Willingen

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Gebruikersavatar
JeTeR
Mountainbiker
Berichten: 78
Lid geworden op: wo 13 mar 2002 02:00
Rijdt met: Trek Supercaliber 9.9 AXS P1 + Specialized S-Works HT
Contacteer:

Bericht door JeTeR »

Wij waren er ook... van zaterdag namiddag rond een uur of zes tot deze middag... 't zit er dus weeral op.

Bedoeling was om er een pure trainingsrit van te maken, maar ik ben toch benieuwd naar de uitslag. (4u42 over de 99km op mijn Polar).

Verslagje volgt nog op onze site.

JeTeR
Gebruikersavatar
Mick
Mountainbiker
Berichten: 441
Lid geworden op: di 10 sep 2002 02:00
Rijdt met: Vosselaar
Contacteer:

Bericht door Mick »

Ik ben ook terug van Willingen en het is weer plezant geweest!
Ik heb de 100km gedaan maar ik ben niet verder gereden wegens materiaalpech! (weeral) Na 15km was alle lucht terug uit mijn vork verdwenen en ben ik op lock-out verder gereden. Ik kon op de afdalingen niet meer voluit gaan omdat ik veel te veel schokken kreeg zodoende dat ik enorm veel pijn had aan mijn polsen die nog niet volledig genezen zijn van blessures...
Ook ben ik nog een 5-tal km verkeerd gereden door een duitser te volgen dus daar ook nog een 10 à 15min. verloren maar ondanks dit alles toch nog 70 ste van de 543 renners met een tijd van 4:36:20 Mijn TAC teammaat is op de 100km 89ste geeindigd met een tijd van 4:44:05.
Ik ben tevreden!
Laatst gewijzigd door Mick op ma 16 jun 2003 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
FORZA LUC
Mountainbiker
Berichten: 53
Lid geworden op: wo 05 mar 2003 13:54
Rijdt met: scott spark RC

Bericht door FORZA LUC »

Wij zijn er ook geweest met een 9-tal team leden en dit al vanaf vrijdagavond. Ik heb er vele bekende gezichten gezien; E2 team,Mick,Reevaxer, Willy Moons en nog enkele waarvan ik de naam niet ken. Wij hebben met 6 man de 130km gereden maar de laatste 10km waren er net iets teveel aan voor mij.( geen kracht meer in de beentjes) In't begin te hard gereden zeker?!? In ieder geval een AVS van juist 20,,, valt nog wel mee.
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Bericht door jo »

Ik was er ook zoals vele anderen . Heb de 130km gedaan in een tijd van rond de 6h30 denk ik met een gemidelde van 18,5kmh , juiste uitslag weet ik nog niet
Heb de Mick nog gezien , het reevax team en nog een paar bekenden .
Gebruikersavatar
Mick
Mountainbiker
Berichten: 441
Lid geworden op: di 10 sep 2002 02:00
Rijdt met: Vosselaar
Contacteer:

Bericht door Mick »

Jij staat op de 181ste plaats met een tijd van 6:49.16 Jo
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Bericht door jo »

Nee 241 ste
Gebruikersavatar
catchup!
Mountainbiker
Berichten: 521
Lid geworden op: wo 09 apr 2003 11:14

Bericht door catchup! »

weet iemand waar je de uitslagen van de 'kraft'-sprint (begin van de tweede lus) kan terugvinden??
Plaats reactie