hoe zit het met de overnachtingen ?? Iemand een idee ??
ja frens, ik weet er alles van... ni simpel om te vinden én duur, zeer duur... nog niets gevonden ... laat anders maar iets weten ... ik weet misschien wat voor je...
Gebruikersavatar
Kurt
Mountainbiker
Berichten: 91
Lid geworden op: zo 12 mei 2002 02:00
Rijdt met: Specialized / Trek
Contacteer:

Bericht door Kurt »

FRENS schreef:Hoe zit het met de overnachtingen ?? Iemand een idee ??
Ik ben ook stilaan aan het uitzien achter een verblijfplaats in Verbier. Tips/aanraders dus ook steeds welkom. Of als er nog bikers geïnteresseerd zijn om samen naar daar te trekken, laat maar horen via 't forum of per mail.
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Bericht door jo »

Het zal moeilijk worden( samen met flupke zitten zoeken naar een verblijf en ondertussen 1 gevonden , alle da denk ik toch, tis wel niet in verbier zelf) maar ik heb messchien nog iets voor jullie , bel eens naar 027/771 71 31 of fax 027 771 65 71 nog wel een landnummmer bij zetten , die hebben nog een kamer(s) vrij voor 4 personen is wel voor 1 week maandag op maandag FR.980

Veel succses bij het zoeken :study:
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Bericht door jo »

En Flupke heb ge al nieuws van die mannen ( ons verblijf )
Gebruikersavatar
flupke
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: vr 05 apr 2002 02:00
Rijdt met: Trek 6500 upgraded + cannondale

Bericht door flupke »

jo schreef:En Flupke heb ge al nieuws van die mannen ( ons verblijf )
alles is in orde (tot nog toe) ... vorige week nog een brief uit suisse gehad ... ze verwacht ons met open armen!!... :lol: .... ons bedje staat gedekt tegen die tijd! :bounce:
Gebruikersavatar
Shorty
Mountainbiker
Berichten: 326
Lid geworden op: di 16 apr 2002 02:00

Bericht door Shorty »

Het is te hopen da ze het nie weer verderverhuren aan personen die minder lang blijven he :wink:
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Bericht door jo »

als ze dat doen dan .............................................. :bom:
Gebruikersavatar
flupke
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: vr 05 apr 2002 02:00
Rijdt met: Trek 6500 upgraded + cannondale

Bericht door flupke »

jo schreef:als ze dat doen dan .............................................. :bom:
hmmmm, ik ken er ene die veel :bom: :bom: :bom: aan't ontmantelen is ... heeft iemand zijn tel.nr. ... ge weet nooit hé :lol:
Plaats reactie