Portes du Soleil

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
mo6
Mountainbiker
Berichten: 134
Lid geworden op: vr 27 jan 2006 23:19
Rijdt met: Cannondale : Prophet 1000, 29er Flash Carbon, Six

Portes du Soleil

Bericht door mo6 »

Hello bikers,
Heeft iemand van jullie al eens de Pass'portes du Soleil gereden? Zo ja tijdens het festival of gewoon tijdens de zomer? Ik ga deze zomer samen met mijn vrouwtje aan dit tripje meedoen. Heeft er iemand nog extra info of tips hieromtrent? Thx
Gebruikersavatar
etienne
Mountainbiker
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 03 nov 2002 19:01
Rijdt met: kost minder dan mijn vrouw

Bericht door etienne »

Pass'Portes du soleil 30juni-2juli Lijkt me wel iets voor deze zomer,veel bergaf en prachtige omgevingen,lees meer in o2 bike van deze maand.
Gebruikersavatar
bettes
Mountainbiker
Berichten: 945
Lid geworden op: wo 11 sep 2002 02:00
Rijdt met: norco 853 Team Trial, Haro Mary SS

Bericht door bettes »

kijk eens bij de freeride sectie van deze site... Wij hebben em vorig jaar gereden en dit jaar zeker opnieuw.

Ik heb er een impressie van staan in de newssectie van dirty-pages.net (wel al vorig jaar juli dus even naar beneden scrollen...)

greetz
bettes
Gebruikersavatar
mo6
Mountainbiker
Berichten: 134
Lid geworden op: vr 27 jan 2006 23:19
Rijdt met: Cannondale : Prophet 1000, 29er Flash Carbon, Six

Bericht door mo6 »

Bedankt jongens. Ik had ondertussen al verder rondgeneusd en de topics gevonden.
Voor Bettes, ik had uw verslag ook al gezien en ook de andere foto's. Heeeeeeeeeel schoon ik kan nauwelijks wachten om te starten. Ben ingeschreven voor de zaterdag in Chatel. Wie weet tot dan.
8)
Plaats reactie