Willingen

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Johan Van Geeteruyen
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: do 06 feb 2003 15:20
Rijdt met: Specialized S-Works M4

Willingen

Bericht door Johan Van Geeteruyen »

Wie heeft er meegedaan aan de Xenofit bike Marathon in Willingen en kan mij zijn ervaringen meedelen mbt het verblijf op de camping. Is het aan te raden de voorziene camping te gebruiken of is het beter met de mobilhome daar weg te blijven en ergens langs de kant te gaan staan?
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Bericht door jo »

Ik heb hem verledenjaar gedaan er is daar veel veel te doen, dit jaar ga ik terug , één van deze dagen ga ik mij inschrijven .
camping is heel goed , kort bij het festival , het is daar geen probleem om met uwe mobilhome te camperen , die staan naast de camping met de tenten en ge zult daar nie de enige zijn hoor met een mobilhome . Ik ga er met de tent kamperen , ik ben er al van vrijdagnamiddag .
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Bericht door jo »

Voor een plaats op de camping te reserveren moet ge op de site gaan kijken . Momenteel kunt ge het nog nie , nog wa vroeg
Johan Van Geeteruyen
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: do 06 feb 2003 15:20
Rijdt met: Specialized S-Works M4

Willingen

Bericht door Johan Van Geeteruyen »

jo schreef:Ik heb hem verledenjaar gedaan er is daar veel veel te doen, dit jaar ga ik terug , één van deze dagen ga ik mij inschrijven .
camping is heel goed , kort bij het festival , het is daar geen probleem om met uwe mobilhome te camperen , die staan naast de camping met de tenten en ge zult daar nie de enige zijn hoor met een mobilhome . Ik ga er met de tent kamperen , ik ben er al van vrijdagnamiddag .
Is het aantal deelnemers beperkt zoals bij de Transalp of andere organisaties?
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Re: Willingen

Bericht door jo »

Is het aantal deelnemers beperkt zoals bij de Transalp of andere organisaties?[/quote]


Zover da ik weet niet . Ik had mij verledenjaar pas een paar weken voor de marathon ingeschreven en ik was er bij , allen had ik mijn inschrijvingsbewijs nog niet gekregen dat kwam aan als ik al vertrokken was naar ginder . Maar als ik mijne naam opgaf was het geen probleem .
Gebruikersavatar
flupke
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: vr 05 apr 2002 02:00
Rijdt met: Trek 6500 upgraded + cannondale

Bericht door flupke »

ter plaatse inschrijven is geen probleem ... maar hoe vroeger je inschrijft hoe lager je startnr is en des te vlugger kun je starten (3000 à 4000 starters)... belangrijk voor de langere afstanden omdat je je aan de "timeslots" moet houden ... ik stond vorig jaar in vak E dacht ik ... ge zijt daar al vlug een half uur later dan de eerste weg .... de gouden medaille moogt ge maw vergeten :lol: :wink: ... onderschat het niet als het geregend heeft is het vrij zwaar...

succes alvast

chris
Gebruikersavatar
Brainjumper
Mountainbiker
Berichten: 258
Lid geworden op: vr 07 feb 2003 22:11
Rijdt met: SPEC. FSR XC

Bericht door Brainjumper »

'k zal samen met mijn MTB club voor de eerste keer ook van de partij zijn.
Blauw lintje niet vergeten he makkers; kunnen we mekaar misschien leren kennen. 't schijnt er heel tof te zijn en kunnen heel goede koopjes aan droomprijsjes gedaan worden van allerhande MTB-materiaal. See you later alligators. :wink:
Niels
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 06 mar 2003 17:05

Bericht door Niels »

Ik heb vorig jaar de 100 gereden en ik was gestart in vak F, ik was net wat te laat om de 130 te mogen rijden, maar dat maakte niet zoveel uit verot was ik toch al (te weinig gegeten). Het is een super leuk evenement en wij campeerden gewoon op een weiland daar, tussen de Downhillers en dat soort volk was wel leuk alleen maakten die het wat later dan wij van plan waren.
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Bericht door jo »

[quote="Niels" Het is een super leuk evenement en wij campeerden gewoon op een weiland daar, tussen de Downhillers en dat soort volk was wel leuk alleen maakten die het wat later dan wij van plan waren.[/quote]


Amaai nog nie , naast mij zaten er een paar hardrockers die een stuk in de nacht luide muziek aan het spelen waren en aan het zuipen tegen de sterren op, da is wel heel ambetant als ge wilt slapen , en het ergste vanal is nog dat ze niet eens kwamen om te biken maar gewoon om plezier te maken , ze kende niets van mtb . Tis wel raar da ge bijna geen marathon rijder ziet ( allemaal downhillers) en op de dag van de marathon zijn er een paar 1000 marathon rijders
Gebruikersavatar
FORZA LUC
Mountainbiker
Berichten: 53
Lid geworden op: wo 05 mar 2003 13:54
Rijdt met: scott spark RC

Willingen

Bericht door FORZA LUC »

Ik ben de laatste 2 jar hier naartoe geweest. Heel leuk evenement. Ik heb vorig jaar pas op zaterdagmorgend ingeschreven. Je staat inderdaad wel achteraan in een vak en de eerste beklimming in't veld sta je stil. Wij gaan ook altijd met de tent en hiervoor heb je 2 velden ( want meer is't nie) ter beschikking. Het sanitair is alles behalve( maw slecht voorzien)
Het veld dichtst bij het festival wordt vooral bezocht door downhillers. Deze heren slapen van zaterdag op zondag nauwelijks. Als je op zondag de marathon wilt gaan rijden is het aan te raden op het andere voorziene veld te gaan liggen. Hier kan je teminste rustig slapen.

See you there !!!
Plaats reactie