Turkije

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Quadrifoglio
Mountainbiker
Berichten: 556
Lid geworden op: ma 23 dec 2002 12:23

Turkije

Bericht door Quadrifoglio »

't is misschien een rare vraag op dit moment maar wie heeft ervaring met biken in Turkije? Wie heeft er enkele goede links?

Ik vond slechts 1 topic : http://www.mountainbike.be/forum/viewto ... ht=turkije
Gebruikersavatar
Quadrifoglio
Mountainbiker
Berichten: 556
Lid geworden op: ma 23 dec 2002 12:23

*bump*

Bericht door Quadrifoglio »

Mannekes, even dit topic weer oprakelen. De response was mager tot nu toe en het oude topic lijkt niet meer te bestaan.

PS 't wordt Bodrum
Gebruikersavatar
Black Phantom
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Trek 4700
Contacteer:

Bericht door Black Phantom »

Enkele jaren geleden (was toen zelf nog geen biker) ben ik daar ook op zoek gegaan naar een bike-verhuurder (Kusadasi). De enige bikes die je kon huren waren gemotoriseerde (brommer/moto dus). #-o
Misschien dat dat ondertussen wel veranderd is?
De uitgestrektheid van het land en de ruwe structuur ervan bieden waarschijnlijk wel mooie mogelijkheden, maar ik vrees dat de Turken het échte mountainbiken nog niet hebben uitgevonden.
Ik ga in augustus voor de 9e keer naar dit prachtige land. Marmaris wordt het deze keer. Ik zal daar mijn tentakels ook eens uitsteken op zoek naar enig bike-leven. :wink:
Roel
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 04 jul 2003 15:27
Rijdt met: Xesco Superlite

Bericht door Roel »

Ik was vorig jaar in Bodrum, de mevrouw van de reisorganisatiewas zeer verwonderd toen ik vroeg of er ergens in Bodrum fietsen te huur waren; dat hadden ze haar nog nooit gevraagd #-o
Er valt daar volgens mij niet veel te biken; Bodrum is niet zo heel groot, het rotsachtig berglandschap rond het stadje is ontoegankelijk; het meeste is privé domein en wegjes zijn onbestaande, de drukke verbindingswegen tussen de verschillende badplaatsjes zijn levensgevaarlijk voor fietsers. Bewegwijzerde routes of fietsenverhuur zijn er niet. Maar niet getreurd, in Bodrum is voor de rest genoeg te beleven, vergeet vooral Halikarnas niet, de grootste openluchtdiscotheek van Europa 8)
Plaats reactie